בוועדי ההורים מזהירים: אתגר ה"טיקטוק" המסוכן עלול לגרום לפציעות ילדים

האתגר החדש באפליקציה שכבשה את התלמידים בישראל, עלול לגרום לפציעות קשות

פורסם בתאריך: 12.2.20 15:46

אתגר מסוכן ברשת הטיקטוק המאוד פופולארית בקרב תלמידים, הגיע לישראל. כחלק מהאתגר, התלמידים מצלמים את עצמם מפילים בכוח את אחד מחבריהם על הגב, מה שעלול לגרום לפציעתו. ברחבי העולם כבר דווח על ילדים ששברו את הרגליים ואת הידיים בעקבות האתגר. גם בישראל נפצע תלמיד ונפגע בראשו.

בתוך כך, בוועדי ההורים בבת ים ביקשו לפנות להורים ולתלמידים ולהסביר להם על הסכנה הכרוכה בצילום האתגר.



יו״ר ועד ההורים העירוני בבת ים, ורד דנינו, יצאה בקריאה להורים: "במסגרת ה'אופנה' שפרצה לחיי הילדים – אפליקציית הטיקטוק, שלפעמים בהחלט מאד מסוכנת וללא מודעות של הילדים להשלכות. הדוגמה האחרונה מאתגר הטיקטוק מוכיחה את המסוכנות. מאחר שהצוותים החינוכיים כבר שומעים תלמידים ואת התלמידות ומשוחחים בעניין. אני מבקשת מההורים לשוחח עם הילדים על הסכנות הנלוות".

חברת ועד ההורים העירוני דורין דוידוביץ התייחסה לדברים, וציינה כי "אתגרי הטיקטוק הפכו לטרנד מסחרר בקרב הילדים ובני הנוער. רוב התכנים שעולים שם הינם מסוכנים ומסכני חיים באופן ישיר. כאם למתבגרות ולילדים קטנים יותר,  כיו"ר בית ספר וכחברה בוועד ההורים העירוני של העיר, אני מבקשת להזהיר ולהסב את תשומת ההורים לסכנות שכרוכות בכך. יש לשוחח עם הילדים ולוודא את הבנתם לעניין המסוכנות האישית, המרחבית ולהשלכות שיש בעניין האתגר".

 

 

אפרת יוסף, נציגה בוועד ההורים העירוני, המליצה לבתי הספר לערוך הסברה בנושא, ואמרה: "האתגר מזעזע ומאוד מסוכן. חשוב שההורים יגלו ערנות וישוחחו עם הילדים בנושא. בנוסף יש לערב את הצוות החינוכי בבתי הספר שישוחחו גם הם עם הילדים ויסבירו את הסכנות שעלולות להיגרם. מקווה שהילדים שלנו יבינו עד כמה זה מסוכן ולא יתפתו לעשות את האתגר".

באחרונה נחשפים תיעודים מטרידים שעולים באפליקציית הטיקטוק, כאשר רק לפני שבועיים דיווחנו כאן ב"השקמה בת ים", על סרטונים של בני נוער שמצטלמים כשהם משליכים נפצים דולקים על תושבים מבת ים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות