חוף הים בבת ים
ניצל ברגע האחרון

לקראת עונת הרחצה: מחירים מסובסדים לאוכל, שתייה וציוד

כמה יעלה לכם מעתה בקבוק מים מינרלים ובכמה כסף תוכלו לשכור מיטה עם שימשייה? בעירייה החליטו על מהפכת מחירים בחופי הרחצה

פורסם בתאריך: 1.4.19 13:59

לקראת פתיחת עונת הרחצה עיריית בת ים הודיעה על מהפכת המחירים בחופי הים. החל מהקיץ הקרוב יופעל מחירון מסובסד לתושבי העיר, במטרה "למנוע עושק של התושבים על ידי בעלי מזנונים", כך בלשון ההודעה שהוציאה היום (שני) העירייה.



ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, והמשנה לראש העיר ומחזיק תיק החופים ירון לוי, הכריזו על מהפכת מחירים בנושא מזון ושתייה בחופי הים, וכן בהשכרת ציוד חוף כמו כסאות וכורסאות שיזוף.

על פי ההחלטה שאמורה לעלות לאישור מועצת העיר עוד השבוע, צוות מקצועי שעבד בעיריה בראשותו של לוי, המחזיק בתיק חוף הים, יאושר מחירון מומלץ שבו מוגדרים מחירי מקסימום לשורת מוצרי מזון ושתייה, וכן להשכרת ציוד בחוף. המחירון החדש יחייב את כל הזכיינים בכל הנוגע להשכרת ציוד, ואת רוב בעלי העסקים המוכרים מזון ושתייה.

בעירייה מציינים כי אומנם חלק מבעלי עסקים אינם כפופים להחלטת העירייה, אך עם זאת ההערכה היא שכוחות השוק יפעלו ויאלצו גם אותם להשוות מחירים על פי המחירון שיהיה תקף רק לתושבי העיר באמצעות הצגת תעודה מזהה.

על פי המחירון החדש, מחירו של בקבוק מים מינרלים יעמוד על חמישה שקלים, קרטיב – ארבעה שקלים, פחית שתייה עד שמונה שקלים לכל היותר, ופיתה עם חומוס וסלטים – 12 שקלים לכל היותר. עוד על פי המחירון, השכרת כיסא בחוף – שישה שקלים, שמשיה או שולחן – חמישה 5 שקלים ועבור מיטת שיזוף יחד עם שמשיה – 15 שקלים.

ראש העירייה, צביקה ברוט, אמר כי "אנחנו ממשיכים בקו ברור של שמירה על האינטרס של הציבור, ולא על בעלי האינטרסים. חופי הים שייכים לכולם ולכן גם בעלי הזיכיונות צריכים לדעת שהבת ימים ישלמו פחות. משפחה ממוצעת שמגיעה לחוף הים לא צריכה לשלם עשרות, ולפעמים מאות שקלים, עבור בילוי חד פעמי בים שפתוח לכולנו. מעתה הבילוי יהיה במחיר הגיוני ונמוך".

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק חוף הים, ירון לוי, אשר הוביל את הצוות המקצועי בנושא, הוסיף כי "הרפורמה הזו היא חלק מההסכם הקואליציוני עליו חתמנו עוד לפני הבחירות, והתחייבנו לציבור לעמוד בו. אין ספק שזו מהפכה שהיתה צריכה להתרחש כבר מזמן. היה לנו חשוב להציב את טובת התושבים בראש, והגיע הזמן שתושבי בת ים יקבלו את מה שמקבלים כבר שנים ארוכות תושבים בערים אחרות. אנחנו נקפיד על יישום המחירון החדש בקרב הזכיינים שמחויבים לו, ואני בטוח שבעלי העסקים האחרים יישרו קו כי אחרת הציבור יצביע ברגליים ויעדיף לרכוש במקומות שנותנים את המחיר הטוב ביותר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות