צביקה ברוט בכנס התמיכה של הליכוד
צביקה ברוט בכנס התמיכה של הליכוד

פרסום ראשון: ברוט נפגש עם נתניהו – יוגדל הסיוע הכלכלי לבת ים

עד כה גויסו כ-15 מיליון שקל לפרויקטים שייצאו לפועל בשנתיים הקרובות. בנוסף ייקח ברוט חלק בקמפיין הליכוד יחד עם ראשי ערים נוספים

פורסם בתאריך: 20.3.19 13:10

צביקה ברוט נפגש אתמול (שלישי) בפעם השנייה מאז שנבחר לתפקיד ראש עיריית בת ים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. השניים שוחחו על הכוונה להגביר את ההשקעות ואת תמיכת הממשלה בבת ים. כמו כן, עלה נושא הבחירות לראשות הממשלה וברוט צפוי להשתלב בקמפיין הליכוד, לצד ראשי ערים נוספות מטעם הליכוד.



במהלך הפגישה סוכם בין ברוט לנתניהו כי הממשלה תסייע להנהלת העיר החדשה ליישם את תוכנית ההבראה המשמעותית שנכפתה עליה בעקבות המצב הכלכלי הקשה בעיר. תוכנית ההבראה עשויה לשפר באופן דרמטי את מצבה של בת ים כבר בחמש השנים הבאות.

הפגישה התקיימה, לאחר שברוט הצליח לגייס את שרי הממשלה, בהם שר התחבורה ישראל כ"ץ שהבטיח לקדם אי מלאכותי, השר לביטחון פנים גלעד ארדן שבמסגרת ביקורו סוכם על הצבת מצלמות בהשקעה של 20 מיליון שקל , שר התשתיות יובל שטייניץ שהתייחס לבעיית תאורת הרחוב ועוד נוספים, שהגיעו לבניין העירייה והבטיחו לסייע לעיר כל אחד בתחומו.

עד כה גויסו כ-15 מיליון שקל לפרויקטים שייצאו אל הפועל בשנתיים הקרובות. בשלב הראשון הפרויקטים יתמקדו בתחומי הניקיון, התשתיות, החשמל והמים ובהמשך גם בנושאי ארנונה וחוגים לילדים.

במקביל צפויה בת ים לקבל סכומי כסף נוספים עבור פעילויות ופרויקטים בתחומי התרבות, התיירות ושיקום חוף הים והטיילת שעומדת בפני קריסה.

המפגש בין נתניהו לברוט, שנערך במעון ראש הממשלה שברחוב בלפור בירושלים, התקיים במסגרת ההחלטה לשלב ראשי רשויות מטעם הליכוד בקמפיין הליכוד לקראת הבחירות לכנסת ולראשות הממשלה, שבו ייקח חלק גם ראש עיריית בת ים. נתניהו וברוט אף עתידים להופיע יחד בפני תושבי העיר ולספר להם על ההשקעות הצפויות מטעם הממשלה.

כזכור, בבחירות המקומיות תמך נתניהו בראש העירייה היוצא יוסי בכר, ואילו גדעון סער הביע תמיכה בברוט. בסופו של דבר, לאחר המהפך בעיר, שוחחו נתניהו וברוט והחלו גם לשתף פעולה ביניהם.

בכירים בעיריית בת ים, מסרו כי ״בלי קשר לשיוך פוליטי כזה או אחר, העיר צריכה להוקיר תודה גדולה לראש הממשלה נתניהו ולשרי הממשלה שהשקיעו השקעה אדירה בבת ים בשלושת החודשים האחרונים, כשחלק מהכספים כבר עברו והשאר הובטחו לחצי השני של 2019 ול-2020. ראש הממשלה מכיר היטב את העיר והוא מאמין בפוטנציאל האדיר שלה. העבודה המשותפת של הנהלת העיר והממשלה תוציא את בת ים לדרך חדשה בחמש השנים הקרובות״.

עוד באותו הנושא:

צביקה ברוט: "אני לא מתבייש לנצל את הפריימריז עבור בת ים"

ברוט מסכם 100 ימים: "הטיילת קורסת, מיליוני שקלים נעלמו"

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כסף בכדי למשוך מצביעים ילהתחייב לעריות ישששש

    אך כסף לקשישים אין!!!!

    רק 6 שח שחא מספיק אפילו ללחם!!

    תתבייש נתניהו!!!

    הכל תעמולת בחירות וחא אינטרס לאזרחים באמת!

    בחילההה יש לי לאזרחים ממך, אינך בוחל בדבר, רק בכדי לנפח את האגו שלך, איכססס

  2. אורנה

    כל הכבוד לך צביקה ברוט..רק נקווה שביבי יעלה לשלאון

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בול שיט שום סיוע . קודם כל רוצים קולות שלנו א"כ מראים אצבע משולשת

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה מה שקורה שבוחרים איש ליכוד חסר נסיון מינימלי שהיה לו משרד ליחסי ציבור ושתולה את כל יהבו בראש ממשלה שמחר הולך להפסיד.אנחנו הולכים לחזור לתקופה הנוראית של יהושוע שגיא!

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות