״מריו שירותי אינסטלציה״. צילום: צחי וקנין
״מריו שירותי אינסטלציה״. צילום: צחי וקנין

״מריו שירותי אינסטלציה״: כישרון שעובר בתורשה

ישנן תכונות שעוברות בירושה מאב לבן ואפילו מסבא, לאבא ולנכד, אך כנראה שלא שמעתם עדיין על ידע באינסטלציה כתכונה שעוברת בתורשה

פורסם בתאריך: 13.1.20 08:51

אלירן שמואל, מחברת ״מריו שירותי אינסטלציה״, הוא דור שלישי לאינסטלטורים ואפשר לומר שהוא נולד לעולם הזה ושוחה בו כבר מגיל 0. את תחילת דרכו עשה לצד אביו, ממנו למד את כל מה שהוא יודע היום וממנו קיבל את הדוגמא לאופן שבו בעל מקצוע צריך לעבוד ולתת שירות.

לפני כשנה, לאחר שעבד לצד אביו בתחום קרוב לעשור, החליט לפתוח ביחד עם שותפו, צחי וקנין, חברה למתן שירותי אינסטלציה.

תחום שירותי האינסטלציה הוא תחום מתעתע, עם כלכך הרבה נותני שירות בחוץ, קשה לדעת מי באמת יודע לעשות את העבודה ומי בא לעבוד עלינו בעיניים, ומהסיבה הזו בוחר שמואל לערב את לקוחותיו בכל תהליכי התיקון.

איכות העבודה עבורו ועבור השותף שלו, הם כערך עליון לנגד עיניהם, המנחה אותם בכל בית שאליו הם נכנסים ולכל לקוח שהם מעניקים לו את שירותם.

״תמיד אפשר לחפש מישהו שיעשה עבודה בזול, אבל בסופו של דבר על זול משלמים בסוף ביוקר, והחיסכון הקטן שמקווים לעשות חוזר ברוב המקרים כמו בומראנג״, מסביר אלירן.

״כשאנחנו באים לעשות עבודה אנחנו מוודאים שאנשים יקבלו תמורה לכספם, ולכן מבצעים את העבודה על צידה הטוב ביותר. אנחנו משתמשים בחלקים הטובים ביותר ובמכשור מתקדם, הכל במטרה להבטיח שנצליח לעלות על כל בעיה, לתקן אותה ולהחזיר את הדייר שבבית בחזרה לסדר יומו הרגיל.

מריו שירותי אינסטלציה.צילום: צחי וקנין

מריו שירותי אינסטלציה.צילום: צחי וקנין

״כבעלי מקצוע שכל יום עוברים בין בתים של אנשים ורואים כיצד תקלות קטנות לכאורה יכולות להשבית משפחות שלמות, חשוב לנו לתקן את התקלות כמה שיותר מהר, ולכן אנחנו תמיד נמצאים באזור עם ניידות שירות שרק מוכנות להגיע לבתי הלקוחות״.

על מגוון השירותים הרחב שמציע ״מריו שירותי אינסטלציה״ תוכלו לקרוא גם באתר, אך אם אתם ממהרים ורוצים לדעת כיצד החבר'ה של מריו יוכלו לעזור לכם, תשמח בוודאי לשמוע שהם מתעסקים בכל דבר הקשור לאינסטלציה, ללא יוצא מן הכלל. בין אם מדובר בפתיחת סתימות, איתור ותיקון נזילות ופיצוצי מים בביוב; בין אם בתיקון ניאגרות סמויות, והחלפת כלים סניטרים (כיורים, אסלות וכו'); ובין אם בתכנון והטמעת מערכות אינסטלציה, תיקון והחלפת דודי שמש וחשמל, קולטים ומערכות סולאריות. אם יש לכם בעיה, תוכלו לדעת בוודאות שהפתרון נמצא בידיים המקצועיות של ״מריו שירותי אינסטלציה״.

לאחר כל טיפול ותיקון עוברים בבית כדי לוודא שכל התקלות אכן טופלו ושלא נשארו ״ברזים לא סגורים״. רק עם סיום העבודה והעברת הבדיקות הנ״ל יכולים האינסטלטורים להכריז על סיום העבודה במקום ולהתקדם אל הלקוח הבא.

בעיות אינסטלציה בביות יכולות להשבית משפחות שלמות וליצור נזקים שעלולים להסתכם בסכומים גבוהים וכואבים בכיס, אך טיפול בזמן של אותם מוקדי בעיה יבטיח נזק מינימלי וחזרה מהירה לשגרה. אם אתם מתמודדים עם בעיה שדורשת אינסטלטור ומחפשים חברה הוגנת, אמינה, ומקצועית, החבר'ה של ״מריו שירותי אינסטלציה״ זמינים באזורכם כבר עכשיו ומוכנים לעשות את הקסמים שלהם.

אזור פעילות: אזור המרכז

טלפון: 050-6579218

למעבר לפייסבוק

למעבר לאתר

״מריו שירותי אינסטלציה״. צילום: צחי וקנין

״מריו שירותי אינסטלציה״. צילום: צחי וקנין


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות