מנוחה אחרי הרצח המזעזע: גוייס הכסף להבאת טטיאנה לקבורה

הסתיים בהצלחה המבצע לגיוס כספים כדי שטטיאנה חייקין, תובא לקבורה במקום שבו נותרו בני משפחתה

פורסם בתאריך: 10.5.20 23:48

עדכון אחרון: 11.5.20 11:44

לפני כשבוע סערה הארץ והעיר בת ים לאחר שתושבת העיר, טטיאנה חייקין, נרצחה באכזריות על ידי בן זוגה, שהורשע בעבר בעבירות אלימות קשות נגדה.

חייקין עלתה לישראל בגפה, כאשר בני משפחתה נותרו באוקראינה. אתמול (ראשון) יצאו בבת ים למבצע גיוס כספים כדי להביא את גופתה לקבורה ליד בני משפחתה. מי שמובילה את המבצע היא יו"ר מועצת העיר בת ים, קטי פיאסצקי, מחזיקת תיק קידום מעמד האישה. פיאסצקי פועלת לגיוס 20 אלף שקל, על מנת להביא את חייקין לקבורה. בתוך זמן קצר גוייס הכסף.

"לא הכרתי את טטיאנה באופן אישי אבל כל רצח של אישה מטלטל ונוראי בעיני", אומרת פיאסצקי, "החלטתי לנסות ולגייס את הכסף דרך כל מי שיכול לתרום למטרה החשובה הזו, טטיאנה ראויה לקבורה בכבוד".

דיברת עם המשפחה שלה?

"אני לא, כשהיא נרצחה חברה שהכירה אותה ניסתה להגיע אל בני משפחתה. עוד לפני שהמשפחה נמצאה, ביקשתי מהמשטרה לעדכן אותי מתי ישחררו את הגופה כדי להפיק לה לוויה מכובדת. לשמחתי, מצאנו את המשפחה, וחברה של טטיאנה דיברה איתם. הם היו שבורים מהרצח, אף אמא לא רוצה לקבל טלפון כזה לא משנה מה טיב הקשר עם הבת".

פיאסצקי שהשתתפה בהפגנות המחאה על אלימות נגד נשים, העלתה אתמול (ראשון) באתר giveback עמוד תרומות אותו, במטרה לגייס את סכום הכסף על מנת להביא את חייקין לקבורה ראויה במקום הולדתה. היא הצליחה לגייס אף יותר מהסכום שהציבה לעצמה: יותר מ-22 אלף שקל.

עוד באותו הנושא:

הנרצחת מבת ים סיפרה כבר לפני חמש שנים: "איגור מכה אותי כל יום"

במרחק של גינה וקניון מהבית שלי שוב אשה הופקרה ונרצחה



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות