ההורים השביתו את הלימודים לאחר שהמנהלת אולצה לפרוש

לאחר שהמנהלת אולצה לחתום על מכתב פרישה, יוצאים ההורים למאבק: "היא זוכה לשבחים. מדובר בהשתלשלות אירועים חריגה ויוצאת דופן שתחילתה בסכסוך עם קומץ מורים"

פורסם בתאריך: 2.6.20 08:24

בעקבות פרישתה של ד"ר סמדר כהן, מנהלת בית הספר השש שנתי רמות, ההורים השביתו הבוקר (שלישי) את הלימודים.

כפי שפורסם לראשונה כאן ב"השקמה בת ים" הוחלט כי מנהלת בית ספר תפרוש מתפקידה ב-31 באוגוסט.

המנהלת חתמה על מכתב הסכמה לפרישה, לאחר שמפקחת משרד החינוך ומנהל אגף החינוך בבת ים, קיימו עמה מספר פגישות עבודה שבהן הביעו בפניה את אי שביעות רצונם מתפקודה.

יחד עם זאת, ישנם מי שטוענים כי מדובר מנהלת מוערכת. כמו כן, בעקבות ההחלטה לעזוב את תפקידה, נכתבו מכתבי תמיכה במנהלת, אך הצטברות החומרים נגדה לא הותירה לה אפשרות אחרת.



"זו מנהלת שזוכה להערכה רבה מלא מעט הורים ואנשי צוות, אך לצדם יש גם רבים שיוצאים נגדה, כולל אנשים שהיא עצמה מינתה", אמר ל"השקמה בת ים" גורם המעורה בפרטים.

בעקבות ההחלטה הודיע יו"ר ועד ההורים בבית הספר, אייל ברכה, כי מדובר בהשתלשלות אירועים חריגה ויוצאת דופן שתחילתה בסכסוך עם קומץ מורים עד לעובדה המוגמרת כי כהן נאלצה לעזוב את בית הספר.

כי הוא הוסיף "מדובר במנהלת מוערכת ואהובה על ידי ההורים שהובילה את בית הספר להצלחות. ולכן קיבלנו החלטה להשבית את הלימודים עד להודעה חדשה על ביטול עזיבתה. אנחנו דורשים להחזיר את מנהלת לתפקידה באופן מידי על מנת שהיא תמשיך להנהיג, להוביל ולנהל את בית הספר בדרכה הפדגוגית והייחודית שזוכה לשבחים בקרב ההורים, המורים והתלמידים. לא יעלה על דעת שכל כמה שנים מחליפים מנהלת בבית הספר שלנו".

בהודעה ששלח אתמול בערב הודיע ברכה להורים הוא הודיע על ההשבתה וכן ביקש מהם להיות שותפים ולהתייצב בבוקר בשערי בית הספר על מנת להפגין ולעשות כל מאמץ על מנת לשנות את ההחלטה. "סמדר היא מנהלת מצוינת ואנחנו נעשה את כל מה שצריך על מנת שהיא תמשיך לנהל את בית הספר", הוא מסכם.

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות