גני ילדים בבת ים (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Sergey Novikov)
צילום אילוסטרציה: shutterstock, Sergey Novikov

גן ילדים בבת ים: לגדול בכיף

מחפשים אחר הגן הטוב ביותר עבור הילד שלכם? מחפשים צוות מסור, אוהב ומכיל, חוגים מהנים ואוכל מזין ועשיר? הכתבה הבאה היא בשבילכם

פורסם בתאריך: 7.10.19 12:11

גן לי

הכירו את גן לי, המנוהל בידיה המסורות של רחל כהן. רחל, בעלת תואר ראשון B.ED בחינוך, העוסקת בתחום למעלה מעשור, מביאה עמה ניסיון עשיר ומוכח. בהובלתה, גן לי הפך למקום מומלץ אשר מעניק חום ואהבה אין קץ לילדים ומאפשר להם התפתחות תקינה המלווה בחוויה נפלאה.

הגן, מואר ומעוצב, משרה אווירה חמימה וכבר זכה לשבחים על יופיו, אך אם תשאלו את רחל, מאחורי האסתטיקה גם עומד חזון חינוכי: "בחירת המקום נעשתה בקפידה. היה חשוב לנו לבחור גן שנמצא בקומת קרקע עם אור טבעי, ולא חלילה מתחת לאדמה. מקום נגיש ושקט. דאגנו לכל התנאים המיטביים שיאפשרו לילדים להנות ממרחב גדול וממוקדי פעילות מתוכננים ומרווחים. חדרי הגן אף הם גדולים מאוד ומאורגנים באופן המעודד להתנסות במשחקים השונים ובמתקני הגן. וכך ילדי הגן יכולים לעבור בחופשיות בין החללים השונים ובין החצר, כאשר לכל כיתה חצר משלה ומשחקים מותאמים לגיל".

הגן רחב הידיים מותאם לתינוקות החל מגיל שלושה חודשים ועד גיל ארבע שנים. הוא מחולק לכיתות שונות, ביניהן: כיתת תינוקות, כיתת בוגרים, וכיתת גן.

הגן זכה לשבחים על יופי (צילום: רחל כהן)

הגן זכה לשבחים על יופי (צילום: רחל כהן)

חוגי הגן

ילדי הגן נהנים ממגוון חוגים המועברים ע"י מדריכים חיצוניים מובילים: תנועה, מוזיקה, אנגלית, טבע, שף צעיר, זהירות בדרכים, תיאטרון סיפור ועוד. החוגים השונים אשר מותאמים לכל שכבת גיל מספקים הנאה צרופה לילדים ומעשירים את עולמם בתוכן לימודי אפקטיבי.

צוות הגן

צוות הגן איכותי ומנוסה, והוא נבחר בקפידה. "גן לי נולד מתוך תחושת שליחות, אהבה רבה לילדים ורצון אמיתי לטפח את דור העתיד" מסבירה רחל ומוסיפה "אני מאמינה ש'כל ילד צריך מבוגר אחד שיאמין בו' וזה הקו המנחה בבחירת אנשי המקצוע הרואים אף הם במקצוע זה זכות וייעוד בחיים. האהבה הזו משתלמת כי הילדים מחזירים אהבה כפולה, שמחים בבואם לגן, גדלים כאשר הם מוקפים בחום והכלה, זה הבסיס להתפתחות טובה ובריאה".

ארוחות

בגן נמצאת טבחית הדואגות להכנת ארוחות טריות ומזינות מדי יום. כל הארוחות שנבנו בהמלצת תזונאית כוללות את כל אבות המזון והערכים התזונתיים להם הילדים זקוקים.

הילדים בגן לי נהנים מארוחות בריאות המוכנות מדי יום ומחדר אוכל ייעודי ומזמין. חדר האוכל מעוצב בטוב טעם ומאפשר התמקדות באכילה ללא מסיחים. גם חגים, מסיבות וימי הולדת  נחגגים בגן במתכונת של בריאות והנאה.

"בימי שישי הילדים מחכים בשקיקה לחגיגות קבלת שבת עם אבא ואמא של שבת בהם מדליקים נרות ומברכים, שרים שירי שבת, מספרים סיפורים וכמובן אוכלים חלות טריות".

שקיפות ובטיחות 

בגן מוצבות מצלמות במעגל פתוח בהם ההורים יכולים לצפות כל העת, כמו כן ניתנת גישה באמצעות קוד מאובטח להורים לכניסה חופשית לגן בכל שעות היום. תיעוד הנעשה בגן והצפייה מרחוק נעשה על מנת להעניק להורים ביטחון ושלווה שילדיהם נמצאים בידיים טובות ואוהבות.

מתוך דאגה לשלומם של היקרים לנו מכל, צוות הגן עבר קורס החייאת תינוקות וילדים, ובגן נמצא תיק עזרה ראשונה. כמו כן, הגן שחרט על דגלו בריאות ואחריות לשלומם של הילדים מקפיד על קבלת חיסונים מתוך אחריות כוללת.

"ההורים יודעים שהם יכולים ללכת לעבודה בלב שקט ובטוח. הילדים שמחכים בבוקר להגיע לגן ונכנסים עם חיוך גדול מספרים על מקום אהוב בו הם מקבלים את מירב תשומת הלב האישית. בגן הם לומדים על קבלת האחר, ערך הסובלנות, שיתוף פעולה ועבודה בצוות. כלל הכישורים הללו מאפשרים את הבסיס להתפתחות טובה ומאושרת. הדאגה היא לכל ילד כאילו היה ילדנו שלנו".

*מגיל 3 חודשים עד 5

כתובת: מוכרי הסיגריות 7, בת ים
טלפון: 050-6793424

שעות פעילות:
א-ה': 17:00-07:00
ו': 13:30-07:30

למעבר לפייסבוק

לומדים על קבלת האחר, ערך הסובלנות, שיתוף פעולה ועבודה בצוות (צילום: רחל כהן)

לומדים על קבלת האחר, ערך הסובלנות, שיתוף פעולה ועבודה בצוות (צילום: רחל כהן)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות