טימופיי בן ה-9 הובא לקבורה: "תנוח, ילד מתוק"

רבים הגיעו להלוויתו של טימופיי אשורטיה שנפל אל מותו בחוף בת ים. אחיו בן ה-13: "אני רוצה להגיד לו שאני אוהב אותו ואני לא אשאיר את אמא לבד"

פורסם בתאריך: 21.6.19 15:28

מאות ליוו את טימופיי אשורטיה בן ה-9 בדרכו האחרונה. אשורטיה שנפל אל מותו מצוק בחוף הסי פלאס ביום רביעי, הוטמן בבית העלמין הנוצרי ביפו. "אני רוצה להגיד לו שאני אוהב אותו ואני לא אשאיר את אמא לבד", אמר אחיו של טימופיי בן ה-13, סרגיי.

הלוויתו של טימופיי התאפשרה לאחר מאמצים רבים, והתערבותו של ראש העירייה, צביקה ברוט, לאחר שמשפחתו גילתה כי אין מקום פנוי לקבורתו. זאת לאחר שפנו לכנסיות באזור.

בשל כך, הלווייתו התעכבה וגופתו נותרה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. רק לאחר מאמצים רבים מצד ברוט נמצא פתרון.

בנוסף, הורה ראש העיר כי המשפחה תלווה במהלך כל היום והשבוע על ידי גורמי רווחה שדאגו וידאגו לכל סידור הלוויה והשבעה, כולל קניית מוצרי מזון ומימון עבור מצבה.



המחנכת של טימופיי מבית הספר גורדון בבת ים, ספדה לו: "לא ידעתי שאפשר לאהוב ככה ילד. ביום ההולדת שלי דאגת לקנות לי שוקולדים וקולה. ביום האישה הבאת לי פררו רושה. מרוב אהבה אליך אקרא לילד שלי טימופיי. תודה על השנה הזאת לצדך. תנוח, ילד מתוק. אוהבת אותך כל כך".

טימופיי אשורטיה

במקביל נמשכת חקירת המשטרה לבדיקת נסיבות האירוע. לאחר שבצעד חריג הועברה לאחריות היחידה לחקירות הונאה במחוז תל אביב.

זמן קצר לאחר המוות מתחו בני המשפחה ביקורת על העירייה וטענו כי ניתן היה למנוע את המוות המיותר. "זה מחדל. לא הייתה גדר, ולא היה שום דבר שימנע את הנפילה הזאת. אם הייתה גדר זה לא היה קורה", אמר קרוב משפחה, "איך יסתכלו למשפחה הזאת בעיניים? שום דבר לא יחזיר אותו".

ברוט הגיב לטענות ואמר כי מדובר בהזנחה שנמשכה 20 שנה. הוא גם שוחח עם בני המשפחה בביתם. זאת, לאחר שביקר בבית הספר גורדון, שבו למד טימופיי.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אילה

    למה האסון הזה היה צריך לקרות עוד פעם למה החופש רק התחיל תץועררו עירית בת ים ותתחילו לסדר מספיק להפיל אחריות על גורם אחר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות