ממלכת הילדים של טלי. צילום באדיבות הלקוח
ממלכת הילדים של טלי. צילום באדיבות הלקוח

ממלכת הילדים של טלי: משנה מקום ומציבה סטנדרט חדש של איכות בגני הילדים בעיר

ממלכת הילדים של טלי, אחד הגנים הותיקים יותר בבת ים, גדל ועובר לשכונה חדשה: יוחנן הסנדלר 7. וכולכם מוזמנים להגיע להתרשם מהמתקן החדש והמרשים

פורסם בתאריך: 27.7.20 08:21

התוכנית להחזרתם של מעונות וגני ילדים פרטיים אושרה על ידי מנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי, והורים רבים ממהרים לרשום את הילדים לקראת שנת הלימודים החדשה.

בשבוע האחרון יצאנו לבקר את ממלכת הילדים של טלי, אחד מגני הילדים הוותיקים והמוערכים ביותר בבת-ים ונדהמנו מכמות האהבה, הרגישות, הניקיון והאווירה השמחה שבמקום.

שאלנו את טלי, מנהלת הגן כיצד הם מתמודדים עם התקופה האחרונה: "אנחנו עושים הכל בשביל שבגן לא יהיו הדבקויות, אנחנו שומרים על סטנדרט ניקיון והגיינה ברמה הגבוהה ביותר הרבה לפני שכל הסיפור הזה התחיל. אצלנו בגן יש המון אהבה לילדים ובראש מעיינינו מזה 10 שנים עומד נושא הבטיחות של הילדים והרצון שלנו לעזור להם לממש את מלוא הפוטנציאל כבר מגיל צעיר. אנחנו מזמינים אתכם הורים יקרים, לבוא להתרשם מהמתקן ומהצוות שלנו רגע לפני המעבר לגן החדש והמשודרג – ההתרגשות בשיאה"

ממלכת הילדים של טלי הינה גן ופעוטון פרטי ברחוב קרן היסוד 6 בבת ים. את המתקן מנהלת טלי שתיוי באהבה רבה יחד עם עוד 10 סייעות מקצועיות עם נסיון של מעל 10 שנים בחינוך לגיל הרך.

הגן מתאים לגילאי 3 חודשים עד גיל 3 והוא מחולק לפעוטון, כיתת צעירים ובוגרים. בנוסף הגן מציע חוגים מיוחדים ופעילויות העשרה התפתחותיות: חוג טבע, חוג מוזיקה, חוג תנועה ואנגלית.

פעילות לילדים בממלכת הילדים של טלי. צילום באדיבות הגן

פעילות לילדים בממלכת הילדים של טלי. צילום באדיבות הגן

סטנדרט חדש בגני הילדים בבת ים. צילום באדיבות ממלכת הילדים של טלי

סטנדרט חדש בגני הילדים בבת ים. צילום באדיבות ממלכת הילדים של טלי

המטרה של טלי מאוד ברורה: לייצר סטנדרט איכות וחינוך חדש לילדים בבת-ים, מקום ששם את הילדים במרכז ועוטף אותם בחיבוק, אהבה והקשבה כדי שהילדים יוכל להתפתח בצורה הטובה ביותר, בביטחון ואהבה עצמית.

-תפריט התזונה בגן מוקפד ומגוון, הורכב על ידי תזונאית ילדים מומחית.

-המתקן הקיים והחדש בנוי בסטנדרט בטיחות מחמיר, בליווי יועץ בטיחות מומחה לגני ילדים.

-הגן מרושת במצלמות און ליין 24/7 גם להורים.

-הכיתות מרווחות וממוזגות עם ציוד חדיש.

-החופשות קצרות כדי להתחשב בהורים העובדים.

-הגן חבר בארגון גנים ברמה אחרת.

קבלת שבת בממלכת הילדים של טלי. צילום באדיבות הגן

קבלת שבת בממלכת הילדים של טלי. צילום באדיבות הגן

את שנת הלימודים החדשה ב-1.9 ממלכת הילדים של טלי תפתח במתקן החדש והמשודרג ברחוב יוחנן הסנדלר 7, העבודה על המתקן החדש בעיצומה ואין ספק שמדובר בסטנדרט איכות שמציב רף חדש בעיר בת-ים: 3 כיתות גדולות מוארות וממוזגות, חדר אוכל, חצר ענקית וג'ימבורי משחקים ומתקנים.

ההרשמה לגן החדש החלה, והורים יכולים להגיע להתרשם מהצוות המקצועי וליהנות מהטבה מיוחדת שטלי שמחה להעניק לכבוד המעבר לגן החדש.

טלפון לפרטים נוספים ותיאום פגישה  052-6499996

או בפייסבוק ובאתר

ממלכת הילדים של טלי. צילום באדיבות הלקוח

ממלכת הילדים של טלי. צילום באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות