אימון יעיל, ממכר ומהנה. צילום: סלבה קלסמן
אימון יעיל, ממכר ומהנה. צילום: סלבה קלסמן

מכון קרוספיט מרמייד בבת ים: חוויית אימון בלתי נשכחת

מועדון הקרוספיט החדש מרמייד מציע לילדים, לצעירים וגם לבני השישים פלוס תוכניות כושר מותאמות אישית באווירה אחרת, שיגרמו לכם לעזוב את המנוי שלכם בחדר כושר ולחשוב על כיוון אחר בחיים

פורסם בתאריך: 21.7.19 15:31

אם גם אתם מחזיקים במנוי לחדר כושר אבל מרגישים שהיחסים שלכם עם המקום הגיעו לקיצם, או שלחילופין האווירה החברתית חסרה לכם והתוצאות פשוט לא מגיעות אז זה הזמן לנסות את מועדון הקרוספיט מרמייד החדש שנפתח ברחוב ניסנבאום 21 בבת ים.

מאחורי המועדון עומדים השותפים אור אוחנה וגרשון רזניקוב, שהחלו את דרכם בתחום לפני חמש שנים עם פתיחתו של מועדון קרוספיט אריאל.

"באריאל מתאמנים היום כ-500 מתאמנים מתלמידי כיתה א' עד נערים בני 16. יש לנו קבוצות ילדים בכיתות א'-ג', ד'-ו', קבוצת נוער וקבוצה של בני 65 ויותר", הסביר רזניקוב. "לפני כשלושה חודשים התרחבנו ופתחנו את המועדון בבת ים במטרה להעתיק את המודל המצליח שהיה לנו באריאל, להנגיש את הכושר הגופני ולעזור לכמה שיותר אנשים".

מה אומרת שיטת הקרוספיט?

אוחנה: "קרוספיט זו שיטה שנוגעת בכל מרכיבי הכושר הגופני. היא לא ממוקדת במטרה ספציפית, אלא מסתכלת במבט רחב הרבה יותר ונוגעת בכל מה שקשור לסיבולת לב ריאה, סיבולת שריר, כוח, כוח מתפרץ, קואורדינציה, דיוק, שיווי משקל ועוד. הגיוון הזה הוא כלי, לא מטרה. אנחנו רוצים לגעת בכמה שיותר אנשים ולפתח אותם, ומהסיבה הזאת אנחנו צריכים להיות מגוונים.

"אנחנו רוצים גם ליצור עניין בקרב המתאמנים. כל יום יש לנו אימון חדש עם מרכיבים שונים, במטרה לגרות את האדם שמגיע ולהוציא אותו מאזור הנוחות. אין אימון אחד שדומה לאחר. אנחנו יודעים להתאים את האימון לכל אחד לפי הרמה והיכולת שלו בהתאם לנקודת הפתיחה שלו".

קרוספיט מרמייד. צילום: סלבה קלסמן

קרוספיט מרמייד. צילום: סלבה קלסמן

יחס אישי

ענף הקרוספיט בישראל גדל משנה לשנה בקצב מסחרר והיום פועלים כ-70 מועדונים ברחבי הארץ, כשכמעט בכל עיר אפשר למצוא מועדון אחד או יותר. לפני כחמש שנים, לשם השוואה, כשאוחנה ורזניקוב פתחו את המועדון הראשון שלהם באריאל, פעלו כ-30 מועדונים בלבד.

ומה הסיבה להצלחה? העובדה שקרוספיט מתאים לכל אדם שבוחר לעשות שינוי בחייו, וזה התפקיד של המאמנים בקרוספיט מרמייד: "אנחנו יודעים לעשות התאמות וליצור אימון מאתגר ויעיל לכולם", אומר רזניקוב. "החל מספורטאי עלית שרוצה לשפר את הכושר הכללי שלו ועד לאדם החי עם נכות שרק רוצה להתאמן ולהתקדם. אנחנו מתאימים את האימונים לכל האנשים ועושים אותם בטוחים ויעילים".

מה ההבדל בין אימון בשיטת הקרוספיט לבין אימון בחדר כושר?

אוחנה: "אנחנו מתרכזים בקרוספיט בתבניות תנועה ולא בקבוצות שריר, ומתייחסים לגוף כאל מכונה שיודעת לזוז יחד. אנחנו משתדלים גם לשמור על תנועות פונקציונאליות שיביאו את המתאמנים לשיפור בתפקוד הכללי ביום יום. הדבר השני שמבדיל בין התחומים ופשוט יותר להבנה הוא ההדרכה הצמודה.

"מעבר לרמה המקצועית ברמה האישית מקבל אותך אצלנו מדריך שעובד בקבוצה קטנה. היחס האישי משחק תפקיד. הכסף הגדול נמצא אמנם בחדרי הכושר ואנחנו מועדון קטן יחסית באמצעים, אבל זו קהילה, ממש חממה. אתה מגיע לאימון חצי שעה לפני ועוזב חצי שעה אחרי כי כיף לך. המאמנים שלנו ברמה מאוד גבוהה ויכולים להתאים אימון לכל אחד בהתאם ליכולת שלו ואיך הוא קם באותו הבוקר. הרבה אנשים זולגים אלינו מחדרי הכושר בגלל שהם לא מקבלים את הערך לכסף שהם משלמים. הם נחשבים לעוד אחד, לכספומט. אצלנו זה שונה – כל אחד הוא מישהו".

עד כמה נפוץ הקרוספיט היום בישראל והאם אנחנו כבר מעצמה בתחום?

רזניקוב: "הענף הזה גדל משנה לשנה בקצב מטורף והסיבה שאין עוד מאות מועדונים היא בגלל שלחדרי הכושר יש הרבה יותר כוח במדיה ובשיווק. כל מועדוני הקרוספיט עצמאים".

אתם משלבים גם ייעוץ תזונתי במועדון?

אוחנה: "בשנים האחרונות הבנו שזה החלק החסר בפאזל ושיש הרבה מתאמנים שרוצים לדעת גם איך להתנהל בבית, אחרי האימון. זה לגיטימי. אנשים מתחילים תהליכים אצלנו וזה קורה לאט. אז אנחנו דואגים לארגן להם פגישה עם תזונאית כחלק מהחבילה שעליה הם שילמו כדי להכניס אותם לעניינים ולהגדיל את הסיכוי להצלחה. אין את זה בהרבה מועדונים, זה משהו שאנחנו יצרנו.

"עוד דבר שמייחד אותנו כמועדון זה תהליך הכניסה אלינו. לצד המפגש עם התזונאית מתאמנים חדשים עוברים גם שלושה אימונים אישיים, כי הבנו שזו הדרך הכי מקצועית לשלב אותם באימוני קבוצה. אין עוד מועדון שעושה את זה. אנחנו דואגים גם להחזיר לקהילה בין אם בצביעת בתים של קשישים, בתרומות לחג ועוד. הופכים את המקום שלנו להרבה מעבר למועדון כושר".

אז אם גם אתם שמעתם על ענף הספורט החדש הזה שכולם לוקחים בו חלק ורוצים לראות מה מלהיב כל כך, בואו לקרוספיט מרמייד. המוזיקה, האימונים ובעיקר האווירה כבר יכניסו אתכם מהר מאוד לעניינים.

קרוספיט מרמייד, ניסנבאום 21, בת ים

טלפון: 050-9447117

קישור לעמוד הפייסבוק

להשארת פרטים

אווירה מיוחדת בקרוספיט מרמייד. צילום: סלבה קלסמן

אווירה מיוחדת בקרוספיט מרמייד. צילום: סלבה קלסמן

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות