אלימות
צילום: shutterstock.com/ 271 EAK MOTO

חשד לאלימות בגן בבת ים: אם לילד תקפה סייעת שנזקקה לטיפול רפואי

אם שנכחה באירוע בזמן האירוע הקשה: "הצוות ניסה להרחיק את האם מהסייעת. הילדים לא הפסיקו לצרוח ולבכות והיו מאוד מבוהלים"

פורסם בתאריך: 7.3.19 11:21

מקרה קשה של אליפות אירע הבוקר בגן בבת ים. מעדויות של אנשים שהיו במקום, אם לילד הגיעה לגן עם עוגות וביקשה להכניס אותן. אלא שסייעת הסבירה לאם כי על פי הנהלים, חל איסור להכניס עוגיות וחטיפים לגן. לטענות גורמים המעורים בפרטי המקרה אמו של הילד טענה כי בנה רעב והתעקשה להכניס את העוגיות. אותם גורמים סיפרו כי בשלב זה הסייעת הציעה לתת לילד אוכל ממטבח הגן, אבל אז פרץ ויכוח והאם תקפה פיזית את הסייעת, שנזקקה לטיפול רפואי.



אם שנכחה במקום סיפרה ל"השקמה בת ים": "הסייעת הסתובבה אל הילד ושאלה אם הוא ירצה פרוסה של לחם, ואז כשהיא הפנתה את הגב לאמא, היא קפצה עלייה, משכה את שיערותיה, נתנה לה מכות בראש. הסייעת הייתה המומה, והצוות ניסה להרחיק את האם מהסייעת. הילדים לא הפסיקו לצרוח ולבכות והיו מאוד מבוהלים. התקשרנו למשטרה שהגיעה תוך מספר דקות".

סייעת מגן אחר בעיר, ששמעה על מקרה האלימות, סיפרה: "כל הסייעות מגבות אותה. היא לא לבד. נמאס לנו להיות שק חבטות ולספוג אלימות. אני קיבלתי מכות מהורה בבטן בזמן שהייתי בהריון מתקדם. זה קורה כל הזמן. עירבנו את הנהלת העירייה מספר פעמים אבל הם לא עשו כלום".

היא מוסיפה כי "אם הילד מגיע לגן רעב, אנחנו נותנים לו משהו לאכול. אם הוא יגיע עם כריך שלא סיים לאכול, אנחנו נאפשר לו להיכנס איתו לגן, אבל אם הילד מגיע עם ממתקים או חטיפים אנחנו לא מסכימים. יש ילדים שאין להם. לא ניתן מצב שיקרה מצב שילד אחד אוכל והשאר מסתכלים עליו. בגן כולם שווים. זה נוהל שקיים כבר שנים ובכל הגנים בעיר".

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב, מסר בתגובה: "עובדי אגף החינוך בעיריית בת ים עושים לילות כימים, על מנת שמערכת החינוך בבת ים תוסיף להיות הטובה בארץ. בעת כניסתי לתפקיד הודעתי באופן ברור שאני מתכוון לגלות אפס סובלנות לאלימות מכל סוג שהיא,  לא של ילדים כלפי ילדים, לא של ילדים כלפי מורים, ובטח לא של הורים כלפי צוותי ההוראה וחינוך. הנחתי את מנהל אגף החינוך לטפל ביד קשה במקרה המצער אל מול הגורמים הרלוונטים כי אלימות לא תהיה בבית ספרנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אני

    אלי יריב, כשאתה היית סגן ראש העיר, בת ים היתה ראשי תיבות ל"בוא למטה, יש מכות". אז תפסיק להתרברב ותפעל.

  2. יוסי

    בתגובה ל"אני": אתה פחדן שפל שזורק רפש ולכלוך . אתה מסוג הטיפוסים שמשחרים לריב ומחפשים רק ללכלך ולהשמיץ. אני משוכנע שאלי עושה הרבה יותר ממך למען העיר. אם אתה כזה "תותח" , אז תחשוף את עצמך ותראה לכולם במה אתה יותר טוב או יכול לתרום יותר מאלי, דבר שבוודאות לא מתקרב למציאות. אתה כניראה משועמם ומתוסכל מחייך, אלי איש ישר, יקר ומוערך מאוד, משקיע תורם ועושה רבות למען תושבי העיר ולחברה ככלל, וטוב שיש לנו אדם שכמותו שמעורה פעיל ותורם מזמנו וממרצולמען הכלל ולטובת העיר בת ים. יישר כח על פועלך ומירצך, אנחנו אוהבים אותך, אלי.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא מבינה את התגובה של יריב "עושים ליליות כימים". כאילו מדובר בתקופה ארוכה שיריב יושב על כסאו ודואג לשקט במערכת…. כולה בתפקיד כמה חודשים….

  4. נתי

    שאלה: חבר המועצה אלי יריב יושב 5 דקות על הכסא שלו ואומר שהנחה את מנהל המחלקה כיצד לטפל במקרה. מנהל המחלקה לא יודע את עבודתו? חברי מועצה נותנים הוראות לפקודות הבכירה??

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות