צילום: מורן בן זכאי

שר התחבורה: מחזק את ברוט במאבק על עבודות הרכבת הקלה

היום (שלישי) ביקר בעיר שר התחבורה, בביקור הביע ישראל כ"ץ תמיכה במאבקו של ברוט נגד נת"ע סביב עבודות הרכבת הקלה וסיפר שהמליץ על חופה של בת ים במסגרת פרויקט האי המלאכותי

פורסם בתאריך: 2.4.19 15:32

לקראת הבחירות הארציות וכפי שפורסם כאן ערך היום (שלישי) שר התחבורה וממלא מקום שר החוץ ישראל כ"ץ ביקור חגיגי בקניון המרכזי של בת ים יחד עם ח"כ אמיר אוחנה. הביקור נערך בתמיכת ראש העיר בת ים צביקה ברוט, יו"ר הסניף הליכוד ששון אליהו, סגן ראש העיר יהודה הרוש, סגן וממלא מקום ראש העיר ויקטור טל, חברת המועצה טל אסייג וחבר המועצה שמעון וקנין.

במהלך הביקור בעיר הצטלם כ"ץ עם תושבי העיר וזכה לאהדה רבה לתנועת הליכוד ולעומד בראשה, ראש הממשלה בנימין נתניהו. בהתייחסות ראשונה למאבק של ברוט נגד נת"ע אמר כ"ץ כי "אני מחזק את ראש העיר ואת הפרויקט. הרכבת הקלה מבת ים תמשיך לפעול ללא הפסקה ותעמוד בלוח הזמנים. אני מבטיח כי באוקטובר 2021 הרכבת הקלה תצא מהעיר בת ים".



הצהרת השר באה על רקע המאבק הממושך שמנהל ראש העיר כנגד חברת נת"ע האחראית לשיפוצי הרכבת הקלה. ברוט התבטא בעבר כנגד החברה וטען כי בתוכניות הקיימות יש חשש לשלומם של הולכי הרגל, וכי אין פתרון למצוקת החניה בעקבות תכנון תוואי הרכבת הקלה. בנוסף הודיע ראש העיר כי עבודות הרכבת הקלה לא יימשכו וכי פתח נגד החברה בתהליכים והורה לאנשי השיטור העירוני והפיקוח לתת קנסות לחברה על כל הפרה במסגרת עבודות הרכבת הקלה.

בביקורו בבת ים התייחס כ"ץ בשנית לפרויקט האי המלאכותי שיקום בעיר וסיפר כי המליץ על חופה של בת ים למען הפרויקט שנחשף בתחילת השנה כאשר השר הגיע לראשונה לביקור רשמי בלשכת ראש העיר.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הבת ימי

    באם יצליחו ברוט ואלי יריב לגרום להקמת אי מלאכותי מול חופי בת ים ברוט ואלי יהיו בהנהגת העיר עשרות שנים .
    הארנונה וההכנסות מאי מלאכותי ושדה תעופה בין לאומי הם יותר ממילארד שקל בשנה .
    וזהו פתרון לגרעונות של העיר , והאיחוד עם תל אביב שנמצה באופק .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות