רה''מ בנימין נתניהו נואם בעיר בת ים (דף הפייסבוק של רה''מ)
רה''מ בנימין נתניהו נואם בעיר בת ים (דף הפייסבוק של רה''מ)

בנימין נתניהו הגיע לבת ים: "גם אתם בוטים?"

אחרי הפגישה המוצלחת עם צביקה ברוט ולאחר שלא התאפשר לקיים את המפגש בתל אביב, הוחלט שנתניהו יגיע לעיר

פורסם בתאריך: 2.4.19 12:27

עדכון אחרון: 2.4.19 19:55

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (שלישי) לבת ים, ולאחר סיור עיר ערך כנס באולם הספורט של בית ספר חשמונאים. המפגש הסגור מול 300 מוזמנים כלל הרצאה של נתניהו בנושא השוק החופשי. תושבי בת ים שהגיעו על מנת לשמוע את נתניהו נתקלו באבטחה כבדה והוסבר להם, שלא יוכלו להיכנס לאולם. הכנס התקיים לאחר שנתניהו סייר עם רעייתו שרה בטיילת בת ים, שם נפגש עם תושבים.

במהלך הכנס פנה נתניהו לקהל ושאל אותו: "גם אתם בוטים?". לאחר מכן סיפר כי השתתף אמש בישיבה מעוררת  דאגה ואמר: "הציבור מודע להישגים שלנו, הפכנו את מדינת ישראל, אבל צריך להיזהר משאננות. אנחנו ננצח את הבחירות, אבל אם לא נצא בהמונינו אנחנו נפסיד את הבחירות. הבוטים חייבים להגיע ולהצביע מחל בקלפי".



הביקור של נתניהו התקיים כשבועיים לאחר הפגישה שהתקיימה בינו לבין ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, במעונו שבבלפור. כפי שפורסם לראשונה כאן, ב"השקמה בת ים", הפגישה התקיימה במסגרת ההחלטה לשלב ראשי רשויות מטעם הליכוד בקמפיין הסיעה לקראת הבחירות לכנסת ולראשות הממשלה, ובמהלכו סוכם כי הממשלה תגדיל את הסיוע הכלכלי לעיר, על רקע תוכנית ההבראה שנכפתה על העיר.

 

כפי שפורסם מוקדם יותר, נתניהו הגיע לבת ים לאירוע סגור לקראת הבחירות שהיה אמור להיערך בתל אביב, אך ברגע האחרון הועבר לבת ים. רה"מ הודה לראש עיריית בת ים, צביקה ברוט ולשרים אופיר אקוניס, יובל שטייניץ, וח"כ יואב קיש, שרן השכל ואמיר אוחנה. גורמים בליכוד מסרו: "המפגש תוכנן במקור להתקיים בתל אביב, אך בשל אילוצים שונים הוחלט להעבירו לעיר בת ים ובלשכת ראש העירייה נענו לקריאה לעזור, על מנת להדגיש את החשיבות שרה"מ מעניק לעיר בת ים בנוכחותו וכן בחמימות היחסים בין ראש העיר לרה"מ".

הביקור של רה"מ בעיר בת ים היום מתווסף לסיור נוסף שקיים היום שר התחבורה, ישראל כץ, ברחבת הקניון המרכזי יחד עם פעילי הליכוד לקראת הבחירות שיתקיימו בעוד כשבועיים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הפעילים קורעים את התחת בכל השנה למען הליכוד מגיע ראש הממשלה ולא רוצה לראות את הפעילים שבזכותם הוא יושב על הכיסא של ראש הממשלה הוא רוצה לראות בעלי עסקים ….צביעות במלוא מובן המילה
    ביבי לי אתה לא עושה טובה שאתה לא מזמין אותי לראות אותך בעיר שלי בת ים , אני זה שעושה לך טובה שמוכן להפגש אתך לאחר שבגדת בראש העיר שלי צביקה ברוט והמועמד שלך לא נבחר אז בבקשה בפעם הבאה שאתה מוזמן לעיר בת ים תפגש עם הפעילים הם לא הכלבים שלך …
    יוסף נעים הקבינט החברתי בליכוד

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אנחנו ניתן לשמאל בראש כמו תמיד..! רק ביבי אנחנו לא בוטים אחלה ביבי מלך ישראל …

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מנהיג ,שקול ,אחראי ונבוןלא שופך דם חיילנו לריק פגשתי את ראש הממשלה מספר פעמים אחת מהן הייתה על גדות התעלה צפונית לקנטרה יחד עם אחי המאמץ יוסי קלר היד מכ.גלעדי שנהרג ביוני 82 בהיותו כבר טייס הליקופטר .לוחם אמיתי. זאת הייתה הפעם הראשונה שראיתיו על גגות התעלה . ישר כח!!

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות