מחאת הסייעות: שביתה בת שעה והפגנה במחאה על האלימות. צפו:

הסייעות מפגינות בבניין העירייה במחאה על שני מקרים שבהן הותקפו בגני הילדים: "אנחנו לא שק חבטות"

פורסם בתאריך: 14.3.19 08:10

בעקבות מקרי אלימות נגד סייעות שאירעו בשבוע האחרון: גני הילדים הושבתו הבוקר (חמישי) למשך שעה, ועשרות סייעות התייצבו להפגנה בבניין העירייה.



ההחלטה על קיום השביתה התקבלה לאחר שסבתא של ילד היכתה סייעת משום שלא הורשתה להיכנס לגן. המקרה אירע כשבוע לאחר באם היכתה סייעת שאף נזקקה לטיפול רפואי, רק משום שלא הורשתה להכניס ממתקים לגן.

צפו בהפגנת הסייעות בבניין העירייה:

 

בעקבות מחאת הסייעות, פנתה אתמול סמנכ"לית חינוך ורווחה בעיריית בת ים, ד"ר זיו חורב, במכתב להורים שבו ציינה: "אנו רואים בחומרה רבה כל מקרה של אלימות בתוך מערכת החינוך, על אחת כמה וכמה כאשר המעורבים הם הורים, שאמורים להוות דוגמה לילדים. המקרים מצויים בחקירת משטרה. מערכת החינוך בעיר פועלת בדרגים הגבוהים ביותר למניעת הישנות מקרים דומים, ולמיגור כל תופעה של אלימות באשר היא".

ענת זדה נציגת ועד הסייעות בבת ים, המשמשת גם כנציגת הסייעות במרחב הארצי, אמרה הבוקר: "אנחנו פה במיוחד כדי להעניש את ההורים. אנחנו לא שק חבטות שלהם. ואם זה יקרה שוב אנחנו נשבות שוב".

הסייעת סיגלית מזרחי, הוסיפה: "ההורים כפויי טובה. יש בעיית משמעת של ההורים, הם לא עוזבים את הפעמון של הדלת. אם סייעת מתקשרת לאמא להודיע שלילד יש חום, לא אחת קרה שהאמא מקללת ומסרבת להגיע. לא הסייעת גרמה לו להיות חולה. להורים אין גבולות".

יו"ר ועד העובדים בעיריית בת ים, אבי עפיה, אמר לסייעות: "היינו צריכים להפגין במצבה ולא בעירייה, אנחנו פה כי המשטרה לא נתנה לנו אישור להפגין במרכז העיר, ורצינו להעביר את המסר לתושבים. לא ביקשנו מהנהלת העיר להיות איתנו כאן היום. הנהלת העיר מוקיאה את האלימות ופרסמה מכתב שניתן לקרוא עליו ב'השקמה'".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא כול האמאות אותו הדבר כמו שלא כל הסייעות אותו דבר , ושסייעת מרביצה לילד, או שוברת לו יד ..בבקשה אל תכללו ( כי לי יגידו שהילד עם חום 5 דקות ואני בגן )
    לא מצדיקה שום מעשה אלימות לא כלפי הצוות ולא כלפי ילדים!!!! חייבים להבין שאלימות לא מגיעה לשום מקום

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות