שריפה ועשן
שריפה ועשן

לילה בבת ים: ונדליזם, קללות וטיקטוק | צפו:

בזמן שבתי הספר סגורים, הפכו הנערים את הלילות של תושבי בת ים לסיוט: כך תיעדו עצמם נערים מדליקים אש בגן העיר

פורסם בתאריך: 25.10.20 18:30

סגירת מוסדות החינוך בעקבות המאבק בהתפשטות הקורונה, גרמה לעלייה בשוטטות בני הנוער ברחובות במהלך שעות הלילה וחייהם של תושבי בת ים הפכו לסיוט מתמשך. מדי לילה, מדווחים תושבי העיר על מטרדי רעש מצד בני נוער שרוכבים על קורקינטים ואופניים חשמליים, ולעיתים אף מסכנים נהגים בכך שמרססים לעברם אבקה ממטפי כיבוי אש, זורקים ביצים, ואת כל זה מתעדים הנערים בטיקטוק.



אפליקציית הטיקטוק כבר הספיקה לסחוף אחריה מליוני משתמשים בישראל וברחבי העולם, רובם ילדים ובני נוער. מידי יום מועלים לאפליקציה אלפי סרטונים קצרים ומשעשעים של ריקודים וליפסינג לשירים פופולריים. אולם לצד זאת, נשמעות טענות על כך שהיא מסייעת להפצה של תכנים מיניים, אלימים ומקרי שיימינג ללא פיקוח.

לאחרונה הופץ בבת ים סרטון בו נראים בני הנוער מבעירים חומר דליק בגן העיר ובסרטון אחר של נער שמספר כי כאשר שוטר סמוי ביקש ממנו לעטות מסכה, הוא סירב וקילל את המשטרה.

בחודש פברואר, דיווחנו כאן ב"השקמה בת ים" על אתגר חדש ששוטף את הרשת החברתית לפיו התלמידים מצלמים את עצמם מפילים בכוח את אחד מחבריהם על הגב. ברחבי העולם כבר דווח על ילדים ששברו את הרגליים והידיים בעקבות האתגר. גם בישראל נפצע תלמיד ונפגע בראשו.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות