אחרי שמצביעים: הפעילויות והמבצעים בבת ים ביום הבחירות

בחוף הים, בסדנאות יצירה או בשופינג. ביום השבתון יש מה לעשות בבת ים

פורסם בתאריך: 8.4.19 19:11

יום הבחירות שיתקיים מחר (שלישי) לכנסת ה-21 והשבתון שמתלווה אליו צפוי להוציא רבים מתושבי בת ים לקניונים ולמרכזי הבילוי השונים בעיר בחיפוש אחר אטרקציות ופעילויות לילדים ולכל המשפחה.

מחר צפוי להיות שמשי וחם מהרגיל לעונה עם 28 מעלות, ולאוהבי חוף הים שכבר מתגעגעים לקיץ יש בשורות טובות: בשל יום השבתון שלו זכו כלל אזרחי ישראל ביום הבחירות, מזג האוויר החמים וחופשת הפסח הקרובה הוחלט להקדים את עונת הרחצה בבת ים.

עיריית בת ים הודיעה כי תחנת ההצלה סלע ב' תהיה פעילה ביום הבחירות, חמישה ימים לפני המועד הרשמי, ולצד הפתיחה המוקדמת ציינו בעיריית בת ים גם אזהרה: "על הציבור להישמר ולא להיכנס למים במקומות שבהם לא יהיה מציל, שכן הרחצה ללא מציל אסורה ומסוכנת".



גם למי שבוחר להישאר יבש יש לבת ים מה להציע. כך, למשל, בקניון בת ים שיקיים אירועים שונים לצד מבצעים מיוחדים ליום הבחירות. מהשעה אחת עשרה בבוקר עד חמש וחצי אחר הצהריים יתקיימו במקום פעילות שמתאימות לבילוי משפחתי כמו סדנאות יצירה, סדנת עיצוב פאזלים וסדנת אנימציה קלאסית. גם טירוף הסליים מגיע לקניון בסדנה מיוחדת להכנת העיסה שכבשה את הילדים בארץ. בתום הפעילויות השונות יוזמנו המשפחות להגיע לקומה התחתונה של הקניון לצפייה בהצגה "התיבה של משה" ברוח חג הפסח. הכניסה חופשית והפעילויות הן ללא תשלום נוסף.

לאוהבי השופינג, קניון בת ים יעניק הנחות ומבצעים בכמה חנויות ממותגים שונים. רשת הפארם החדשה BE מנצלת את יום הבחירות כדי להבטיח 40 אחוזי הנחה על מגוון מוצרי איפור, טיפוח ובישום. ברשת ג'אמפ ועונות תקבלו 30 אחוז הנחה על הקולקציה החדשה, וברשת S.WERE תוכלו להתכונן לקראת העונה החמה עם 25 אחוזי הנחה על קולקציית הקיץ. מבצעים נוספים יוצגו גם בחנויות הבוטיק השונות.

בנוסף, במסגרת מבצע איסוף וחלוקת מזון העירוני בשיתוף המועצה הדתית ועמותות הצדקה בעיר, יוצבו עמדות לאיסוף מזון בקלפיות. אם יש לכם מוצרי מזון שתרצו לתרום, תוכלו להגיע איתם לקלפיות ברחבי העיר. ״כשאתם יוצאים להצביע, ודאו שתעודת הזהות שלכם ברשותכם, וגם שלקחתם איתכם מוצרי מזון שאתם לא צריכים. אנחנו מזמינים את תושבי העיר להצביע ולתרום, ולגרום לכך שלכולם יהיה חג פסח שמח״, כך מסרו בעירייה.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות