קורונה
בדיקות קורונה מד"א

התפרצות בביה"ח השיקומי בבת ים: 22 חולי קורונה נוספים

14 מטופלים ו-8 אנשי צוות נדבקו בנגיף. הנהלת "בית בלב": "משרד הבריאות מסרב בשלב זה להעביר את הנדבקים למקום מתאים"

פורסם בתאריך: 2.4.20 20:29

היום (חמישי) נחשף כי ישנם 22 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה, בבית החולים השיקומי בבת ים, בית בלב. ההנהלה ממשיכה לדרוש ממשרד הבריאות לבדוק את כל המטופלים במקום.

לאחר שאתמול אובחנו שלוש חולות קורונה מבית חולים השיקומי בבת ים "בית בלב", היום אובחנו 22 נדבקים נוספים בנגיף הקורונה, מקרב העובדים והמטופלים, כך פורסם באתר N12. הגילוי הגיע לאחר שהגיעו תוצאת הבדיקות שבוצעו מרכז השיקומי, לפיהן נדבקו 14 מטופלים ועוד שמונה אנשי צוות.



בעקבות ההתפרצות, הנהלת המרכז השיקומי מנהלת בשעות האחרונות מגעים עם משרד הבריאות, בבקשה להעביר את כל החולים לטיפול במחלקות הקורונה בבתי חולים. לטענת הנהלת המקום, משרד הבריאות מסרב בשלב זה לפנות את החולים. כמו כן, דורשת ההנהלה שמשרד הבריאות יבדוק את כל ייתר המאושפזים בבית החולים השיקומי.

רק אתמול התגלו במרכז השיקומי שלוש חולות קורונה, בהן עובדת ושתי מטופלות. אחת החולות ככול הנראה נדבקה בעת שהייתה בבדיקות מחוץ לבית החולים, יחד עם בתה שאובחנה גם היא כחולה. כמו כן, עובדת אשר פעלה במטבחון של אחת המחלקות אובחנה גם היא כחולת קורונה.

מהמרכז השיקומי בית בלב נמסר בתגובה: "בבית החולים השיקומי של בית בלב בבת ים, שבו התגלו שלושה מקרי קורונה והושלמו הבדיקות בשתי המחלקות הרלוונטיות. מתוצאות הבדיקות עולה כי 14 מטופלים ושמונה עובדים אובחנו כחולים. העובדים נמצאים בבית מאתמול".

עוד נמסר כי "הנהלת בית בלב מנהלת כעת מגעים עם משרד הבריאות, בבקשה להעביר את כל החולים לטיפול בבית חולים. אנו מתדיינים מול משרד הבריאות שבשלב זה מסרב להעבירם למקום מתאים. בנוסף, דורשת הנהלת בית בלב ממשרד הבריאות לבצע בדיקות לכלל החולים והעובדים בבית החולים השיקומי, המונה כ-300 מיטות אשפוז. בנושא זה טרם התקבלה החלטה. רשת בית בלב מתארגנת לתגבור כוח אדם ככל שיידרש".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות