שמלות כלה וערב במרכז. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: paralisart
שמלות כלה וערב במרכז. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: paralisart

שמלות כלה וערב במרכז

יום החתונה הוא אחד הימים המאושרים בחיי כל כלה, וכיאה לכך זה הוא היום בו היא רוצה להיות הכי יפה וללבוש את השימלה הכי מהממת. אספנו עבורכם מספר מעצבי שמלות כלה שיבטיחו שתגיעי ליום המאושר בחייך בשיא תפארתך

פורסם בתאריך: 21.8.19 15:08

אילנית מזרחי – מעצבת שמלות כלה וערב

אל השלווה הפסטורלית, הירוקה, שעוטפת את האחוזה החדשה בראשון לציון של מעצבת ההוט קוטור אילנית מזרחי מתווסף פאר מסוגנן ונעים בתוך הווילה עצמה, פאר שלו ראויה מי שמתכוננת לערב חשוב בחייה, שם מוענק לה טיפול ששמור למלכות: טיפולי יופי לפנים ולגוף, סידורי שיער ומעצבת שלא משה ממנה ודואגת שכל רגע ייחקק בזיכרון. ארוחת הבוקר המפנקת, הבריכה בחצר והלוקיישנים המרהיבים שמיועדים לצילומים חוברים גם הם לתחושה שזהו המקום שהכי היית רוצה להתרגע בו ולצאת ממנו יפהפייה וקורנת לקראת אירוע יקר ללבך.

מבחינתה של מזרחי (49), מעצבת שמלות כלה וערב ששמה ממוקם כבר שנים בצמרת מעצבי העל הישראלים, הקמת האחוזה לפני כשמונה חודשים היא לא פחות מהגשמה של חלום: להעניק ללקוחותיה טיפול של מלכות במקום שכמו לקוח מאגדה קסומה. שם גם מעצבת מזרחי את השמלות ובגדי הערב החד פעמיים, אין שמלה שזהה לאחותה ואין אוברול שדומה לאחר, מה שמאפשר לה ללוות באופן אישי כל כלה וכל לקוחה בכל זמן שהותה באחוזה.

עיצוב אישי ומיוחד לכל שמלה. צילום: פזית גואטה

עיצוב אישי ומיוחד לכל שמלה. צילום: פזית גואטה

גם העיצובים של מזרחי כמו לקוחים מהאגדות. השמלות מפזרות שובלים ארוכים של דרמטיות וחושניות נשית במלוא זוהרה, התחרות מתרפקות, האוברולים נבראו כפריט קלאסי למי שלא מוצאת את עצמה בשמלות והגימורים, שנעשים בעבודת יד, מושלמים.

"אני מאוד אוהבת את הדרמטי, הסקסי, וגם את המראה הרך שאני עושה – יש נשים שאוהבות גלביות וסטיילים מעניינים", מספרת מזרחי, "אופנה זה עניין של טרנדים ואני לא מאמינה בטרנדים. אני מחפשת מה מתאים ללקוחה, משהו על זמני, כי מה זה זמן? זה כל הזמן משתנה. לכן אני לא אוהבת ללכת אחרי העדר אלא להיות קצת אחרת, לתת את הטאצ'ים האחרים, השונים".

ואין דגם שחוזר על עצמו.

"נכון. כל השמלות שלי הן הוט קוטור, וכל דגם ודגם נתון למחשבה אם זה הגימורים, שילובי הבדים, התחרות ועבודות היד. מאוד חשוב לי לדייק בפרטים הקטנים. בלילות אני לא ישנה, אני מציירת את השמלות ואת כל הפנטזיות".

"בלילות אני לא ישנה, אני מציירת את השמלות ואת כל הפנטזיות". צילום: פזית גואטה

"בלילות אני לא ישנה, אני מציירת את השמלות ואת כל הפנטזיות". צילום: פזית גואטה

מגשימת החלומות: להרגיש הכי יפה בעולם

אילנית מזרחי מבינה דבר או שניים באגדות חלומיות ובפנטזיות שמתגשמות. היא עצמה סוג של סינדרלה – בילדותה נהגה לצפות בערוץ האופנה, מדמיינת את עצמה שם, גבוה, לצד המעצבים הנחשבים, אבל למעט מכונת תפירה ביתית קטנה שהיתה דיירת קבע בביתה, שבעזרתה תפרה לעצמה בגדים שעיצבה, היא לא ניסתה להיכנס לתחום שנים ארוכות. במשך עשור עבדה כשכירה בחברה גדולה שעטפה אותה בתנאים טובים וביחס חם, המשיכה לעצב לעצמה, כשבתוכה מקננת הידיעה שזהו הייעוד שלה שתגשים יום אחד. והיום הזה הגיע.

ההתחלה היתה בקטן. במשך שלוש שנים עיצבה מזרחי בבית, כשעיצוביה המיוחדים מושכים עוד ועוד לקוחות, ובהמשך עברה לתל אביב-יפו. את האחוזה החדשה בראשון לציון פתחה לאחר שנים שבהן עיצבה בחצרות יפו, בשורה אחת עם המעצבים המוערכים ביותר, ופרחה כאמנית אופנה ייחודית עם קו מובחן וגישה נדירה ללקוחותיה.

"מעבר לליווי האישי שלי לכל אורך התהליך, שעליו אני לא מתפשרת, מאוד חשובה לי הכנות", מספרת מזרחי, "יש לקוחות שלא מתאים להן שמלות, אז אני הולכת איתן על מכנסיים או על אוברולים. זה מאוד משתנה מאשה לאשה".

מה מנחה אותך באבחנה מה מתאים לכל אשה?

"אם יש דבר שאני מצטיינת בו הוא שכשלקוחה באה אני עושה לה רנטגן מה מתאים לה, לאופי ולאישיות שלה, וגם לחיצוניות – שהיא תשדר לי את הבגד טוב. לא לכולן מתאים כל בגד, זה מאוד קשור למבנה גוף ולמראה הוויזואלי שלה. בסופו של דבר אני משתדלת לרצות את כולן עד כמה שאפשר, אין אצלי כזה דבר לצאת ממורמרת. מאוד חשוב לי איך השמלה יושבת עליה והפינישים, וחשובה לי ההמשכיות איתה".

כמי שטיפסה לבד בשתי ידיה והגיעה לפסגה, מזרחי לא שוכחת את הנשים שידן אינן משגת, ודואגת שגם הן, כראוי לכל אשה, ירגישו מלכות ביום חתונתן. בכל חודש זוכות שתיים-שלוש כלות נזקקות לשמלות כלה מצודדות בעיצובה של מזרחי, שמצדה מעריכה כל רגע בפסגה ועובדת ללא לאות כדי לשמור על תו איכות עליון.

"נורא קשה להגיע למעלה, וכשאת מגיעה למעלה – נורא חשוב לשמור על הלמעלה, זה לא להגיד העיקר הגעת", מסבירה מזרחי, "אני מאמינה שיש לכבוש יעדים מדרגה-מדרגה, ולדאוג לשמור על זה תמיד. התשוקה שלי לאופנה ממשיכה להתעצם מיום ליום, וכל ימי ולילותי מוקדשים לבגדי הערב, לשמלות ולנשים שלובשות אותן וחשות עצמן הכי יפות בעולם".

טלפון: 050-8991911

כתובת: מרטין בובר 42, ראשון לציון

אימייל: [email protected]

למעבר לאתר

למעבר לאינסטגרם

"כל ימי ולילותי מוקדשים לבגדי הערב, לשמלות ולנשים שלובשות אותן". צילום: פזית גואטה

"כל ימי ולילותי מוקדשים לבגדי הערב, לשמלות ולנשים שלובשות אותן". צילום: פזית גואטה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות