צילום: אביחי חיים
צילום: אביחי חיים

הרכבת הקלה: בעלי עסקים באזור המצבה מודאגים

במהלך השבוע שעבר החלה חברת נת"ע להגביר את העבודות על הרכבת הקלה בבת ים. המסילות הראשונות ברחוב ניסבאום כבר הונחו וגרמו למטרד רב עבור התושבים באזור. כעת גם בעלי עסקים באזור המצבה מתחילים לחשוש לפרנסתם

פורסם בתאריך: 12.5.19 11:46

חברת נת"ע הגבירה את העבודות על הקמת הרכבת הקלה בבת ים והחלה לעבוד גם באזור כיכר המצבה. רק בשבוע שעבר האיצה החברה את פעילותה במספר מוקדים, ביניהם ברחוב ניסבאום ויוספטל כאשר המסילות הראשונות הונחו ברחוב. תושבי העיר התלוננו על ירידה משמעותית ברמת איכות החיים וכעת גם בעלי עסקים באזור המצבה מתחילים לחשוש.



העבודות על הרכבת הקלה נמשכות בימים אילו ברחבי העיר, זאת על רקע המאבק שהכריז ראש העירייה, צביקה ברוט, נגד תוואי הרכבת. ברוט טען כי תוואי הרכבת מהווה סכנה להולכי הרגל בעיר. מנגד טוענים בנת"ע כי ראש העיר פוגע בפרוייקט בעל חשיבות לאומית.

בעלים של אחת מחנויות המזון המוכרות בעיר, אמר: "יש חשש אמיתי שהעבודות האלה יפגעו בנו ואף אחד לא נותן על כך את הדין. אנחנו רואים מה קרה באזור ניסנבאום ואנחנו מודאגים. כל כמה ימים סוגרים להם את הכביש, אין חניה, אי אפשר לעבור ולהוריד סחורות הופך להיות סיפור. אנחנו מפחדים שזה יקרה לנו". עוד הוסיף כי "כרגע סגרו לנו חלקית את המעבר והלקוחות אוכלים לצד רעשי הקידוחים. זה לא נעים בלשון המעטה".

בעל עסק נוסף, אמר: "הלקוחות היו עוצרים בצד ונכנסים לחנות, עכשיו בעקבות העבודות הם צריכים לחפש חניה במקום שגם ככה קשה למצוא. האבק מהעבודות אילצו אותנו להכניס את הסחורה פנימה וזה גם פוגע בנו, אנחנו מפחדים לקראת העתיד".

מחברת נת"ע לא נמסרה תגובה עד כה והיא תפורסם כשתתקבל.

עוד באותו הנושא:

עבודות הרכבת: מי יידאג לבעלי עסקים שמדווחים על הפסדים?

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות