ויקטור טל. צילום: אלון אלרואי
ויקטור טל. צילום: אלון אלרואי

המחירון המפוקח בים: סגן ראש העיר ייפגש עם בעלי העסקים הזועמים

לאחר שהתנערו בעלי העסקים בחופי הים מהמחירון המפוקח שהוטל עליהם, קבע עימם פגישה סגן ראש העירייה ומחזיק תיק רישוי עסקים, ויקטור טל: "על המחירון להיות כזה שהעסקים יעשו מאהבה ולא מתוך כפייה"

פורסם בתאריך: 14.5.19 14:20

סגן ראש העיר ומחזיק תיק רישוי עסקים, ויקטור טל, ייפגש עם בעלי עסקים בחוף הים של בת ים, כדי להגיע איתם להבנות בנוגע למחירון המפוקח שמובילה העירייה. זאת בעקבות תלונות של מתרחצים כי למרות ההצהרות על מחירים מסובסדים, הם נדרשים לשלם מחירים גבוהים בהרבה.



אתמול (שלישי) פורסם כאן ב"השקמה בת ים", כי למרות שהכריזה עיריית בת ים על מחירון מפוקח, אשר אמור היה להציע מוצרי מזון, שתייה ואביזרי חוף במחירים מוזלים, בפועל בסוף השבוע האחרון בחרו עסקים רבים להתנער מהמחירון, והמשיכו לגבות מחירים גבוהים בהרבה מהמותר.

לאחר הפרסום, נודע כי בפגישה בין ראש העיר, צביקה ברוט, עם סגן ראש העיר ומחזיק תיק רישוי עסקים, ויקטור טל, אישר ראש העיר לטל לקיים פגישה עם בתי העסק ולהגיע איתם להסכמות.

טל, אשר מסר אתמול כי הוא מתכוון לפעול על מנת שבעלי העסקים יכבדו את המחירון המפוקח ואמר כי על המחירון להיות כזה שהעסקים "יעשו מאהבה ולא מתוך כפייה", פנה לראש העיר במטרה להסדיר את נושא המחירון המפוקח. הוא ביקש מראש העיר להקפיא את אכיפת החוק החדש שדורש מבעלי העסקים להיצמד למחירים אשר נקבעו ואושרו במועצת העיר.

בפגישה בין השניים סוכם כי טל ישוחח עם בעלי העסקים בחוף ובתוך שבוע יגיע עימם להסכמה ולמחירים אשר יהיו מקובלים על ידם.

בעל עסק להשכרת אביזרי חוף בחוף הריביירה אשר התנער מהמחירון בסוף השבוע האחרון הגיב לדבריו כשהוא מבקש להישאר בעילום שם: "אנחנו לא נגד התושבים. להפך, הייתי רוצה שהעירייה תשלב גם אותנו במחיר שנקבע, זה לא הגיוני לדרוש מאיתנו למכור משהו במחיר הפסד."

על העובדה כי עסקים בערי חוף רבות ברחבי הארץ החלו להיכנע לדרישות העירייה ולהוריד מחירים הוא הוסיף כי "בערים האחרות העירייה נתנה לעסקים הקלות משמעותיות והורידה את מחירי המיסים, וכך הדבר השתלם לכולם. המחירים כנראה גבוהים לצרכן, אך באותה נשימה הוא חייב לזכור שכמעט חצי מהשנה, בזמן עונות החורף והסתיו, אנחנו מפסידים כספים וסופגים זאת בשקט".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שןשי

    סתם שאלה- מי מבין חברי הקואליציה של ברוט אינו מחזיק באיזשהו תואר -סגן/סגן ברוטציה/משנה ועוד שמות לא ברורים?למה צריך אותם?חה חה חה

  2. אלי

    לא מבין למה צריך להתערב להם בפרנסה. מי שלא טוב לו שלא יקנה

  3. דודו

    שסגן ראש העיר יפעל למען התושבים שבחרו בראש העיר כדי שיהיה שינוי בעיר ולא יפעל כדי לקדם את עצמו ואת סיעתו בעיריה. כך זה נראה מהכתבה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות