אייל צבעים - כל מה שאתם צריכים לבית (צילום עצמי)
אייל צבעים - כל מה שאתם צריכים לבית (צילום עצמי)

תכינו את המברשות: ״אלימלך צבעים״ לשירותכם

מתכננים שיפוץ בבית? רוצים להוסיף קצת חיים לקירות הישנים והמתקלפים? ב״אלימלך צבעים״ תמצאו כל מה אתם צריכים החל מצבעים, כלי עבודה ואפילו חומרי בניין איכותיים

פורסם בתאריך: 5.12.19 12:07

״אלימלך צבעים״ הינה חנות המתמחה בכל הקשור לצביעה, בה תוכלו למצוא צבעים סטנדרטים, צבעים בעלי טקסטורה מיוחדת, צבעים על בסיס שמן או מים ואת כל הציוד הנלווה שתצטרכו לכל פרויקט צביעה שתקחו על עצמכם.
החנות שקיימת למעלה מ-15 שנה הפכה כבר למוסד מוכר וותיק באזור בת ים, כשההיצע שבמקום והמקצועיות והשירותיות של העובדים בו הם אלה אשר מיצבו אותה כחנות הצבע המובילה בבת ים.

במקום תוכלו למצוא את כל סוגי הצבעים של טמבור: סופר קריל – צבע סטנדרטי בעל מראה מט; סופר קריל 2000 – המאפשר לנקות ממנו כתמים ללא סכנה של פציעת החומר; סופר קריל משי – בעל מראה קטיפתי ואלגנטי; צבעי פוליאר על בסיס שמן או מים – מיועדים לחדרי ילדים (לא משאירים ריחות ולא מסוכנים); צבעי אפקט (ספארי) – בעלי טקסטורות שונות; ועוד.
כמו כן, אם ישנו גוון צבע אותו תרצו לקבל על קירות ביתכם, תוכלו למצוא ב״אלימלך צבעים״ מכונת גיוון שתכין עבורכם את כל הגוונים שתרצו כשכל שעליכם לעשות הוא רק להחליט מה יראה הכי יפה על קירות ביתכם.

תוכלו להרכיב איזה גוון שתרצו (צילום עצמי)

תוכלו להרכיב איזה גוון שתרצו (צילום עצמי)

את כל הציוד הנלווה שתצטרכו עבור צביעה תוכלו למצוא במקום, בין אם מדובר ברולרים, מברשות, שפכטלים או כל דבר שיעזור לכם לסיים את הפרויקט שלכם במהירות ובהצלחה.
למקרה שאתם לא בטוחים אילו חומרים או כלים תצטרכו עבור הפרויקט, תוכל להיוועץ בצוות החנות המקצועי שילווה אתכם לאורך כל הדרך ויסביר לכם כל מה שאתם צריכים לעשות מא' ועד ת'.

נוסף על צבעים וכלים משלימים לצביעה תוכלו למצוא בחנות גם חומרי בניין איכותיים לבית ובהם: חומרי איטום; סילרים מיוחדים, חומרי ניקוי, דבק קרמיקה, טיח גבס ועוד.
כמו כן, בחנות ישנו מבחר גדול של כלי עבודה חשמליים תוצרת בוש, דיוולט ועוד שמות מוכרים. כלי העבודה החשמליים מתחלקים ל-2 קטגוריות: אלה העובדים על סוללות – מברגות, פטישונים וכו', וכאלה המגיעים עם כבל חשמלי – מסורים חשמליים, משחזות ועוד.

צבעים, כלי עבודה וחומרי בניין במקום אחד (צילום עצמי)

צבעים, כלי עבודה וחומרי בניין במקום אחד (צילום עצמי)

ברחבת החנות ישנה חניה חינם הפתוחה לכל קהל הלקוחות במהלך כל שעות העבודה, כך שאם אתם ממהרים וצריכים חומרים וצבעים תוכלו להגיע, למצוא חניה צ'יק צ'ק ולהביא את כל מה שאתם צריכים במינימום זמן.

אם אתם מתכננים פרויקט צביעה ומחפשים מקום בו תוכלו למצוא את החומרים והכלים, ב״אלימלך צבעים״ תמצאו הכל במחיר טוב ועם שירות יוצא מן הכלל.

כתובת: המלאכה 2, בת ים
טלפון: 03-5527545

שעות פעילות:
א-ה': 06:30-20:00
ו': 06:30-14:00

פייסבוק

צבעים בגוונים, מרקמים ומחומרים שונים (צילום עצמי)

צבעים בגוונים, מרקמים ומחומרים שונים (צילום עצמי)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות