תלמידים כיתה
צילום אילוסטרציה: LStockStudio / shutterstock.com

ראש עיריית בת ים: הלימודים יחזרו במלואם ביום ראשון

בעקבות המאבק של ראשי הרשויות המקומיות מסתמן כי תתאפשר חזרה מלאה ללימודים באזורים שבהם תחלואת הקורונה נמוכה

פורסם בתאריך: 14.5.20 11:59

לאחר מאבק מצד ראשי הרשויות המקומיות, הוחלט כי הלימודים יחזרו במלואם באזורים "ירוקים" שבהם תחלואת הקורונה נמוכה. יחד עם זאת, המתווה החדש עדיין לא קיבל אישור סופי ואמור לעלות להצבעת ממשלה בשעות הקרובות. בתוך כך, הודיע היום (חמישי) ראש העירייה צביקה ברוט כי הלימודים בבת ים יחודשו במלואם.

כפי שפורסם כאן ב"השקמה בת ים", ברוט תקף ביום שני את מתווה משרד החינוך, וציין כי "התבשרנו על ההברקה החדשה: תלמידי כיתות ד׳ עד ו׳ יוכלו לחזור ללימודים משבוע הבא, אבל רק ביום שישי. אבל אם המנהלת תרצה היא יכולה לוותר על שישי, ולהחזיר אותם אחר הצהריים לאחר שכיתות א׳-ג׳ יסיימו ללמוד. בינתיים חצי ילדי הגנים ילמדו בימים א׳-ג׳, והאחרים בימים ד׳-ו׳. או הפוך, תלוי בגננת. מבולבלים? גם אנחנו וההורים והמורים".

בהמשך תקף ברוט: "זו לא מנהיגות. זו חלטורה. הילדים לא מצליחים ללמוד, ההורים מפרפרים כל היום בין מוסדות החינוך של הילדים, והצוותים החינוכיים הנפלאים מיואשים", הוא ממשיך, "במקום לתת לילדים ערך אמיתי, המדינה מממנת את הבייביסיטר היקר ביותר והמבולבל ביותר אי פעם".



לעמדתו של ברוט הצטרף גם המרכז לשלטון מקומי וראשי ערים רבים ברחבי הארץ. כעת, בעקבות ההצעה לאפשר חזרה מלאה ללימודים ביישובים עם תחלואה נמוכה, הודיע ברוט: "הורים יקרים, אחרי מאבק שניהלתי יחד עם חבריי להנהגת השלטון המקומי, מערכת החינוך תחזור לפעול ביום ראשון הקרוב בכל היישובים המוגדרים 'ירוקים' שבהם קיימת תפוצה נמוכה של נגיף הקורונה. כלומר, גם בת ים תחזור לשגרה טובה יותר, נכונה יותר, ובריאה יותר".

ברוט הוסיף כי "במשך שבועות ארוכים פעלנו יחד, כדי לנהל את מצב החירום של הקורונה בעיר. קיבלנו החלטות קשות, כמו איסור התקהלויות בבת ים וסגירת בתי הכנסת בעיר הרבה לפני כל המדינה. בכך הפכנו את בת ים בזמן קצר מעיר שהיתה בסכנה להיות אחד ממוקדי ההדבקה הגדולים, לעיר ירוקה ובטוחה עם תחלואת קורונה מהנמוכות בארץ".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות