צילום: אסף עברון

שלומי לחיאני בעקבות חקירת מותו של טימופיי בן ה-9: "לא זומנתי לחקירה ולא מכיר את הנושא"

ראש עיריית בת ים לשעבר התייחס לחשדות בנוגע הצבת הסלעים ללא היתר. לטענת עובדים בעירייה הסלעים שמהם נפל טימופיי, הצבו לפני כשבע שנים

פורסם בתאריך: 23.6.19 15:27

על רקע חקירת המשטרה בעקבות מותו של טימופיי אשורטיה שנפל מצוק בחוף הסי פלאס, החלו בבת ים בחילופי האשמות בנוגע למצבו של חוף. חלק אף הפנו אצבע מאשימה לעבר שלומי לחיאני, ששימש כראש העירייה לפני יוסי בכר וצביקה ברוט. אלא שלחיאני דוחה את ההאשמות ואומר: "לא מכיר את הנושא".



כפי שפורסם כאן ב"השקמה בת ים", הבוקר זומנו לחקירה בכירים בעיריית בת ים. זאת, כאשר על פי החשד הסלעים והאבנים הועברו והוצבו ללא היתרים. בחקירה נמשכת ובימים הקרובים צופיים לתת עדויות גם עובדים לשעבר בעיריית בת ים.

על רקע החקירה, שאותה מנהלת היחידה לחקירות הונאה במחוז תל אביב, טענו עובדי עירייה טוענים כי לפני שבע שנים נעשו על החוף עבודות ללא היתרים. זאת, בעקבות סופת גשמים ורוחות חזקה. לטענת העובדים בעירייה ביקשו ליצור פתרונות מהירים, והושקעו כספים רבים לצורך הצבת סלעים שיתמכו במצוקים שאיבדו מיציבותם.

מי ששימש כראש העירייה באותה שנה הוא שלומי לחיאני, שכהונתו החלה בשנת 2003 והסתיימה בשנת 2014, לאחר שהושעה מתפקידו בעקבות כתב אישום שהוגש נגדו.

לחיאני טרם זומן לחקירה, אולם הוא אומר בתגובה לטענות כי "אף אחד לא פנה אליי. אני לא מכיר את הנושא ואין לי אלא להביע צער עצום, לא זכור לי דבר כזה. אני לא מכיר את הפרויקט".

עוד הוסיף לחיאני כי "אני לא ראש עירייה משנת מ-2014. המשטרה לא פנתה אליי. אני יכול לסמוך על המשטרה שתעשה את עבודתה נאמנה. אני אפילו לא יודע את המיקום המדויק של הסלעים שנפלו".

"ממה שאני זוכר שהפקיעו את כל הזכויות מהמצוק של העירייה, ולנו אין כל זכות להתערב בנושא. זה היה מחוץ לתחום עבורנו. לדעתי הסמכויות של המצוק הופקעו מהעירייה. רצינו לעשות מעלית, אבל זה הופקע מאיתנו. אליי לא פנו, אני לא מכיר את הנושא ובטח לא אישרתי דבר כזה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

עוד באותו הנושא:

טימופיי בן ה-9 הובא לקבורה: "תנוח, ילד מתוק"

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אנונימי

    מענין כל תקלה גירעון או פשלה בתחפקוד זורקים על לחיאני ויוסי בכר הרי כל הטיילת קורסת גם כתבו על זה למה חא בדקו הזוי כל ההתנהלות של העיריה כיום ועצוב

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות