מרקוס מורלי
מרקוס מורלי

מועצת הנוער מצטרפת להורים נגד מבחן המיצ"ב

כפי שפורסם לראשונה ב"השקמה בת ים" ההורים בעיר הצטרפו להמתנגדים לבחינה. כעת גם התלמידים מבקשים לבטל אותה: "בתי הספר נערכים למיצ"ב כבר מתחילת שנת הלימודים, ושוכחים מהמון דברים אחרים"

פורסם בתאריך: 4.3.19 14:47

התנגדות למבחני המיצ"ב מתרחבת. לאחר שפרסמנו לראשונה ב"השקמה בת ים" כי ההורים מתנגדים לקיום מבחני המיצ"ב בבתי הספר בבת ים, מצטרפים אליהם התלמידים בעיר בתמיכת מועצת הנוער העירונית, שקראה לכל תלמידי כיתות ח' שלא להגיע לבתי הספר ביום של הבחינה שנקבעה למחר (שלישי).



אתמול פורסם ב"השקמה בת ים" כי ההורים נותרו איתנים במאבקם, על אף הלחץ שמפעיל משרד החינוך. והיום הצטרפו גם התלמידים למאבק נגד המבחן. "מועצת הנוער העירונית בבת ים, הגוף הנבחר הרשמי והמייצג של הנוער בעיר, לא מוכנה יותר ללחץ המופעל על התלמידים וקוראת לתלמידי כיתות ח' לא להגיע לבית הספר בימים שבהם מתקיימת בחינת המיצ"ב", מסר ל"השקמה בת ים" יו"ר מועצת הנוער העירונית בעיר, מרקוס מורלי.

"מבחני המיצ"ב התחילו כניסיון נחמד למדוד את ילדי ישראל, כדי לדעת היכן צריך לשפר", ממשיכך מורלי, "אבל הם הפכו ללחץ על התלמידים. בכל שנה מחדש, צוות המנהלים והמורים מלמדים רק למיצ"בים ומפספסים את הערכים שמסביב, את הלמידה והחשיבות של יחס אישי. מכניסים את התלמידים ללחץ מטורף לפני המבחן. יש בתי ספר שאפילו לא משחררים את התלמידים בחופשות, כדי ללמוד למיצ"ב. התלמידים הם לא מכונות. אנחנו בעלי רגשות ונמצאים בגיל בעייתי, גיל התבגרות".

בתוך כך, קוראת מועצת הנוער לתלמידי כיתות ח' בעיר שלא להגיע לבית ספר ביום של מבחני המיצ"ב. "כולנו יודעים שבתי הספר מתחילים ללמד ולהיערך למיצ"ב כבר מתחילת שנת הלימודים, ולצערי שוכחים מהמון דברים אחרים. אם אנחנו נצליח, משרד החינוך יבין שהם צריכים למצוא שיטה חלופית במקום המיצ"ב", מסכם מורלי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות