ראש עיריית בת ים צביקה ברוט
צביקה ברוט. צילום: מורן בן זכאי

חשש בבת ים: תוצאות הבחירות ישפיעו על הסיוע שתקבל העיר

צביקה ברוט זומן למפגש חירום של ראשי הרשויות המקומיות מטעם הליכוד עם בנימין נתניהו: ''חשש אמיתי משאננות ומהפסד בבחירות"

פורסם בתאריך: 7.4.19 18:17

בצעד חריג, יומיים לפני הבחירות לכנסת, זומנו היום (ראשון) לביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כל ראשי המועצות והרשויות המקומיות ממפלגת הליכוד, לשיחה שבה התבקשו להפעיל לחץ מחשש שהשאננות תוביל להפסד בבחירות.



גם ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, הגיע למפגש. זאת, פחות משבוע לאחר הביקור בבת ים של בנימין ושרה נתניהו, במהלכו ערך רה"מ כנס בהשתתפות 300 פעילים, ואילו אשת ראש הממשלה הגיעה לכנס נשים שבו קיבלה אות ההוקרה מעיריית בת ים. "דיברנו שוב על השארת בת ים עצמאית, אבל כדי שזה יקרה חסרים עדיין כמה מנדטים לניצחון הליכוד ויש חשש אמיתי משאננות והפסד", סיפר ברוט.

ברוט הוסיף כי ״ראש הממשלה חזר ואמר שנכון לעכשיו אנחנו מפסידים את הבחירות, כי אין לליכוד 61 ממליצים. פייגלין יושב על הגדר ולא ימליץ על נתניהו, והנשיא ריבלין מתכוון להעניק את ראשות הממשלה למפלגה הגדולה ביותר וכרגע זה לפיד וגנץ".

בכירים בליכוד, הוסיפו כי "בת ים אמורה לקבל סיוע אדיר מהממשלה, אבל אם הליכוד לא ינצח כל ההבטחות ילכו לפח. חייבים לחזק את הליכוד כדי שאפשר יהיה להבריא את בת ים אחרי שנים רבות של הזנחה בתשתיות. זו הזדמנות שאסור לפספס״.

עוד באותו הנושא:

פרסום ראשון: ברוט נפגש עם נתניהו – יוגדל הסיוע הכלכלי לבת ים

קטי פיאסצקי-מורג: "על מה בדיוק קיבלה שרה נתניהו אות הוקרה?"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. סיגל

    נו באמת… עכשיו תשפיעו להצביע לליכוד באיום על סיוע. לא יאמן לאיזה רמה הליכוד גרר אותנו במדינה. שקודם יהיה חשמל ברחובות בת ים. איפה הליכוד היה לעזרת העיר בת ים בעשור האחרון. ממש בושה

  2. רוני

    אף אחד לא יגיד לבתימים למי להצביע! ברוט מזלזל באינטיליגנציה שלנו. לך הביתה!

  3. צחי

    האם נתניהו לא תמך במועמד אחר בבחירות בבת ים? מה קרה? האדמה רועדת.ככה משכנעים תושבים עם הבטחות כספיות בשמים.מהיכן יבואו הררי הכסף? מעירית ירושלים אולי מאשקלון אולי מעפולה.אולי מסל הבריאות או מתקציב הרווחה?
    מי ניהל את בת ים בעשר השנים האחרונות,לא הליכוד בראשות נתניהו? אזפץאום איכפת לו מבת ים. פחחחחחח.

  4. דודו

    תמכנו בצביקה כי אנחנו סומכים עליו שהוא אדם ישר. לר נוכל לתמוך בנתניהו שבתקופת השחיתות חוגגת בכל מוסדות השלטון בארץ. רוצים את הרמטכ"לים שיביאו אותנו לדרך חדשה וגם סוף סוף יהיה כסף לבריאות לקשישים.

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות