צילום: Dmitri Ma / shutterstock.com/
צילום: Dmitri Ma / shutterstock.com/

בן חמש תקף סייעת בגן הילדים וגרם לחבלות בפניה

הסייעות מאיימות להשבית את הגנים בעקבות מספר מקרי אלימות מצד הילדים

פורסם בתאריך: 24.11.20 16:43

הפגנת מחאה של סייעות גני הילדים בבת ים התקיימה היום (שלישי) מול בניין אגף החינוך של העירייה. זאת, בעקבות ריבוי מקרי אלימות כלפי הסייעות בגני הילדים, כך לטענתן. לפי שעה לא קיימת כוונה לארגן שביתה או עיצומים, מסבירות הסייעות ומבהירות שאינן שוללות את האפשרות להחריף את המחאה.



הסייעות טוענות כי באחרונה התרחשו שלושה מקרי אלימות שבהם הותקפו סייעות על ידי ילדים. המקרה האחרון התרחש לפני כשבוע באחד הגנים העירוניים בבת ים, ובו הותקפה סייעת על ידי ילד בן חמש ונחבלה בפניה.

שלושת המקרים האחרונים מצטרפים לשורה של מקרים שאירעו בשנה שעברה, בהם ילד בן חמש שתקף גננת וסייעת בגן ילדים בעיר, כפי שפורסם כאן ב"השקמה בת ים". השתיים נזקקו לטיפול רפואי ואף נגרם סדק בידה של הסייעת.

על אף מחאות הסייעות בשנה שעברה האלימות כלפיהן נמשכת. יו"ר ועד הסייעות בבת ים, ענת זאדה, מודאגת מהמצב וממקרי האלימות שמתרחשים בכל הארץ. "המקרים האלה לא קורים רק בבת ים, אלא בהרבה ערים", אומרת זאדה, "במקרה האחרון שהתרחש בעיר, ילד עם בעיות התנהגות קשות תקף את הסייעת. אם האלימות בגן הספציפי הזה תימשך, אני אבקש להשבית את הגן לשעתיים בבוקר".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "מנהלת המחלקה קיימה שיח עם נציגות הסייעות. בת ים מגנה כל אלימות ותמשיך לפעול למען מוגנות צוותי החינוך."



תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות