נמשכת המחלוקת סביב המנהלת שאולצה לפרוש מתפקידה

הורים ומורים הגיעו ללשכת ראש העירייה כדי להביע תמיכה בהחלטתה של מנהלת בית הספר השש שנתי לפרוש מתפקידה, בעקבות אי שביעות רצון מתפקודה

פורסם בתאריך: 3.6.20 18:59

לאחר שוועד ההורים הפגין בדרישה להשאיר בתפקידה את המנהלת שהסכימה לפרוש, הבוקר (רביעי) הגיעו הורים ומורים ללשכת ראש עיריית בבת ים בדרישה לפטר את מנהלת בית הספר רמות, ד"ר סמדר כהן. זאת, לאחר שחתמה השבוע על מכתב הסכמה לפרישה בעקבות איש שביעות רצון מצד הגורמים המקצועיים במשרד החינוך ובעירייה.



ביום ראשון האחרון פרסמנו כאן על הודעת הפרישה של מנהלת בית הספר רמות, ד"ר סמדר כהן בעקבות תלונות על תפקודה. כמו כן, פורסם כי גורם המעורה בפרטים סיפר שהוצגו בפניה הקלטות ושורת מסמכים שהוכיחו כי היא מדברת בזלזול כלפי אנשי צוות ותלמידים. אותם גורמים הוסיפו כי לאחר שהוצגו בפניה הדברים, היא חתמה מרצונה על מכתב פרישה.

אולם יו"ר ועד ההורים של בית הספר אייל ברכה התייצב לצידה שלמנהלת בית הספר והודיע להורים ולתלמידים כי בית הספר יושבת עד שההחלטה תשתנה והיא תחזור לעבודתה.

כהן, מנהלת את בית הספר מזה שלוש שנים והיא הגיעה אליו לאחר שניהלה בית ספר בשדה בוקר. שם ניהלו נגד הורים מאבק משפטי ודרשו את הדחתה, בטענה כי היא מתעמרת במורים ובתלמידים ומשפילה אותם. לטענת גורם המעורה בפרטים במשך שנות ניהולה של כהן בבת ים עזבו עשרות מורים ואנשי צוות את בית הספר, וכן עלה רף התלונות על אלימות בתוך בית הספר.

יו"ר ועד ההורים אייל ברכה מסר בתגובה: "ישנם כ 40 מורים,הורים,וועד ההורים שהתמיכה שלהם בסמדר היא אבסולוטית. אנחנו מאמינים בה ובוטחים בה ובדרכה הפדגוגית בעיניים עצומות. לא תקום ולא תהיה מנהלת ראויה ממנה לניהול בית הספר. ביום שישי הקרוב נקיים מפגן תמיכה במנהלת בית הספר שוב וכולם מוזמנים להצטרף".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה אתם לא מזכירים שהיה לה אירוע עם יד ימינו של צביקה ברוט הבטיח שהיא תעוף מהתפקיד והנה היא עפה
    אתם עיתון לא אובייקטיבי!!!!!!
    תהיו אמיתיים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות