קורונה
צילום: דוברות מד"א

התפרצות קורונה בבית החולים השיקומי "בית בלב" בבת ים

עובדת ושתי מטופלות נדבקו בקורונה. בבית החולים הגישו בקשה לערוך בדיקות לכל המטופלים

פורסם בתאריך: 1.4.20 12:03

מדאיג: הבוקר פורסם ב-N12 כי אובחנו חולי קורונה בבית החולים השיקומי "בית בלב". בעקבות הגילוי הנהלת בית החולים ביקשה ממשרד הבריאות לערוך בדיקות לכל העובדים והמטופלים. החולים הוכנסו לבידוד מלא.



שלושה חולי קורונה אובחנו הלילה בבית החולים השיקומי "בית בלב", שבאזור המצבה בבת ים: עובדת ושתי מטופלות. אחת החולות ככול הנראה נדבקה בעת שהייתה בבדיקות מחוץ לבית החולים, יחד עם בתה שאובחנה גם היא כחולה. בנוסף, אובחנה גם עובדת המטבחון באחת המחלקות. שתי המטופלות, בגילאי 76 ו-72 הופנו למיון אתמול (שלישי) ועובדת המקום נמצאת בביתה.

במקביל הנהלת בית החולים השיקומי הודיעה למשרד הבריאות על מקרי ההידבקויות והחליטה להכניס את כל הדיירים במחלקות הרלוונטיות לבידוד מלא בחדרים, על מנת שלא יבואו במגע עם מטופלים אחרים.

מהנהלת בית החולים: "בשל התגלות המקרים, הנהלת בית בלב פנתה למשרד הבריאות בבקשה לבצע בדיקות לאיתור נגיף הקורונה בקרב כל העובדים וכל המטופלים במחלקה. הבקשה בבדיקה של משרד הבריאות כאשר 'בית בלב' נערכת לביצוע הבדיקות ברגע שיאושרו על ידי משרד הבריאות".

עוד ציינו כי "חשוב להדגיש שנכון לרגע זה, אין מטופלים או עובדים נוספים שגילו סימפטומים של המחלה. הנהלת 'בית בלב' עדכנה בשעות הלילה ובשעות הבוקר המוקדמות, את משפחות המאושפזים במחלקה, ותמשיך לשמור על קשר רציף ושקוף עם המשפחות".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות