העירייה תפנה משרדי תיווך מהטיילת: "נמצאים שלא כחוק"

לצד הפיתוח של הטיילת ושפע מקומות הבילוי השונים שיש בעיר, קיימים גם כ-15 משרדי תיווך על שטח של כשני ק''מ מהטיילת. עובדה זו מקשה על פתיחת מקומות בילוי חדשים

פורסם בתאריך: 15.7.19 15:02

עיריית בת ים תחל לפעול בכדי לפנות את משרדי התיווך הרבים מהטיילת, לטובת מקומות בילוי חדשים. סגן ראש העירייה ומחזיק תיק רישוי העסקים, ויקטור טל אמר היום (שני) כי משרדי התיווך נמצאים בטיילת לא לפי התב"ע (תוכנית בניין עיר, א"ח) של העיר, משמע אסור להימצא שם. העירייה תחל הליך של פינויים לטובת מסעדות וחנויות חדשות למען רווחת העיר ופריחת הטיילת. טל אמר כי "עיריית בת ים תפעל יחד עם המחלקה המשפטית ומהנדס העיר נגד משרדי התיווך".



בסופי השבוע הטיילת עמוסה מאוד, חנויות, בתי הקפה, הגלידריות והמסעדות מלאות. החניונים החינמים לתושבי העיר מלאים עד אפס מקום ונראה כי חיי הלילה מתחילים להניע את העיר הישנונית בשנים האחרונות. לצד הפיתוח של הטיילת ושפע מקומות הבילוי השונים שיש בעיר, קיימים גם כ-15 משרדי תיווך וארבעה משרדי עו"ד בתחום הנדל"ן על שטח של כשני ק"מ מהטיילת. עובדה זו מקשה על פתיחת מקומות בילוי חדשים.

טל אמר כי "אסור למתווכים להיות פה לפי התב"ע של העיר. אי אפשר להוציא אותם מעכשיו לעכשיו זה ברור לכולם, אך אנחנו נקבע פרק זמן שבו נעניק להם את האפשרות לצאת מהטיילת כדי שלא נפעל נגדם בהליכים משפטיים". טל המשיך כי "זה מאוד פשוט, התב"ע הנוכחית בטיילת בת ים מיועדת אך ורק למסעדות וחנויות ולא למשרדים שונים. במהלך השנים הם לא התייחסו ולא אכפו את זה, אני מבין גם את הבעלים של המקומות הללו כי הכל היה ריק, לכן אני לא מאשים אף אחד ורוצה לשנות את המצב הקיים". 

 

"ברור לכולם שריבוי משרדים בטיילת הכי יפה בארץ זה לא דבר טוב, גם בעלי משרדי התיווך מודעים לכך, אבל כנראה שעד שלא יקבלו את הדרישה שלנו בכתב ובנייר, לא ישתנה דבר וזה מה שיקרה כי הם שומעים את הלך הרוחות", סיכם טל. 

 טיילת בת ים החלה להתעורר לחיים יחד עם מתחם הסנסט ביץ' החדש. בקיץ הנוכחי נראה כי מושקעים משאבים רבים מצד עיריית בת ים בכדי לעורר את טיילת בת ים מחדש. בכל מוצאי שבת מתקיימים שלל של אירועים לטובת תושבי העיר בהם הפעלות ילדים, דמויות שטח, ערבי שירה וריקודים לקהל הרחב. 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. סיגל

    תחילת תהליך משפטי אצלכם זה נפתח רק אחרי כמה שנים …מנסיון אישי

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות