גן ילדים. אילוסטרציה: shutterstock

בן 5 היכה את הגננת ואת הסייעת: בעירייה יוצאים נגד השבתת הגן

הסתדרות המורים הודיעה כי תשבית את הגן למשך שעתיים. מחזיק תיק החינוך: "קורא להורים לשלוח את ילדיהם לגן מחר"

פורסם בתאריך: 2.10.19 14:03

עדכון אחרון: 2.10.19 20:14

ילד בן חמש היכה את הגננת והסייעת ואת הילדים בגן ילדים בבת ים. הילד התפרע, זרק כיסאות, וככול הנראה גרם לשבר בידה של הסייעת.

גורמים המעורים בפרטים סיפרו ל"השקמה בת ים" כי "הילד התפרע, שבר את כל הציוד בגן ותקף את כולם זה היה מחזה מפחיד. כעת מחכים שההורים יבואו לקחת את הילד, כי הוא לא יישאר בגן הזה".

בעקבות המקרה החריג הודיעה הסתדרות המורים כיהגן יושבת מחר (חמישי) בגן למשך שעתיים, ויפתח רק בשעה 10:00.



ואולם, מ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב, אמר כי "השביתה מחר היא לא חוקית, לא הילדים ולא ההורים צריכים לסבול ולהפסיד ימי עבודה".

יריב הוסיף כי "עיריית בת ים יוצאת במאבק נגד הסתדרות המורים ולא תיתן להסתדרות המורים לפגוע במערכת החינוך בבת ים. לא על כל דבר משביתים, כאשר מי שנפגע מאותה השבתה הם ההורים והילדים. הגיע הזמן שהסתדרות המורים תבין כי ההשבתה פוגעת בראש ובראשונה במשפחות ובילדים. אנחנו קוראים להורים לשלוח את הילדים לגן ומבטיחים כי יהיה מי שיקבל אותם וידאג להם".

בתגובה לדברים אמרה יו"ר הסתדרות המורים בבת ים, ענת דדון: "השביתה חוקית. אנחנו איגוד מקצועי הפועל על פי חוק בלבד. עצוב מאד שעיריית בת ים במקום לדאוג לסייעת ולגננת אשר נפצעו היום, ואחת מהן עדיין בבית חולים עד שעה זו, דואגת בכל מחיר להשתיק את בעיות האלימות הקשות הקיימות".

עוד הוסיפה כי "ידע מחזיק תיק החינוך כי כל גן שבו תופר השביתה של הסתדרות המורים, למחרת כל הגנים בעיר יושבתו לשעתיים. כל גן שתילקח ממנו סייעת ותישלח לגן מושבת במקום גננת, גם הוא יושבת למחרת. הגיע הזמן שראשי העיריות יטפלו באלימות ולא יילחמו כנגד ציבור הגננות בעיר".

האחראית על גני הילדים מטעם ועד ההורים העירוני, הילה ססי קטן, אמרה בנושא: "ילד אלים הוא ילד שלא יודע להתבטא או קורא לעזרה. הצוות החינוכי צריך לקבל סיוע והדרכה מקצועית ולא לזרוק את הילד ממערכת החינוך. ילד צריך מבוגר שיאמין בו".

עוד הוסיפה כי "ההתנהלות בשיימינג באמצעות התקשורת וההתנהגות הבריונית בהשבתת הגן צריכה להיפסק. להיות גננת זאת בהחלט עבודת קודש אנחנו מכבדים ומודים לגננות, אבל את ההשבתות האלה לא נקבל. יש דרכים מקובלות ונעימות לפתור דברים במיוחד שמדובר בקטינים שלא מודעים למעשיהם. חבל שההסתדרות עושה שרירים על גבי הילדים שלנו".

יו"ר ועד הסייעות, שרית גולדנברג, התייחסה למקרה: "זהו מקרה חמור ביותר שעובר את כל הגבולות. כל זה נובע מכך שנותנים להורים להתערב בגן יתר על המידה, נותנים להורים גב ומכאן הילד מרגיש שהוא יכול להתפרץ על הצוות".

מהסתדרות המורים נמסר: "אנחנו מגלים אפס סובלנות כלפי כל אירוע של אלימות הפוגע בכבודם ובשלומם של עובדי ההוראה ורואים אירוע זה בחומרה רבה".

מעיריית בת ים נמסר: "נבדוק את המקרה לעומק ונבצע תחקיר לבירור המקרה".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אמא ל2

    זה נשמע שרק להורים מותר להשבית על אלימות מצד גננות.. אבל כשגננות רוצות להשבית, אז פתאום זה לא מקובל.. פשוט חוצפה

  2. סיון

    מה זה אנחנו מגלים אפס סובלנות למקרי אלימות !?!?כאילו מדובר באיש או אפילו נער. .. זה בסך הכל פעוט שזקוק לעזרה מקצועית !
    אין דבר כזה ילד רע !!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות