מוסכים מומלצים בבת ים. תמונה ממאגר Shutterstock

מוסכים בבת ים: כשמקצועיות ושירות איכותי נפגשים יחד

מחפשים אחר המקום האידיאלי לטיפול ברכבכם? יצאנו להכיר את המוסכים המובילים בבת ים, המשלבים נסיון רב שנים ואהבה גדולה למקצוע

פורסם בתאריך: 12.6.19 09:02

מוסך URV Motors

הבעיה היא כזו – אנחנו מכניסים את הרכב למוסך, ומכיוון שאין לנו באמת מושג איך רכבים עובדים ומה משמעות התקלות שצצות בהם, אנחנו נאלצים לסמוך על בעל המוסך שיהיה כנה איתנו ויפרוס לנו את הדברים כמו שהם. לכן, כשאנחנו מכניסים את הרכב למוסך אנחנו רוצים לדעת שאנחנו מגיעים למקום אמין ומקצועי שיעבוד איתנו בשקיפות מלאה, ויסביר לנו כל מה שאנחנו צריכים לדעת על התקלות ועל התיקונים האפשריים ברכב שלנו.

מוסך URV Motors. צילום: יורי גדייב

מוסך URV Motors. צילום: יורי גדייב

מוסך URV Motors שבבת ים הוא אחד המוסכים הוותיקים והמוכרים באזור, וכזה שידוע במקצועיות שלו, הן בעבודה על הרכבים והן ביחס ללקוחות. בעלי המוסך, דניס, מספר כי בשבילו הדבר הכי חשוב הוא לעשות עבודה טובה ולשחרר אנשים כמה שיותר מהר בחזרה הביתה עם רכבם המתוקן.

"אצלנו במוסך ישנו ערך עליון שמוביל אותנו, והוא נקרא 'שקיפות'. אני יודע שאנשים חוששים להגיע למוסך כי הם לא מבינים יותר מדי מה עושים להם ברכב, לכן אני דואג ליידע ולעדכן כל לקוח שמגיע אליי, על התקלות והפתרונות האפשריים העומדים לרשותו. אין כזה דבר להחליט בשביל הלקוח מה לעשות, אני נותן ללקוח את כל האופציות כך שבסופו של דבר הוא יוכל לקחת החלטה מושכלת על האופן הנכון ביותר לטיפול בתקלה, וכך הוא גם יכול לחסוך הרבה מאוד כסף".

עבודותו של המוסך מתחלקת ל-4 קטגוריות ראשיות, ובשביל לעשות לכם קצת סדר החלטנו להסביר מה יש בכל הקטגוריה:

  • מכונאות: מערכת מים (חייבת לעבוד ללא תקלות), שמנים (כל הקשור לנורות שנדלקות או נזילות מתחת לרכב), ברקסים, מתלים (אחראים על בלימת הזעזוע של הרכב), ועוד.
  • חשמל: התקנה של מערכות מולטימדיה, מסכים קטנים לרכב, חיישני רוורס, מצלמות רוורס, מצלמות דרך ומצברים.
  • מיזוג אוויר: מערכת האקלים ברכב – האם מקררת, האם יש בעיה של איבוד גז, בעיות במדחסים ועוד.
  • דיאגנוסטיקה: בעזרת מחשב ניתן לאבחן תקלות בצורה מהירה ומדויקת. בכל פעם שצצה מנורה ואי אפשר לראות בעיניים את הבעיה, האלטרנטיבה היחידה היא מחשב שמבצע אבחון ובודק באיזו נקודה במערכת ישנה תקלה.

בכל מצב בו תצטרכו להכניס את הרכב ולהחליף את אחד מחלקיו בחלק חליפי תוכלו להתייעץ עם המוסך ולהחליט מה הדבר הנכון והחסכוני ביותר לעשות. מוסך URV Motors מחזיק חלקים מקוריים וחליפיים כך שאם חלק מקורי כבד לכם על הכיס, תוכלו ללכת על אלטרנטיבה מעולה, בפחות כסף.

חשוב לציין כי בעקבות חוק "חופש התחרות בענף הרכב" כל רכב שנכנס למוסך זוכה לשמור על האחריות על רכבו, גם אם החליט לטפל אצל מוסך שאיננו מורשה. עובדה זו מאפשר גמישות לבעלי הרכבים, שיכולים כעת לבחור את המוסך שיטפל ברכבם במהירות הגדולה ביותר ובמחיר הנוח ביותר.

אם אתם מחפשים מוסך בבת ים שיהיה שקוף איתכם לכל אורך הדרך ויעזור לכם לתקן את רכבכם במהירות ובזריזות, תוכלו להגיע למוסך URV Motors שיבטיח שתחזרו צ'יקצ'ק לכביש עם נסיעה חלקה ואיכותית.

כתובת: יקואל מנחם 3, בת ים

טלפון: 03-5517046

שעות פעילות:

א-ה': 17:00-07:00

ו': 12:00-07:00

מוסכים בבת ים: מוסך URV Motors. צילום: יורי גדייב

מוסכים בבת ים: מוסך URV Motors. צילום: יורי גדייב


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אדוני ראש עירית בת ים בגנים התקנתה קופסאות עבור שקיות לצוות כלבים ודי פעם היו שקיות יותר מחודש אין מה קרה אין כסף או סתם שמתם קופסאות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות