הבחירות בבת ים: 208 קלפיות ומצעד שרים ופוליטיקאים

מצעד השרים החל בשעות הצהריים. בינתיים נרשמת תנועה ערה בקלפיות

פורסם בתאריך: 9.4.19 10:59

עדכון אחרון: 9.4.19 13:50

208 קלפיות ל-124,102 בעלי זכות הצבעה נפתחו הבוקר (שלישי) בבת ים. וגם בשעות המוקדמות נראתה תנועה ערנית של מצביעים. "תמיד בשעות הבוקר יש פחות מצביעים, אבל דווקא הפעם נראה שיש היענות רבה. יש הרבה מצביעים שממשיכים להגיע, ואני מקווה שנעלה ונצליח ככל שיתקדם היום", אמר חבר מועצת העיר שמעון וקנין.

על פי נתוני ועדת הבחירות של הכנסת ה-21, יש כיום בבת ים 124,102 בעלי זכות בחירה, 67 יותר מאשר בבחירות הקודמות. אלא שבפועל הצביעו בבחירות הקודמות רק 69,206 בעלי זכות בחירה. שיעור ההצבעה בעיר עמד על 55.8 אחוז, נמוך מהממוצע הארצי שעמד על 72.34 אחוז.

שרים, חברי כנסת ופוליטיקאים רבים הגיעו לעיר. בהם השרה מירי רגב שהתקשרה לתושבים ממטה הליכוד בעיר, וקראה להם לצאת ולהצביע. יחד עם רגב היה גם ראש העירייה צביקה ברוט. לאחר מכן המשיכו רגב וברוט לטיילת בת ים וקראו לצאת מהשאננות.

מלבד רגב הגיע לעיר, זו הפעם השלישית מאז ההחלטה על הקדמת הבחירות וכניסתו של ברוט לתפקיד שר התחבורה וממ"מ שר החוץ, ישראל כ"ץ. עוד כמה משרי הליכוד שכבר ביקרו בה החודשים האחרונים, בעיקר לפני הפריימריז, בהם שר האנרגיה, יובל שטייניץ', שר התיירות יריב לוין.

כמו כן, הגיעו לבת ים יו"ר כולנו, שר האוצר משה כחלון ושר הכלכלה אלי כהן, שאף הפריד בין שתי מצביעות שנגררו לעימות פיזי בעקבות ויכוח פוליטי, כפי שפורסם כאן, ב"השקמה בת ים". את כהן וכחלון שנפגשו עם הפעילים, ליוו המשנה לראש העירייה איציק דריקס וחברת מועצת העיר אושרת חבר אזולאי.

בקלפיות השונות בעיר, מפלגת ש"ס מחלקים בעמדה שלהם תמונות של הרב עובדיה יוסף ז"ל וקופסאות של נרות לשבת. תושבים בקלפיות התרעמו על כך ואמרו כי הדבר לא חוקי. בתגובה יו"ר סניף ש"ס בבת ים, רפאל ברנז: "כל מה שקשור לש"ס חוקי ומאושר, בחירות מוצלחות לכולם". מלבד התלונות על חלוקת הנרות לא נרשמו אירועים חריגים במהלך יום הבחירות.

גם סמיון גרפמן שמתמודד עם הוא לכנסת עם סיעת "ביטחון חברתי", הגיע לקלפי. גרפמן, תושב העיר, הצביע בבת ים והביע אופטימיות באשר לסיכוייו. הוא ציין בין השאר שהסיעה שבראשה הוא עומד תשיג לא פחות משבעה מנדטים.

 

בבחירות הקודמות שהתקיימו ב-2015, המפלגה שזכתה למרב הקולות בבת ים הייתה הליכוד עם 33.36 אחוזי תמיכה, למקום השני הגיע המחנה הציוני עם 14.48 אחוז ואחריה ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן עם 12.88 אחוז.

פעילי הליכוד אופטימיים לקראת הלילה

השרים כ”ץ, לוין, שטייניץ' וח״כ אמיר אוחנה התלוו היום לברוט לסיור קלפיות בעיר. לאחר מכן ישבו לארוחת צהריים, ובהמשך קיים איתם ברוט דיון דחוף מחשש לאחוזי ההצבעה נמוכים בבת ים. בנוסף, נמשכו הפניות בטלפון שקראו לתושבים לצאת ולהצביע, במטרה להגדיל את אחוזי ההצבעה בעיר.

השרים וח''כ אמיר אוחנה התכבדו בארוחה יחד עם ראש העיר יו''ר סניף הליכוד, ששון אליהו

השרים וח"כ אמיר אוחנה התכבדו בארוחה יחד עם ראש העיר ו- יו"ר סניף הליכוד בעיר, ששון אליהו.

עוד באותו הנושא:

208 קלפיות ו-124,102 בעלי זכות הצבעה: המדריך לבוחר בבת ים

ומה עושים אחרי שמצביעים? הפעילויות והמבצעים בבת ים ביום הבחירות

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות