מתווכים נגד צו הפינוי למשרדי הנדל"ן: "עזיבתנו תגרום להזנחת הטיילת"

העירייה הודיע כי תפעל לפינוי 14 משרדי הנדל"ן שבטיילת לטובת פתיחת מסעדות בטיילת. המתווכים עומדים לאבד את המיקום הנחשק פונים לראש העירייה ולמועצה: "מוזמנים להגיע לבוא אלינו"

פורסם בתאריך: 4.8.19 19:02

עיריית בת ים הודיע כי תפעל לפינוי משרדי הנדל"ן הרבים מהטיילת לטובת פתיחת מסעדות. כעת המתווכים מבקשים מהעירייה לשקול שוב את בקשתה לפנות את המשרדים .מסעדות רבות בטיילת בת ים נסגרות ובמקומן נפתחים משרדי תיווך, כך נחשף בהשקמה בת ים לפני כשלושה חודשים. בתגובה לכך, חבר המועצה ומחזיק תיק רישוי עסקים, ויקטור טל, אמר כי "העירייה תפעל יחד עם המחלקה המשפטית ומהנדס העיר נגד משרדי התיווך".



מנהל המחלקה המסחרית בחברת התיווך "אנגלו-סכסון" הממוקמת בטיילת בת ים, איתי לוי, אמר כי "אני מכיר היטב את הפעילות המסחרית לאורך טיילת בת ים. עשרות עסקים מתוכם רק עשרה משרדי תיווך ועוד ארבעה משרדים שעוסקים בתחום הנדל"ן". לטענתו של לוי, "לפי הספירה שלי, כיום ישנם 14 עסקים סגורים בטיילת, כשהם מוצעים להשכרה במה שאנחנו מכנים פריים לוקיישן – המיקום הכי מבוקש שבעל עסק יכול לחלום עליו".

לוי הוסיף כי "מסעדת 'סאנרייז' בדרום הטיילת נמצאת היום סגורה ומוזנחת למרות הכסף הרב שהושקע שם. כמוה יש עוד כמה מקומות מוזנחים וסגורים שאפילו לא עומדים להשכרה – דבר שמשדר כישלון ושיממון ויוצר תמונה של טיילת עזובה וכושלת". לדבריו, "פינוי משרדי התיווך מהטיילת ייצר עוד מקומות סגורים להשכרה. אם נחבר את העסקים שסגורים כיום, ואת 14 משרדי נדל"ן בטיילת, למעשה נסגור שליש מהטיילת".

סגירת משרדי הנדל"ן תביא להזנחה של הטיילת כיוון שהעסקים דואגים לניקיון והנראות החיצונית של הטיילת סביבם, לטענתו של לוי. "זה לא סוד שיש בטיילת מדרכות עקומות ושבורות וגדרות עם חלודה רבה. להזכירכם חלק מהטיפוח של הטיילת, ביניהם העציצים, הפרחים וחלונות הראווה המושקעים הם מכספם של בעלי העסקים וללא סבסוד או עזרה ממקור כלשהו", הוסיף לוי. "ראש העירייה היקר וחברי המועצה מוזמנים להגיע לבוא אלינו, למשרד 'אנגלו-סכסון' ולשמוע קצת ממה שאנחנו רואים ויודעים. גם אנחנו רוצים ומקווים בפריחת העיר והטיילת", טען לוי.

ההשוואה המתבקשת היא לתל אביב, בה מספר בתי הקפה והמסעדות על הטיילת מצומצם. העסקים פועלים מקו החוף, אולם יש לציין כי בבת ים ישנם הפרשי גובה בין קו הים לטיילת, ואילו בתל אביב מדובר בגובה אחיד שמקנה גישה נוחה יותר לעסקים בחוף.

משרדי הנדל"ן רוצים שיח מול העירייה בכדי להסדיר את הנושא, "כדאי לחשוב על הרעיון מחדש ולעניות דעתי לפני שיוצאים בהודעה כזו היה חכם יותר לפגוש נציגים מטעם משרדי התיווך ולשתף ברעיון", אמר לוי. "כולנו עובדים לטובת העיר ומשווקים את העיר ברחבי הארץ דרך יחסי ציבור ודרך אמצעי שיווק שונים", סיכם לוי.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת יםכאן  היו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גיל בת ים

    יש מספיק ואפילו יותר מידיי מסעדות בטיילת ,גם ככה בקושי אפשר לזוז שם למי זה מפריע שיהיה משרד תיווך או כל משרד אחר זה כבר תלוי בהיצע וביקוש ..ועובדה שמסעדת סנרייז ניסגרה כי הקהל לא מגיע …אז לפתוח עוד מסעדות ?? בשביל מה בדיוק <?<! גם הטיילת החדשה 20 אחוז בקושי פתוחים והכל ריק שם .. העיקר בונים ובינתיים מה שאנחנו רואים כבר כמה שנים זה מבנה בטון ענק חשוף ולא מאוכלס

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות