הנרצחת מבת ים סיפרה כבר לפני חמש שנים: "איגור מכה אותי כל יום"

מבית החולים, לאחר שהוכתה עד שנפצעה, סיפרה טטיאנה חייקין על אלימות קשה שלא נגמרת. השבוע היא נרצחה

פורסם בתאריך: 7.5.20 11:18

טטיאנה חייקין ז"ל שנרצחה השבוע על ידי בן זוגה, איגור צ'פיקוב, בדקירות סכין, התלוננה במשטרה על האלימות מצידו כבר לפני חמש שנים לאחר שנחבלה על ידו. בעדות שמסרה בפני השוטרים אשר פורסמה אמש (רביעי) בחדשות 12, סיפרה טטיאנה כי היא חווה מצד בן זוגה מעשי אלימות על בסיס יום יומי.



העדות נמסרה למשטרה בעת שטטיאנה אושפזה בבית החולים וולפסון, זאת לאחר שנחבלה בעקבות תקיפת בן זוגה. אז הגיעו אל המקום חוקרי המשטרה על מנת לגבות ממנה עדות. על פי הפרטים אשר הובאו במסגרת מתן העדות עולה מציאות עגומה של אלימות ממנה סבלה טטיאנה על בסיס יום יומי.

"איגור מכה אותי כל יום. חמש שנים שאנחנו יחד. הוא נותן לי סטירות, הוא דוחף אותי, זה קורה כל יום כבר חמש שנים". סיפרה טטיאנה והוסיפה, "רבנו והוא צעק עליי ואמר לי 'הלוואי שתמותי', ואז איגור הלך למטבח ואז הוא חזר ונתן לי מכה שפגעה בראש שלי. אחרי המכה אני התעלפתי ואני לא זוכרת כלום – התעוררתי בוולפסון".

כשנשאלה על ידי החוקרים מדוע לא הגישה נגד בן זוגה תלונה במשטרה, ענתה טטיאנה כי הייתה לה סבלנות והיא לא רצתה להתלונן נגדו. לאחר מכן שאלו החוקרים את איגור מה פשר החבלות על גופה של בת זוגו. הוא מצידו הכחיש כי הכה אותה ואמר כי היא נפלה כתוצאה משכירות. "טטיאנה נפלה בעצמה. היא שיכורה והיא נפלה בעצמה, אני לא נגעתי בה. אני רק גררתי אותה ברגליים שלה מהמיטה שלה וזהו".

בעת דיון הארכת המעצר תיארו החוקרים בפני בית המשפט את מסוכנותו של  צ'פיקוב "מסוכנותו נלמדת מהאירוע האלים והחמור המתואר באישום והן מעברו המלמד על נטייתו לנהוג באלימות כלפי בנות זוגו. מסוכנתו רבה כלפי המתלוננת ולא ניתן לאיינה אלא במעצרו מאחורי סורג ובריח".

לבסוף הורשע צ'פיקוב בתקיפת טטיאנה חייקין, אז נגזרה עליו חצי שנת מאסר. כמו כן, לא מדובר בהרשעתו הראשונה במעשה אלימות. לפני 17 שנים הורשע בתקיפת בת זוגו, אז נגזרו עליו עבודות שירות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הכתובת על הרצח רק להאשים את משרד הרווחה הם האשמים ברצח

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות