מחירונים שהושחתו ופוסטים זועמים: כמה תשלמו בחוף?

בעלי העסקים ממשיכים להתנגד למחירון המוזל שקבעה העירייה, ראש העיר זועם על השחתת המחירונים ומחזיק תיק רישוי העסקים מנסה להגיע להבנות. סאגת המחירים בחופי בת ים מסרבת לשקוע

פורסם בתאריך: 16.5.19 15:40

עדיין לא ברור כמה תשלמו על מזון וציוד כשתגיעו לחוף הים של בת ים. המחלוקת סביב המחירים והפיקוח עליהם עדיין נמשכת. מצד אחד, העירייה והעומד בראשה, צביקה ברוט, דורשים הוזלת מחירים ומנגד בעלי העסקים מתנגדים. זאת, כשבועיים לאחר שבעירייה הודיעו על הוזלת המחירים בחופי בת ים, כפי שפורסם כאן, ב"השקמה בת ים".



אתמול (רביעי) הושחתו השלטים עם המחירון החדש שהוצבו בטיילת, לאחר שאלמונים מחקו את מחירים שהופיעו עליהם. סגן ראש העיר ומחזיק תיק החופים, ירון לוי, כתב בתגובה בדף הפייסבוק שלו כי "אני רוצה לומר לאותם אנשים שבחרו לפעול בדרך פחדנית שאינה מקובלת: אתם יכולים להרוס את השלטים – אתם לא יכולים להרוס את הרעיון. חשוב לציין שחלק גדול מבעלי עסקים בחר בדרך של הידברות ואנו פועלים במסגרת החוק במטרה לשמור על בעלי העסקים אבל לא על חשבון תושבי העיר".

גם ראש העיר בת ים, צביקה ברוט, התייחס להשחתת השלטים, וכתב בפייסבוק: "בעלי העסקים בחוף הים הם שותפים חשובים שלנו בפיתוח העיר. אנחנו נעשה הכל כדי לחזק אותם. עם זאת, התושבים שלנו יהיו תמיד במקום הראשון, ואין לי שום כוונה לוותר על המחירון המוזל שקבענו עבור תושבי העיר.  אני לא חושש מאף אחד, ואני לא עובד בשביל אף אחד, מלבד תושבי העיר. ושום ספריי שחור לא ישנה את זה".

מי שמנסה להרגיע את הרוחות ולהגיע להבנות עם בעלי העסקים, הוא סגן ראש העיר ומחזיק תיק רישוי עסקים, ויקטור טל. כפי שפורסם כאן, ב"השקמה בת ים", במהלך השבוע, בעקבות תלונות תושבים על המחירים שנדרשו לשלם עבור מזון וציוד על חוף הים, הודיע טל כי ייפגש עם בעלי העסקים, על מנת להגיע עימם להסכמות בנושא.

ואכן, אתמול התקיימה הפגישה, אלא שטרם הושגו הסכמות. "זו הייתה פגישה לא קלה, היו לבעלי העסקים הרבה טענות כלפי העירייה ומרמור רב", אמר טל, "הייתה ישיבה סוערת מאוד. הם היו מאוד פגועים. חלקם אמרו שבמחירים שהעירייה דורשת, לא משתלם להם להשכיר ציוד, כמו כיסאות ושמשיות".

בשיחה עם כ-20 מבעלי העסקים בחופים, הסביר להם טל את הצורך לקחת אחריות על המפגעים בחופים ובדרכי הגישה אליהם והובטח להם שכל הליקויים יתוקנו. בעלי העסקים מצדם הסבירו כי הוזלת המחירים עלולה לגרום להם להפסדים, ודרשו שבמהלך השבועיים הקרובים ראש העיר ייפגש עימם. לפיכך, ראש העיר ייפגש עימם על מנת לעזור להם בכל המצוקות שהעלו בפגישה עם ויקטור טל.

בנוסף, עלו מספר רעיונות יחד עם אושרת חבר אזולאי, מחזיקת תיק הספורט מסיעתו של טל. "אנחנו נוציא תעודת תושב לתושבי העיר שיצ'פרו את התושבים שלנו בכל מקום בעיר, על מנת להקנות להם הנחות נוספות. אפגש עם ראש העיר בקרוב ואציע לו את הרעיון".

לסיכום, אומר טל: "בפגישה נקבע כי בעלי העסקים בחופים יכבדו את המחירים החל מהסוף השבוע הקרוב".

אלא של"השקמה בת ים", אומרים מספר בעלי עסקים כי אין בכוונתם לכבד את המחירון. "כל אחד יעשה מה שהוא רוצה, ומי שמוכן להוריד מחירים – שיוריד. אם לא נגיע להסכמה, מבחינתי שהעירייה תיקח לעצמה את כל הכיסאות ויעשו מה שהם רוצים", אומר אחד מבעלי העסקים שעל החוף, והוסיף: "אנחנו מחכים לשבועיים הקרובים כדי לראות איך ממשיכים מפה הלאה. אנחנו נפסיד הרבה כסף עם המחירון החדש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דויד בטלאן

    מיטת שיזוף עולה כ 250 שח וכיסא כ 25 שח ניראה לי שב 5 חודשי קיץ אפשר להרוויח לא רע חלהשכיר אותם במחירים סבירים של 10% מעלות המוצר לכל השכרה אחרי 10 השכרות הם כבר עושים כסף נקי

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מושחתים עשיתם ים כסף ולא יקרה כלום אם ירדו המחירים המנופחים בים והעיריה תעשה הנחה בארנונה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות