בעקבות מותו של טימופיי בן ה-9: המשטרה חוקרת בכירים בעיריית בת ים. צפו בזירה:

על פי החשד הסלעים על החוף הועברו והוצבו ללא היתרים. כמו כן, בודקים ביחידה לחקירות הונאה מדוע לא הוצבו שלטי אזהרה וגדרות מסביב למקום המסוכן, שממנו נפל טימופיי אל מותו

פורסם בתאריך: 23.6.19 10:44

בעקבות מותו טימופיי אשורטיה: בכירים בעיריית בת ים נחקרו הבוקר (ראשון) במשטרה. בימים הקרובים צפויים עובדים נוספים, ועובדים לשעבר להיחקר ולתת עדות, כאשר החשד שנבדק הוא כי על החוף שנעשו פעולות ושינויים ללא היתרים.



אימופיי אשורטיה נפל מצוק בסי פאלס ביום רביעי ופונה במצב קריטי לבית החולים וולפסון. מאמצי ההחאייה לא הועילו והרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

בעקבות המקרה הטרגי מתחו בני משפחתו של הילד ביקורת על כך שלא היו גדרות במקום וטענו כי מוות נגרם כתוצאה ממחדל של העירייה. מנגד, טען ראש העירייה, צביקה ברוט, כי מודבר בהזנחה שנמשכה 20 שנה.

בצעד חריג חקירת מותו של טימופיי, שהובא למנוחות ביום שישי, הועברה ליחידה לחקירות הונאה במחוז תל אביב. כאשר במשטרה חוקרים האם הסלעים שהוצבו במקום שבו נהרג טימופיי, הוצבו ללא היתרים ובניגוד לחוק. בלשב זה נגבו עדויות ממספר בעלי תפקידים ממחלקות שונות, בהן  הנדסה, חופים ושפ"ע והחקירות צפויות להימשך.

לפי גורמים בעיריית בת ים, לאחר סבב חקירות והעדויות, צפויה המשטרה לזמן גם את הנהלת העיר היוצאת, ועובדי עירייה בכירים ב-15 השנים האחרונות. זאת, לאחר שבכירים בעיריית בת ים גילו כי לפני כעשור הוצבו והוזזו הסלעים במקום האסון, ככל הנראה ללא היתרים וללא בדיקת מומחים.

טימופיי אשורטיה

בנוסף, במשטרה בודקים מדוע לא הוצבו שלטי אזהרה, שמגדירים את השטח כמסוכן, ומדוע לא הוצבה גדר במקום. זאת,  למרות שלטענת חברי מועצה, בהם שמעון וקנין, הם התריעו על הסכנות לפני שאירע האסון.

מעיריית בת ים נמסר: "אנחנו סומכים על חוקרי המשטרה שיבצעו את עבודתם במקצועיות ובמהירות, והם יזכו לשיתוף פעולה מלא מהעירייה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות