זוכרים שגם כחלון הגיע לבת ים? הפעילים של "כולנו" בעיר מאוד מרוצים

שלושה שבועות תוכנן הכנס של משה כחלון על ידי הפעילים, שהופתעו לגלות שבדיוק באותו היום הגיעו לעיר בנימין ושרה נתניהו. אבל למרות הביקור המפתיע של בני הזוג נתניהו, הגיעו לשמוע את שר האוצר לא פחות מ-500 תושבי בת ים

פורסם בתאריך: 4.4.19 18:32

ביום שלישי התקיים בבת ים כנס פעילים של מפלגת כולנו בראשותו של שר האוצר משה כחלון. הכנס תוכנן בקפידה במשך שלושה שבועות שבמהלכם הוזמנו תושבי בת ים להגיע לאולמי שיין בעיר. אלא שבאותו היום הגיעו בנימין ושרה נתניהו לבת ים, וכל הרקורים הופנו אליהם.

בכל זאת, הפעילים של כולנו מרוצים. אחרי הכל, 500 תומכים מילאו את האולם. את הכנס ניהל איציק דריקס, מחזיק תיק הרווחה בעיר ומנהל מטה הבחירות של מפלגת כולנו בבת ים, והשתתפו בו פוליטיקאים בכירים כמו שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, שרת הבינוי והשיכון יפעת שאשא ביטון, סגנית יו"ר הכנסת טלי פלוסקוב וחבר הכנסת אשר פנטהון סיום שהתלוו לכחלון.



שעתיים לפני הגעתו של שר האוצר לכנס הופתעו במטה לגלות כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יגיע גם הוא לבת ים, בדיוק באותן שעות וידבר בפני תומכים בבית הספר חשמונאים בעיר. הפתעה נוספת נרשמה בשעות הערב, אז התברר כי אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, הופיעה במקביל בכנס נשים.

ההופעות המפתיעות של הזוג נתניהו התקבלו בזעם בקרב פעיליו של כחלון, בהם אליהו עמר שטען כי "הכנס של שר האוצר תוכנן מראש והוזמנו אליו תושבים רבים. אין זה מקרי שראש הממשלה שינה את היעד של הכנס שהיה אמור להתקיים בתל אביב ובחר להגיע לבת ים, אך זה לא יעצור אותנו. אנחנו מקווים שהתושבים יצביעו ברגליים".

במהלך נאומו פנה השר כחלון לקהל והתייחס למצבה הכלכלי של בת ים. "לא סתם אני מגיע הרבה לעיר הזאת", אמר, "אני אוהב את בת ים, מודע למצבה הכלכלי, ואני דואג ואמשיך לדאוג לה". ואכן, במבחן התוצאה נראה כי למרות הגעתו המפתיעה של נתניהו לעיר, תושבי בת ים התייצבו לצדו של שר האוצר. כ-350 מוזמנים היו צפויים להגיע, וכחצי שעה לאחר פתיחת דלתות האולם נאלצו המארגנים להרחיב את האולם ולהוסיף עוד 150 כיסאות, כשלמעלה מ-500 תושבי בת ים פקדו את המקום.

מנהל מטה הבחירות של כולנו ומחזיק תיק הרווחה בבת ים איציק דריקס מסר: "לכנס הגיעו למעלה מ-500 תושבי בת ים ובהם צעירים, בני גיל הביניים, גמלאים ונכים. כולם באו לשמוע על העשייה של המפלגה בשנים האחרונות ובשנים הבאות. בכירי המפלגה התמקדו בשלל נושאים חברתיים, והודו לתושבי בת ים על ההיענות הרבה".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות