צילום: BlurryMe / shutterstock.com/

מנהלת בית ספר שתועדה מדברת בזלזול כלפי מורים ותלמידים תפרוש מתפקידה

המנהלת הסכימה לפרוש בעקבות אי שביעות רצון מתפקודה מצד גורמים מקצועיים במשרד החינוך ובעירייה

פורסם בתאריך: 31.5.20 19:50

מנהלת בית ספר בבת ים תפרוש מתפקידה לאחר שהתגלו אי סדרים בפעילותה. כך נודע ל"השקמה בת ים".

המנהלת חתמה בשבוע שעבר על מכתב הסכמה לפרישה, לאחר שמפקחת משרד החינוך ומנהל אגף החינוך בבת ים, קיימו עמה מספר פגישות עבודה שבהן היא עומתה עם התנהגותה בבית הספר, ממנה עלה שלא תוכל להמשיך בתפקידה.

על פי גורמים המעורים בפרטים המנהלת, שכבר הוזהרה בעבר על בעיות בתפקודה, הציגה מצג שווא לגורמים בכירים יותר מפעם אחת. בנוסף, הושגו הקלטות ושורת מסמכים שהוכיחו כי היא מדברת בזלזול כלפי אנשי צוות ותלמידים. כמו כן, לטענת אותם הגורמים עלה חשש לבעיית אמינות. אותם גורמים מוספים כי לאחר שהוצגו בפניה הדברים, היא חתמה מרצונה על מכתב פרישה, שבו צוין כי גם נציגי משרד החינוך אינם שבעי רצון מתפקודה.



יחד עם זאת, ישנם מי שטוענים כי מדובר מנהלת מוערכת. כמו כן, בעקבות ההחלטה לעזוב את תפקידה, נכתבו מכתבי תמיכה במנהלת, אך הצטברות החומרים נגדה לא הותירה לה אפשרות אחרת.

"זו מנהלת שזוכה להערכה רבה מלא מעט הורים ואנשי צוות, אך לצדם יש גם רבים שיוצאים נגדה, כולל אנשים שהיא עצמה מינתה", אמר ל"השקמה בת ים" גורם המעורה בפרטים, "נכון שהתגלו כשלים באמינות ובעיות נוספות שלא ניתן לפרט בשל צנעת הפרט, אבל חשוב מאד לזכור שהנהלת העיר העניקה לה גיבוי ורואה בה מנהלת טובה שיש לה גם יתרונות משמעותיים, לצד החסרונות".

אותו גורם הוסיף כי "בשל הסיטואציה שנוצרה והחומרים החסויים שהועברו לגורמי המקצוע, לא היה מנוס והיא העדיפה לחתום על מכתב הפרישה. חשוב לשמור על כבודה ולזכור גם את הדברים הטובים, לא רק את הבעיות".

מעיריית בת ים לא התקבלה תגובה עד לרגע זה.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות