קייטרינג בבת ים. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: MNStudio
קייטרינג בבת ים. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: MNStudio

קייטרינג בבת ים: כשחוויה קולינרית ואהבה לאוכל משתלבים

בואו נודה על האמת – רגע אחרי שמסתיים אירוע, הדבר המרכזי שכולם זוכרים ממנו הוא את האוכל. קבלו את חברות הקייטרינג המומלצות ביותר בבת ים והסביבה שיבטיחו שאת האירוע שלכם כולם יזכרו

פורסם בתאריך: 26.8.19 16:07

קייטרינג "שף הבית" – כשאוכל פוגש אהבה

האירוע הסתיים, האורחים האחרונים עושים את דרכם למגרש החניה וכולם מדברים על האוכל. יותר נכון על הטעם המופלא שלו. גם האורחים שלכם יכולים ליהנות מהחוויה אם תזמינו מקייטרינג "שף הבית".

כשהראל, הבעלים של 'שף הבית', מדבר על המנות המגוונות שיש לקייטרינג שלו להציע קשה לעצור אותו, ומדובר בעשרות מנות ראשונות, עיקריות, תוספות וסלטים, שעל הטעם של כולם הוא אחראי. "במשך 10 שנים בישלתי במו 10 אצבעותיי, טעמתי, תיבלתי, עירבבתי, הכל מכל הלב", מספר הראל. "לפני כחמש שנים העברתי את המושכות לידי שפים מקצועיים, אך הטעם לא נפגם והם שומרים על הקו אותו בניתי ועליו אני שומר מן ההתחלה".

עוד מוסיף הראל כי המחשבה על האוכל לא מסתיימת ברגע שהאוכל יוצא ממטבח, "היא מלווה אותי לאורך כל המסלול שהמנות עושות עד שהן מגיעות לפיות של הסועדים. זו האחריות שלי שללקוח תהיה תמורה מלאה עבור הכסף ששילם ושהחוויה של המוזמנים תהיה שלמה".

חוויה מושלמת לאורחים. צילום: שם הבית

חוויה מושלמת לאורחים. צילום: שם הבית

אוכל עושים באהבה

"הכל התחיל אצלי די במקרה לפני כ- 15 שנים", מספר בענווה הראל. "אחרי לימודים בישיבה בניו יורק יצאתי לשליחות בבית חב"ד בהודו. בין שאר המטלות שהיו לי, הייתי צריך לדאוג לאוכל למטיילים הרבים שפקדו את הבית, לבשל ולתפעל את כל מערך ההסעדה. בחור שפגשתי שם לימד אותי, לראשונה בחיי, לבשל אורז פרסי. והשאר היסטוריה".

מאז שנפתח, קייטרינג שף הבית מתמחה באוכל בסגנון מזרחי ואסיאתי. בין השאר ניתן למצוא בו מנות בשריות, כגון: חזה ממולא מצופה, קבב טלה, מפרום ומוסקה ברוטב עגבניות, ירקות מוקפצים ונודלס ירקות, סלטים מכל הסוגים ותוספות כיד המלך. גם מקומם של הצמחונים לא נפקד והם יכולים ליהנות מפלפל ממלוא או טורטיות במילוי ירקות, וכל זה במחיר שווה לכל כיס.

אוכל טעים במחיר שווה לכל כיס. צילום: שף הבית

אוכל טעים במחיר שווה לכל כיס. צילום: שף הבית

הסוד הוא בשמירה על הטריות

אחד האתגרים הגדולים של כל חברת קייטרינג הוא הפיקוח על המזון מהרגע בו הוא יוצא מהמטבח ועד ההגשה. אבל למעשה הכל מתחיל הרבה לפני שמתחילים לבשל. "השמירה על איכות המנות היא נר לרגלינו. אנחנו מקפידים לבחור רק את חומרי הגלם המשובחים והטריים ביותר, לא מתפשרים על הטעם ומשקיעים בכל מנה ומנה כאילו אנחנו מבשלים לאנשים היקרים לנו ביותר".

קייטרינג שף הבית מספק מנות לאירועים מ- 30 מנות ומעלה, כאשר ניתן להזמין רק את האוכל או לקבל חבילה הכוללת ציוד הגשה, שולחנות וכיסאות, עריכה, מלצרים ופינוי, הכל לפי דרישת הלקוח. "בדיוק כמו שאנחנו קנאים לרמת האוכל אנחנו גם קנאים לרמת השירות שלנו. כאשר מזמינים מאיתנו רק את המנות אנחנו מקפידים לתת ללקוח הוראות מפורטות לגבי דרך השמירה הנאותה על הטריות, הקפדה על הטמפרטורה – חום המנות או קירור הסלטים וכיצד נכון להגיש את המנות ובאיזה סדר".

קייטרינג שף הבית הוא למהדרין גלאט חלק בכשרויות/השגחות בד”צ הרב לנדאו ובד”צ הרב מחפוד, המתנהל בשני מטבחים נפרדים עם השגחה פורמאלית ומשגיח צמוד.

ניתן להזמין מנות לכל סוגי האירועים החל מימי הולדת, בר או בת מצווה, עלייה לתורה, חתונה, שבע ברכות, מסיבות חברה, ולהבדיל גם לבית אבלים או אזכרות. "התפריט שלנו מגוון ובנוי כך שכל אחד יכול לבחור ממנו את המנות שהוא אוהב ורוצה לפנק בהן את אורחיו, ואני מתחייב שהוא יקבל תמורה מלאה לכספו", מסכם הראל.

טלפון להזמנות: 054-6761385
למעבר לאתר
כתובת המייל: [email protected]

תמורה מלאה לכספכם. צילום: שף הבית

תמורה מלאה לכספכם. צילום: שף הבית


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות