בית בלב בת ים
בית בלב בת ים

שוחררה מ"בית בלב" נפטרה מקורונה: "היא הגיעה עם רגל שבורה ויצאה מתה"

בני משפחתה בת 87, שהשתחררה מבית החולים השיקומי לפני כשבוע ונפטרה אתמול (שני): "תוצאת בדיקת הקורונה התקבלה סמוך למותה"

פורסם בתאריך: 7.4.20 16:02

בת 87 שהשתחררה מבית החולים השיקומי "בית בלב" לפני כשבוע, נפטרה אתמול (שני) מקורונה לאחר שככל הנראה נדבקה במקום.

נכדה מספר כי הקשישה הגיעה לבית החולים השיקומי לפני כחודש במצב סיעודי, לאחר ששברה את רגלה ונזקקה לשיקום: "ביום שלישי היא השתחררה וכולנו היינו איתה. הורים, אחים ונהג מונית שהסיע אותנו. במקביל, באותו היום גילינו דרך התקשורת שהייתה התפרצות קורונה בבית החולים השיקומי. ביום שבת בערב המצב שלה הידרדר והזעקנו אמבולנס. היא הגיעה לאיכילוב מונשמת ומורדמת וביום ראשון בבוקר עשו לה בדיקת קורונה. התשובות הגיעו מאוחר מדי, וחצי שעה אחרי שהודיעו שהבדיקה יצאה חיובית כבר הודיעו שהיא נפטרה".

כפי שדווח כאן ב"השקמה בת ים", 22 מטופלים ואנשי צוות מ"בית בלב" נדבקו בקורונה. בעקבות חשיפת המקרה, החליטה הנהלת בית החולים להכניס לבידוד מיידי את הדיירים הרלוונטיים בחדרי המחלקות, ובנוסף פנתה אל משרד הבריאות על מנת שייבצע בדיקות ליתר השוהים במקום.

עד עתה בוצעו כ-102 בדיקות קורונה, מהן 56 במאושפזים בבית החולים ו-46 בעובדים, אולם בני משפחתה של הקשישה שנפטרה טוענים כי כששוחררה מבית החולים אף אחד לא טרח ליידע אותם על התפרצות הקורונה במקום, גם לאחר שנדבקו ואומתו החולים במקום.

נכדה של הקשישה טוען כי סבתו נדבקה בבית החולים השיקומי. "היא באה מבית בלב, ומאז שהיא יצאה משם היא לא הייתה בשום מקום. היא נדבקה שם ואני בטוח שעוד הרבה אנשים ששוחררו חולים בקורונה והם לא יודעים מזה עדיין. היא הגיעה עם רגל שבורה ויצאה מתה. תוך 24 שעות בן אדם מת. זה כואב מאוד וקשה לעיכול".

מ"בית בלב" נמסר בתגובה: "מצטערים לשמוע על פטירתה של המטופלת. היא שוחררה מאשפוז בבית החולים השיקומי 'בית בלב' בבת ים לפני שבית החולים נודע על מקרה הקורונה הראשון. מאז, נערך בית החולים במהירות לאבחן ולמנוע את התפשטות המחלה בקרב המאושפזים בבית החולים. כמו כן, עדכן ומעדכן בית החולים את משפחות המאושפזים באופן מיידי על כל התפתחות".



עוד נמסר כי "במקביל, העביר בית החולים אל משרד הבריאות רשימה של המטופלים שאושפזו ושוחררו מבית החולים בשבועיים שקדמו למועד בו נודע על החולה הראשון. משרד הבריאות הוא הגורם האחראי על איתור אנשים בקהילה הצריכים להיכנס לבידוד או להיבדק". 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם לנו לא אמרו ואמא ניפטרה שם מיקורונה למזלנו אבל לצערנו לא היינו במגע כי היה אסןר אבל זה לא בסדר

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אמא ניכנסה לשיקום לבד אחרי אירוע לבהי וניבדקה ליפני שלא היה לה קורונה שניכנסה לשיקום בלעדינו כי אסור אחרי כמה ימים חשה לא בטוב ונידבקה והופנתה לבית חולים תוך כמה ימים ניפטרה שיבדקונשם טוב טוב

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות