בית החולים השיקומי בית בלב
בית החולים השיקומי בית בלב

התקבלו תוצאות 102 בדיקות הקורונה שבוצעו בביה"ח השיקומי בבת ים

במקביל לבדיקות שנעשו, דורשת הנהלת בית בלב להוציא את החולים, שרוכזו במחלקה מבודדת, אל בתי החולים

פורסם בתאריך: 5.4.20 14:43

בעקבות החשש להתפרצות נגיף הקורונה בבית החולים השיקומי בית בלב בבת ים, בוצעו 102 בדיקות שתוצאותן היא שלילית, כלומר: אין הידבקות בקורונה. זאת לאחר שהתגלה כי עובדת ושתי מטופלות במוסד נדבקו בנגיף. לאחר מכן נמצא כי 14 מטופלים ו-8 אנשי צוות נדבקו בנגיף. לאחר הגילוי קראה הנהלת בית בלב למשרד הבריאות לבצע בדיקות בכל העובדים והדיירים, וכעת היא מבקשת להשלים את הבדיקות גם לשאר הדיירים המאושפזים במקום.



כפי שדווח כאן ב"השקמה בת ים", עובדת ושתי מטופלות בבית החולים השיקומי בית בלב נדבקו בנגיף הקורונה. אחת החולות ככול הנראה נדבקה בעת שהייתה בבדיקות מחוץ לבית החולים, יחד עם בתה שאובחנה גם היא כחולה.

בנוסף, אובחנה גם עובדת המטבחון באחת המחלקות. שתי המטופלות, בגילאי 76 ו-72 הופנו למיון ועובדת המקום פונתה לביתה.

בעקבות חשיפת המקרה, החליטה הנהלת בית החולים להכניס לבידוד מיידי את הדיירים הרלוונטיים בחדרי המחלקות, ובנוסף פנתה אל משרד הבריאות על מנת שייבצע בדיקות ליתר השוהים במקום, ולכל מי שבא במגע עם החולות, זאת על מנת להפיג את החשש כי להתפרצות של נגיף הקורונה במוסד.

בעקבות הפנייה מצד ההנהלה בוצעו 102 בדיקות, מהן 56 במאושפזים בבית החולים, ו-46 בעובדים, בסיוע מכבי שירותי בריאות ובית חולים אסותא.

אמש (מוצ"ש) הודיעה הנהלת בית בלב כי כל הבדיקות שבוצעו עד כה נמצאו שליליות וכי אין בקרב השוהים והעובדים במקום חולים נוספים. בנוסף, במהלך סוף השבוע ביצעו חיילי פיקוד העורף חיטוי בכל מתחם בית החולים.

אך כעת, לאחר ביצוע 102 הבדיקות שיצאו שליליות, פנתה הנהלת המקום שוב אל משרד הבריאות בבקשה לבצע עוד בדיקות גם לשאר השוהים במוסד ובמקביל לפנות את חולי הקורונה אל המחלקות המיועדות.



מהנהלת בית בלב נמסר: "אנחנו מעדכנים כי כל הבדיקות שנערכו אתמול בקרב העובדים והמטופלים הרלוונטיים בבית החולים השיקומי בבת ים, יצאו שליליות. בית בלב יצר כאמור, הפרדה של החולים המאומתים במחלקה מבודדת וערך את הבדיקות, כל זאת, בסיוע מכבי שירותי בריאות ואסותא אשדוד. בנוסף, עבר אתמול בית החולים השיקומי חיטוי מלא על ידי חיילי פיקוד העורף.

"הנהלת בית בלב שבה וקוראת למשרד הבריאות להוציא את החולים, שרוכזו במחלקה מבודדת, אל בתי החולים המתמחים בטיפול בחולי קורונה. כמו כן, אנו קוראים למשרד הבריאות להשלים את הבדיקות בקרב כלל המטופלים והעובדים בבית החולים השיקומי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות