בית ספר רמות
בית ספר רמות

הסוף למחלוקת: מונתה מנהלת חדשה לתיכון רמות

ד"ר סמדר כהן שחתמה על הסכם פרישה, תסיים את תפקידה בסוף החודש

פורסם בתאריך: 24.8.20 13:16

בימים אלה נודע כי מי שתנהל את תיכון רמות בבת ים היא חגית איזיק. היא תחליף בתפקידה את ד"ר סמדר כהן שעתידה לסיים את תפקידה בסוף חודש אוגוסט.



לפני כשלושה חודשים פרשה כהן מתפקידה, לאחר שמפקחת משרד החינוך ומנהל אגף החינוך בבת ים, קיימו עמה מספר פגישות עבודה שבהן הביעו בפניה את אי שביעות רצונם מתפקודה.

פרישתה של כהן לוותה בטונים צורמים מצד ההורים בבית הספר שהפגינו נגד ההחלטה וגרמו להשבתת הלימודים. לטענת יו"ר ועד ההורים אייל ברכה, "כהן היא דמות חינוכית מהמעלה הראשונה ולראיה, ביום שישי האחרון הגיעו הורים רבים, נציגי ועד בתי הספר בעיר ואחרים שתומכים בה, ורוצים שהיא תישאר בבית הספר לעוד שנים רבות". עם זאת, המאבק להשאירה בתפקיד לא צלח ואיזיק שניהלה בעבר את בית הספר בן גוריון במשך שבע שנים תיכנס לתפקיד בתחילת שנת הלימודים הנוכחית.

הפגנת ועדי הורים בבית הספר רמות בבת ים

הפגנת ועדי הורים בבית הספר רמות בבת ים

איזיק, בוגרת  תכנית "צמרות" למנהלי בתי ספר, בעלת תואר שני בהוראת מדעים ותעודת הוראה מאוניברסיטת בר אילן. בתפקידה האחרון היא ניהלה את בית הספר "בן גוריון" שעמד בפני סגירה והביאה אותו להישגים משמעותיים. קודם לכן היא ניהלה את חטיבת גמנסיה הרצליה.

גורם חינוכי בעיר אומר כי, "איזק, היא מנהלת מוערכת מאד שתעשה עבודה מעולה בבת-ים. במצב המשבר שבו נמצא בית הספר רמות לאחר עזיבת המנהלת הקודמת, היא הדמות שתדע לחבר ולהכיל את המורים והתלמידים ולקדם את בית הספר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות