משרדי תיווך מומלצים בבת ים. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: I Believe I Can Fly
משרדי תיווך מומלצים בבת ים. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: I Believe I Can Fly

משרדי תיווך מומלצים בבת ים: למכור את הבית ולהרוויח

אחד הרגעים המשמעותיים בחייו של אדם הוא מכירה או קניית דירה. על מנת לעשות זאת נכון, חשוב להיעזר בשירותיו של משרד תיווך נדל"ן מקצועי אשר ילווה אתכם לכל אורך הדרך עד למועד חתימת העסקה. הכירו את משרדי התיווך המומלצים ביותר בבת ים

פורסם בתאריך: 12.9.19 14:31

רי/מקס אקטיב בת ים

על העסק: מזה 9 שנים פועל משרד רימקס אקטיב בת ים. לפני כ-4 שנים הגיע מתן עזרא למשרד, התחיל כסוכן ומהר מאוד טיפס ועלה לתפקיד בכיר במשרד, ומשם הקים את "צוות עזרא", אשר נחשב כיום לאחד הצוותים המובילים בגוש דן. מתן עזרא מתמחה בתיווך בעיר בת ים אך נותן שירות גם בחולון וביפו. התמחותו של מתן מתרכזת בעיקר בתיווך דירות יד שנייה, דירות חדשות, קרקעות, חנויות, משרדים, דירות להשכרה, ודירות לפרויקטים של פינוי בינוי ותמ"א.
רשת משרדי תיווך רימקס היא המובילה בארץ בתחום הנדל"ן ומונה 120 סניפים. העובדה שיש משרדים בכל מקום נותנת מענה גם ללקוחות, שרוצים למכור נכס בעיר אחת ולרכוש בעיר אחרת מבלי שיצטרכו להתנהל מול מספר משרדים שונים. הצוות של מתן מונה אנשי מקצוע מיומנים ובקיאים במגוון של תחומים אשר נותנים מענה מושלם הן למוכרי נכסים והן לרוכשי דירות.

מי בעסק: מתן עזרא – מנהל הצוות ותהליכי המכירה, מתמחה בשיווק ומכירת נכסים כוכב עולה במשרדי רימקס. כבר מהחודש הראשון החל למכור בעסקאות נדל"ן וזכה בשנה הראשונה בתגלית השנה ברימקס מתוך 1200 סוכנים.

אלירן בגדדי – מתמחה בליווי רוכשי דירה בתהליך קניית הנכס, הכולל עזרה בהוצאת אישור עקרוני למשכנתא וחיבור עם אנשי מקצוע סביב הרכישה על פי הצרכים המדויקים של הלקוח: ייעוץ משפטי, שמאים, יועצי משכנתאות, שיפוצניקים, מובילים, חשמלאים אינסטלטורים, אדריכלים וכו'. אלירן בעל נסיון רב במכירת נכסים בארץ לתיירים מחו"ל.

וויטני פילוסוף – אחראית על כל המערך הלוגיסטי, הפרסום והשיווק של כל מאגר הנכסים בכל המדיות והעיתונים הקיימים בשוק הנדל"ן. וויטני דוברת צרפתית, אנגלית ועברית.

איך הכול התחיל? בעבר עבד מתן כמנהל אולם האירועים "שמש אדומה" בראשון לציון. הוא עבד במקום במשך 6 וחצי שנים שכששילב בין ניהול המקום למכירות. באחד הימים קיבל הצעה לשווק פרויקט על הניר באילת. כבר בערב ההשקה הראשון מכר דירה, ומשהו ניצת בליבו. "מומחים אמרו לי שאני יכול להיכנס לעולם הנדל"ן בקלות כי יש לי יכולות מכירה גבוהות ואני יודע לתת את השירות הכי מקצועי וטוב שיש. בהמשך הלכתי ללמוד את התחום בצורה מסודרת בבית הספר לנדל"ן "פסגות", כשהגעתי לרימקס למדתי איך למכור נכסים בצורה מקצועית וקיבלתי את הכלים הכי טובים בשיווק".

התמחות המשרד: ההתמחות העיקרית של מתן עזרא היא הערכת שווי נכס ותמחור נכון של נכסים. "מכרתי מאות דירות ויש לי נסיון רב, לכן אני מזהה בקלות מהו שווי הנכס. כשאני מבקר בנכס אני בודק את מצבו התחזוקתי של הבניין והדירה, כיווני אוויר, הצמדות, גודל הנכס ופוטנציאל להתחדשות עירונית כי כל פרמטר משנה את מחיר הנכס. בנוסף לזה שאני משתף את בעל הנכס במחיר העכשווי אני מייעץ לו לגבי נקודת הזמן הטובה ביותר למכירת הנכס. אני מאמין שבמקרים מסוימים, כדאי להמתין עם מכירת נכס כי השווי יעלה וכך גם הרווח של המוכר".

הקשר עם הלקוחות: למתן יש קשר רציף עם כלל לקוחותיו, וקשר זה הופך לא פעם לקשר חברי. "אחרי הכול אני עושה עסקאות מול אנשים ולא מול קירות, והדבר הכי חשוב לי הוא שהם ייצאו מרוצים כי הם יהיו הלקוחות הבאים שלי. רוב הלקוחות שלי תמיד מפנים חברים ומשפחה, וזה חשוב לעסק מצליח שבנוי על מוניטין".

הייחודיות: "אנחנו מדברים בתוצאות, וההצלחה שלנו נמדדת בהתמדה, חריצות והשקעה מירבית מעל המצופה. אנו משתמשים בכל פעולות השיווק הקיימות בשוק, וגם משתפים פעולה עם משרדי תיווך נוספים. התפקיד שלנו הוא להביא את הלקוחות הכי טובים לנכס, תוך שיקוף וייעוץ מלא לאורך כל תהליך המכירה. עולם הנדלן מרתק וכל יום אני לומד דברים חדשים, כייף לי להיות חלק מעסקה שהיא הכי חשובה בחייהם של  לקוחותיי".

כתובת: בן גוריון 83 בת ים
טלפון: 052-4442534

למעבר לפייסבוק
להשארת פרטים

למעבר לאתר

מתן עזרא. צילום עצמי

מתן עזרא. צילום עצמי


אילון דרעי- רי\מקס אקטיב בת ים

אילון דרעי יליד העיר בת ים, מעיד על עצמו כמי שמכיר את העיר על כל שכונותיה, רחובותיה ובנייניה, כמו גם את תושבי העיר. עובדה זו תורגמה לרשת קשרים צפופה ואיכותית המשמשת אותו בעבודתו כסוכן נדל"ן ומבטיחה הצלחה של העסקאות עליהן הוא אחראי, ועל כך יעיד האוגדן בו מתוייקות אינספור המלצות של לקוחות מרוצים, רובם מגיעים אליו מפה-לאוזן.

יתרונות התיווך: דבר ידוע הוא שאנשים מכרו, מוכרים ויימכרו את דירתם לבד. רובם מבקשים לחסוך את עמלת התיווך, אך בסופו של דבר משלמים מחיר אחר בדמות פגיעה באיכות חייהם: פניות בלתי פוסקות של מתווכים וקונים לא איכותיים ואי שליטה על מי שנכנס אליהם הביתה.
כאשר חותמים בלעדיות עם סוכן נדל"ן מקצועי נעשה סינון קפדני של הקונים מבעוד מועד. המתווך שואל את כל השאלות המקדימות כדי לוודא שאכן עומד מולו קונה פוטנציאלי, כמו: האם יש לו אישור עקרוני למשכנתא, האם זו הדירה הראשונה שלו, מדוע בחר דווקא באיזור זה ועוד. כך שמצד אחד הסוכן קשוב לצרכים של הקונה אך במקביל מגן על האינטרסים של המוכר.
מתווך מקצועי תמיד ישיג תוצאה טובה יותר עבור הלקוח שלו – הוא ינהל משא ומתן הגון, ישווק בכל האפיקים ויהיה זמין לפניות. המוכר בתמורה יקבל שקט נפשי ומחיר גבוה עבור הנכס.

טיפים למכירת דירה: כשאתם מתכוננים להציג את דירתכם לקונים הקפידו שהיא תראה "מזמינה" ותשדר חמימות. שימו לב שלא יהיו כלים בכיור או בגדים מפוזרים באי סדר, נקו ואווררו את הדירה.
קביעת תמחור ריאלי לדירה תבטיח שיגיעו קונים רלוונטיים. ניתן להיעזר במידע נדל"ן של רשות המיסים לשם השוואה עם עסקאות שנסגרו על נכסים דומים באיזור.
אל תחששו לשאול ולתחקר את הקונים שמגיעים אליכם, כך תוכלו לתהות על קנקנם, לחוש אם הם "רציניים" או שמא הגיעו רק כדי לעשות סקר שוק.

אזורי התמחות: בת ים, חולון.

ותק: 3.5 שנים.

ייחודיות השירות: לפני תחילת התהליך אערוך בדיקה מקיפה ואבדוק אם הקונה יכול לעמוד בקניית דירת חלומותיו, החל מהיתכנות כלכלית, תיאום ציפיות, ועד בדיקה של מס רכישה שיהיה עליו לשלם וגובהו.
עבור כל דירה יש תיק נכס וכל המידע על הנכס זמין ונגיש למי שמעוניין לבדוק את הפרטים לעומק.
אני מלווה את כל תהליך המכירה והקנייה עד לרגע המיוחל של חתימת ההסכם וממשיך גם לאחר מכן כשמתעוררות שאלות נוספות או אם יש צורך לסגור קצוות.
אני לא נמדד על-פי כמות העסקאות שסגרתי, אלא לפי המוניטין שאני משמר וצובר בזכות הקשר המיוחד עם הלקוחות שלי.

חובת ההגינות בעסקאות נדל"ן: מבחינתי זה הערך החשוב ביותר בכל עסקת נדל"ן. כבר נתקלתי במקרים בהם היה מי שתמחר את הנכס נמוך מערכו הריאלי ובלבד שיימכר מהר. מבחינתי זה ייהרג ובל יעבור – אם אדם נותן בך אמון מלא, מפקיד בידיך את דירתו בבלעדיות ואתה לא מייחס לו חשיבות עליונה ומזלזל בו, אז אתה לא במקצוע הנכון וראוי שישללו לך את רישיון התיווך.

קביעת שווי נכס: אחת הדרכים לעשות זאת נכון הוא להשתמש בנתונים של אתר מדלן, בו ניתן להפיק מידע אמיתי על 100 עסקאות דומות שנעשו באיזור לפי חיתוך מדוייקות ושאילתות ממוקדות. את הנתונים משווים לדירה העומדת למכירה ובוחנים משתנים נוספים, כמו: האם היא שופצה ומתי, האם יש מעלית, האם הדירה חזיתית או עורפית, פינתית או בין בניינים, האם יש חניה ועוד, כל אלה ישפיעו על המחיר הריאלי.

איך מתבצע תהליך שיווק הנכס: אפיקי השיווק הם רבים ומגוונים. מעלים פרסום לאתר רי/מקס ישראל שנהנה מלמעלה מ-100,000 כניסות מדי חודש, פרסום באתר העולמי של החברה לטובת משקיעים מחו"ל, רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם כולל פרסום ממומן ומטורגט, עיתונות כתובה, אתרי נדל"ן מובילים באינטרנט, הפצה של 10,000 פלאיירים על כל נכס, וקיום של "בית פתוח" ללא עמלת תיווך.

כתובת: דרך בן גוריון 83, חולון
אילון: 052-4349008

למעבר לפייסבוק
למעבר לאתר
למעבר לעמוד של אילון דרעי ברימקס

אילון דרעי. צילום: רפי גוזלןֿ

אילון דרעי. צילום: רפי גוזלןֿ


אינפיניטי נדל"ן – הבית שלכם בבת ים

משרד התיווך "אינפיניטי נדל"ן" מתמחה במכירה, קניה והשכרה של נכסים יד שנייה ושיווק פרויקטים חדשים של תמ"א. כמו כן, למשרד ניסיון בליווי דיירים מול גופים יזמיים ועורכי דין בפרויקטים של התחדשות עירונית, פינוי בינוי תמ"א 38, 1 ו-2.

את אינפיניטי נדל"ן מנהלים שלושה שותפים, דימה שכנוביץ, ברוך גבריאלי ואמיר גולדפרב, ועובדים בו שמונה סוכנים. גולדפרב משתף: "המחירים בבת ים בעלייה מתמדת ועדיין מחירי הנדל"ן בה סבירים, יחסית לערים אחרות שצמודות לתל אביב. ברגע שתהיה רכבת קלה, מחירי הנדל"ן באורך תוואי הרכבת עוד יעלו בין 10-15 אחוז וכמובן שכל הנכסים שקרובים לטיילת ולים צפויים לעלות גם הם."

גולדפרב נמצא בתחום הנדל"ן משנת 2004. הוא מספר על אינפיניטי נדל"ן: "עקרונות הברזל של משרדנו הינם יושרה, מקצועיות, למידה, שקיפות ואנרגיות טובות. כל צוות המשרד מחזיק ברישיונות תיווך ובוותק רב בתחום הנדל"ן, לצד ניסיון בניהול משא ומתן מקצועי, וישנם אפילו סוכנים שדוברים מספר שפות ויכולים לעזור ללקוחות שלא דוברים עברית."

אינפיניטי נדל״ן (צילום: ציון בלחסן – Z-video)

אינפיניטי נדל״ן (צילום: ציון בלחסן – Z-video)

מהם יתרונות התיווך?

"ליווי לקוחות בתהליכי קניה ומכירה של נכסים. נדל"ן אינו מדע מדויק וקביעת שווי נכס הוא דבר חשוב ורצוי לעשות אותו עם בעלי מקצוע מומחים בכדי להימנע מטעויות שיכולות להגיע לסכומים גבוהים מאוד. מתווך יודע להכין את הנכס להצגה בפני קונים, ולעשות לו פרסום אפקטיבי."

איזה טיפים יש לך למי שמעוניינים להוציא את הנכס שלהם למכירה?

"יש את הדברים הרגילים כמו הכנת הנכס להצגה בפני קונים, מה צריך לעשות לפני שמביאים את הקונה הראשון. האם צריך לעשות טיפול קוסמטי, לזרוק דברים, לאוורר את החלל. יש נכסים שצריך להראות ביום ואחרים שצריך להראות בלילה, בהיבט של מצוקת חנייה ותנאים סביבתיים. אבל מעל לזה, אני מאמין שלכל דירה יש את הטיפים הייחודים שלה, וזה לא נכון לדבר על טיפים באופן כללי לכל התחום. בדיוק בגלל זה אני מגיע לפגישה ראשונה בנכס, ללא עלות, שבמסגרתה אני נותן ללקוחות שלי טיפים מדויקים בנוגע לאופן בו ניתן לשפר את תהליך המכירה."

מהם אזורי ההתמחות של אינפיניטי נדל"ן?

"בת ים והסביבה כולל חולון, ראשל"צ, יפו ותל אביב."

מה הייחודיות של השירות שאתם מציעים?

"אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו לאורך כל התהליך ויודעים להכיר להם בעלי מקצוע רלוונטיים כמו שמאים, קבלנים, יועצי משכנתאות ועוד. בזכות הניסיון והידע שלנו, אנחנו יודעים למכור במינימום זמן, להביא תוצאה מקסימלית, ולחסוך לקונים התרוצצויות מיותרות."

מהי חובת ההגינות בעסקאות נדל"ן?

"טובת הלקוח מעל הכל. בזכות זה אנחנו מקבלים המלצות מפה לאוזן. בתחום הזה רק מי שהולך בדרך הנכונה והישרה יגיע רחוק."

איך קובעים את שווי הנכס?

"ראשית בודקים את העסקאות שנעשו בשנה-שנתיים האחרונות בנכסים דומים. בנוסף, במהלך התהליך מקבלים פידבקים מקונים פוטנציאליים, דבר שעוזר לדייק את ההצעה. מוכר לא צריך אותנו בשביל לשים מודעה בעיתון אלא להיות מידל מן. לעזור להם במשא ומתן נכון תוך שקיפות מלאה לשני הצדדים."

מהו תהליך שיווק הנכס?

"ברגע קבלת הנכס, משרדנו מתחיל בתהליך תמחור נכון. אנחנו עושים שיווק אגרסיבי על מנת שכל מי שמחפש נכס דומה, יידע וייחשף אליו. ניהול וסינון קונים והצגת הנכס לקונים רלוונטיים. גם לקונים אנחנו עושים את כל הבדיקות הרלוונטיות וכמובן עוזרים בניהול משא ומתן."

כתובת: הלפר 7, בת ים
טלפון: 050-908-2082

שעות פעילות
א-ה': 20:00-09:00
ו': 13:00-09:00

למעבר לפייסבוק

צוות המשרד המקצועי של אינפיניטי נדל"ן (צילום: ציון בלחסן – Z-video)

צוות המשרד המקצועי של אינפיניטי נדל"ן (צילום: ציון בלחסן – Z-video)


אהרון אימרה

"קנייה, מכירה או השכרת דירה הם תהליכים יקרים ומורכבים ביותר המצריכים עבודה מול גורמים רבים, לכן, עדיף להיעזר בבעל מקצוע שיכול לקצר את התהליך ולעבוד במהירות ובסביבה מסודרת ויעילה. בעל מקצוע שכזה, שגם חתום על קוד האתיקה, אפשר למצוא בלשכת המתווכים", מסביר אהרון אימרה, יועץ נדל"ן בכיר בסוכנות רי/מקס אבניו חולון בת-ים.

"מתווך מקצוען ומנוסה יכול לעשות את ההבדל בין עסקה מוצלחת לעסקה גרועה. כל טעות שאדם חסר רקע וניסיון עושה בעסקת נדל"ן, עלולה להביא אותו להפסד כלכלי שיכול להסתכם גם בכמה עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים. עסקאות רבות נופלות מסיבות אמוציונליות, ולכן תפקיד המתווך הוא להפגיש בין הרצונות והיכולות של שני הצדדים ולגשר ביניהם".

במשך 23 שנה שימש אהרון אימרה כמנהל אדמיניסטרטיבי באולפני תל אביב ולאורך כל השנים בער בו הצורך לתת שירות לאנשים. תחום הנדל"ן היה קרוב ללבו מאז שהוא זוכר את עצמו ולפני כ-5.5 שנים עשה אימרה את המעבר המתבקש והחל לעבוד במשרד רי/מקס אבניו, המשרד המוביל בחולון בת ים. "אני שמח מאוד על השינוי שהכנסתי בחיי, בכל בוקר אני מתעורר עם תשוקה לעזור לאנשים בהגשמת החלום שלהם. טובת הלקוח היא מבחינתי בראש ובראשונה ואני קשוב לצרכים ולרצונות של כלל לקוחותי. עם המוטו הזה בניתי את העסק שלי ואת המוניטין שלי".

יתרונות התיווך:

  • שיתופי פעולה: בעזרת מאגר של מאות מתווכים ניתן להגיע בזמן קצר יותר למספר גדול יותר של אנשים, מה שמגדיל את החשיפה של הנכס ואת הסיכויים למכירתו.
  • מאגר קונים: למשרדי תיווך ישנם מאגרי קונים פוטנציאלים שרק מחכים לקבל שיעזרו להם למצוא דירה.
  • שיווק: חשיפה מקסימלית של הנכס במדיות השונות, כך ניתן להגיע לפלחי אוכלוסיה שונים במספר אפיקים.
  • היכרות עם הלקוח: למתווכים ישנו ידע רב על הלקוח מבחינת התקציב וההבנה לגביי הצרכים החשובים לו, מה שחוסך זמן יקר בהתנהלות מול לקוחות לא רלוונטים.

טיפים למכירת דירה:

  • התייעצות עם עורך דין בנושאי מיסוי טרם היציאה למכירה.
  • ניהול מו"מ מחושב ולא כזה שמונע על ידי רגש.
  • קביעת מחיר שיווק ריאלי המתבסס על בדיקת עסקות דומות שנעשו או שמוצעות באזור. יש לקחת בחשבון אלמנטים שונים כמו קומה, חזית/עורף, גודל הדירה, מצב הבניין, שיפוצים שנעשו ופרמטרים נוספים.
  • פרסום הנכס בערוצים שונים כגון אתרי אינטרנט למיניהם, פליירים, פייסבוק, ושלט בולט.
  • ניקוי ופינוי של חפצים מיותרים מהדירה
  • בחינת מידת הרצינות של הקונים כבר בשיחת הטלפון הראשונה.

ותק: 5.5 שנים.

אזורי התמחות: דירות ובתים בחולון, בת ים ואזור

ייחודיות השירות: אני מקבל כל הזמן מכתבי המלצה מלקוחות המעידים על השירות שאני נותן. בעלי נכס שמכרתי לאחרונה כתבו לי לדוגמא: "קיבלנו ממך יחס אישי ומקצועי, ומענה על כל מכשול שהיה. במהלך מכירת הבית נוכחנו כי אהרון מיומן, שולט בעבודתו ביד רמה, מסור, אמון, נעים הליכות, סבלני ומלא בחן וטוב".

אני תמיד נותן שירות שהוא הרבה מעבר למקובל בענף. לדוגמא: יש לי לקוחות שקנו דרכי דירה וכעת החליטו שהם רוצים להשכיר אותה, כדי לעזור ללקוחותיי אני מטפל עבורם בשכירות מא' עד ת', כולל טיפול בניירת מול העירייה ושאר הרשויות מבלי לחייב אותו על כך. אני בונה מערכת יחסים עם הלקוחות המבוססת על אמון, והם פונים אלי כשהם רוצים למכור את הבית ולא ההיפך. בנוסף, אני דואג כל הזמן לשפר ולהתמקצע כדי ליעל את שיטות העבודה ולייצר חדשנות בעסק לטובת הלקוחות שלי.

חשוב לי לציין, כי בזכות ייחודיות השירות שלי אני נמצא במועדונים המובילים של רשת רי/מקס ומדורג במקומות גבוהים ברשת, דבר שמעודד סוכנים להעביר אליי לקוחות לטיפול ולסגירת עסקאות.

חובת ההגינות בעסקאות נדל"ן: אני מעדכן את הלקוח על כל בעיה או פגם בנכס הידועים לי ומציג בפני הלקוחות שלי תמונת מצב ברורה של הנכס, על כל יתרונותיו וחסרונותיו. במקרים מסויימים, בהם הלקוחות עלולים להסתבך אם ייכנסו לעסקה, אני מעדיף להמנע מביצוע העסקה ולא לקחת את הסיכון תחת אחריותי.

קביעת שווי נכס: "מחיר שיווק ראשוני הוא הדבר הכי קריטי בתהליך מכירה. ככל שמחיר השיווק רחוק מהמחיר הריאלי כך הנכס עלול "להישרף". בעלי הנכס ואני מקבלים יחד החלטה על המחיר לשיווק. את ההמלצה שלי אני מבסס על הניסיון והידע שברשותי על כל אזור. אחרי כשלושה שבועות, בעל הנכס מקבל ממני שיחת עדכון שבמהלכה אני מיידע אותו על עמות ההצעות שקיבלתי במשך השבוע, על פידבקים שקיבלתי מאנשים שראו את הנכס ועל כל פיסת מידע שהצלחתי לדלות במהלך אותה תקופה, לאחר מכן אנחנו יכולים לעשות חישוב מסלול בצורה נכונה ולהחליט איך אנחנו מתקדמים.

חשוב לי לציין, שבעלי הנכס הם השותפים המלאים שלי לכל תהליך המכירה, הם מעודכנים בהכל והכל מתנהל מולם בשקיפות מלאה.

איך מתבצע תהליך שיווק נכס? שלט בולט על הנכס, עיתונות מקומית, פייסבוק, חלוקת פליירים, שיתוף פעולה עם כ-300 מתווכים מהאזור, בית פתוח, הפצה בקרב חוג הלקוחות שלי ועוד. אני אף מזמין את השכנים בבניין לקחת חלק בתהליך המכירה.

לסיכום: תהליך מכירה של בית הוא תהליך מורכב מאוד, לכן חשוב לשכור מתווך שעליו אתם סומכים ושיביא לכם תוצאות. חשוב לקבל המלצות, לבדוק על המתווך בפייסבוק ובגוגל, והכי חשוב — לעבוד עם חבר לשכת המתווכים, שחתום על קוד אתיקה.

כתובת: שנקר 35 חולון

טלפון: 054-6632226

שעות פעילות
ימים א'-ה': 21:30-08:00
ימי ו': 15:00-08:00

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק 

אהרון אימרה (צילום: יפעת עמירם)

אהרון אימרה (צילום: יפעת עמירם)



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות