בעקבות המחאה: קטי פיאסצקי עם מכנסיים קצרים בישיבת המועצה
בעקבות המחאה: קטי פיאסצקי עם מכנסיים קצרים בישיבת המועצה

מחאת התלמידות: יו"ר מועצת העיר הגיעה לישיבה במכנסיים קצרים

קטי פיאסצקי, יו"ר המועצה ומחזיקת תיק מעמד האישה שמלווה את מחאת התלמידות, הסבירה: "לא ייתכן שיהיה חוסר שוויון בין תלמידים לתלמידות בבתי הספר בעיר"

פורסם בתאריך: 21.5.20 18:30

כפי שהבטיחה אתמול (רביעי) כאן ב"השקמה בת ים", יו"ר מועצת העיר בת ים קטי פיאסצקי, המחזיקה בתיק מעמד האישה הגיעה לישיבת המועצה המתקיימת הערב, במכנסיים קצרים, לאות תמיכה במחאת התלמידות.

"הבאתי את המחאה המוצדקת גם לישיבת מועצת העיר", הסבירה פיאסצקי, "לא ייתכן שיהיה חוסר שוויון בין תלמידים לתלמידות בבתי הספר בעיר. אסור להוריד את הנושא מסדר היום הציבורי. הגיעו אליי סרטונים שבהם הורים שהפגינו הבוקר התייחסו לנערות בצורה משפילה. אני מקווה שבקרוב בתי הספר ברחבי הארץ יתאימו את עצמם לשנת 2020".



הבוקר, כפי שדווח כאן ב"השקמה בת ים" הצטרפה פיאסצקי לתלמידות שהגיעו במכנסיים קצרים לבתי הספר תיכון רמת יוסף ואורט מלטון. זאת, כאשר באורט מלטון נתקלו התלמידות בקבוצה של הורים המתנגדים למחאה, בהובלת יו"ר ועד ההורים לורי שחרור, שציינה כי יש לשמור על כללי תלבושת אחידה בגם בקרב בנים וגם בקרב בנות, שאינה כוללת מכנסיים מעל גובה הברך.

בסיום הפגנת המחאה של התלמידות, סיכמה פיאסצקי כי "תלמידות בת ים האמיצות העבירו היום שיעור חשוב באזרחות להורים ולמורים. המחאה של התלמידות היא מחאה צודקת ונכונה. תלמידות ברחבי הארץ מושפלות ומוחפצות והגיע הזמן לשים לזה סוף. אני גאה בבנות ותומכת בצעד האמיץ שלהן".

לורי שחרור יו"ר וועד הורים בית הספר אורט מלטון מסרה בתגובה לדברים: "צר לי לראות שגברת קטי פיאסצקי שמכהנת כחברת מועצה ומשנה לראש העיר מסיתה בנות קטינות ומובילה מרד נגד נהלים וחוקים של מוסדות חינוך בעיר רק כדי למנף את עצמה בדרכה הפוליטית. כמבוגר אחראי הייתי מצפה שהיא תפנה את התלמידות להידברות עם בית הספר או עם וועד ההורים על מנת להעלות את התחושות והרצון לשנות, במקום זה היא הובילה ותמכה בהן לצאת במרד והפגנה ולגרום לשסע בבית הספר מול הצוות החינוכי".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אני

    הנשים הפמיניסטיות "הנאורות" והורים דפוקים מעודדים הפקרות מינית ובנותיהן ישלמו את המחיר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות