שרה נתניהו וצביקה ברוט
שרה נתניהו וצביקה ברוט

אחרי הכנס של ביבי – שרה בכנס "אשת חיל": "בני, אבנר, התנדב בבת ים". צפו:

בתום הנאום של שרה נתניהו, שקיבלה אות הוקרה ממועצת הנשים בעיר, פנתה אליה מנחת הערב, העיתונאית טליה פלד קינן: "ירדנו לתחתיות איומות. את ידועה כאישה רבת השפעה, והבקשה שלי אלייך היא שלא יהיה לנו חורבן בית שלישי"

פורסם בתאריך: 2.4.19 22:37

גם שר האוצר משה כחלון הגיע הערב (שלישי) לבת ים, אבל הביקור של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה היה הדבר שהעסיק את תושבי בת ים. לאחר שהשניים טיילו בטיילת, נאם נתניהו בכנס סגור שנערך באולם בית הספר חשמונאים מול 300 תומכים, לקראת הבחירות שייערכו בעוד שבוע.



בזאת לא הסתיים הביקור שנקבע לפני כשבועיים בעקבות פגישה בין ראש עיריית בת ים צביקה ברוט לבין נתניהו, שבה שוחחו השניים על קמפיין הליכוד ועל הסיוע הכלכלי שתקבל בת ים. לאחר הכנס של ביבי, הגיעה שרה להיכל התרבות בעיר, וקיבלה אות הוקרה מיוחד מעיריית בת ים, בערב שנערך במסגרת אירועי חודש האישה.

בערב שנשא את הכותרת "אשת חיל – נשים מעוררות השראה", לקחו חלק חברות המועצה קטי פיאסצקי-מורג המזוהה עם מר"צ, אסתר פירון, רחל גידרון והעיתונאית טליה פלד קינן שהנחתה את הפאנל.

כבר בתחילת הערב, עלתה נתניהו וסיפרה על שנת השירות שעשה בנה אבנר בבת ים, שבמסגרתה ליווה תלמידים בפרויקט מחוייבות אישית, שכלל גם תיעוד ניצולי שואה על ידי ילדי העיר. בנוסף, התנדב גם במרכז עוגן בעיר – תוכנית שנועדה לצמצם נשירה סמויה וגלויה בקרב עולים בחטיבות הביניים. "אני, כפסיכולוגית בעיריית ירושלים, גם אני דרך אגב עובדת עירייה, באתי לעוגן בבת ים לפני כשנתיים עם כמה מהפסיכולוגיות מהשירות הפסיכולוגי, כדי ללמוד ולנסות ולהעתיק מכם את הפרויקט היפה הזה", אמרה נתניהו, "והיום ניגש אליי אב אחד שאמר לי: 'הבן שלך אבנר טיפל בבן שלי במרכז עוגן וזה היה מרגש מאוד".

צפו בשרה נתניהו:

 

 

 

 

בסיום הנאום פנתה פלד קינן לנתניהו ואמרה: "אני לא אתייחס ספציפית לתחתיות שירדנו אליהם, כי אני רוצה שהאירוע יישאר ממלכתי. אבל ירדנו לתחתיות איומות. את ידועה כאישה רבת השפעה, והבקשה שלי אלייך היא שלא יהיה לנו חורבן בית שלישי. שתשמרו עלינו מאוחדים, שלא תהיה שנאה. מי שייבחר – ייבחר אבל שנישאר עם אחד".

צפו בטליה פלד קינן:

עוד באותו הנושא:

בנימין נתניהו הגיע לבת ים: "גם אתם בוטים?"

פרסום ראשון: ברוט נפגש עם נתניהו – יוגדל הסיוע הכלכלי לבת ים

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יוסי

    טליה מה היה קו המחשבה שלך שאמרת לשרה שלא נגיע לחורבן בית שלישי האם יש דברים בגו

  2. שושי

    ביבי-גם אני חושבת שהביקור שלה היה מיותר לחלוטין וכתבתי על כך כמה פוסטים בפייסבוק.מי שישבו בקירבתי בהיכל שמעו את דעתי עליה-דיברתי בקול רם והיה אפשר לשמוע.נדחפה סתם על ידי ראש העיריה.למה?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות