צביקה ברוט (צילום: דוברות עיריית בת ים)
צביקה ברוט (צילום: דוברות עיריית בת ים)

ברוט נגד מתווה משרד החינוך: "זו לא מנהיגות. זו חלטורה. לא נפתח את בתי הספר"

בעקבות מתוווה משרד החינוך להמשך חזרה ללימודים, שהצליח לבלבל לא מעט אנשי חינוך והורים, יוצא ראש עיריית בת ים במתקפה ומודיע שלא יפעל על פיו

פורסם בתאריך: 11.5.20 21:58

ראש העיריית בת ים צביקה ברוט, תוקף את מתווה משרד החינוך להמשך החזרה ללימודים, ומצהיר: "לא נפתח את בתי הספר".

בהודעה שפרסם הערב (שני) כותב ברוט "התבשרנו על ההברקה החדשה: תלמידי כיתות ד׳ עד ו׳ יוכלו לחזור ללימודים משבוע הבא, אבל רק ביום שישי. אבל אם המנהלת תרצה היא יכולה לוותר על שישי, ולהחזיר אותם אחר הצהריים לאחר שכיתות א׳-ג׳ יסיימו ללמוד.
בינתיים חצי ילדי הגנים ילמדו בימים א׳-ג׳, והאחרים בימים ד׳-ו׳. או הפוך, תלוי בגננת.
מבולבלים? גם אנחנו וההורים והמורים".

"זו לא מנהיגות. זו חלטורה. הילדים לא מצליחים ללמוד, ההורים מפרפרים כל היום בין מוסדות החינוך של הילדים, והצוותים החינוכיים הנפלאים מיואשים", הוא ממשיך, "במקום לתת לילדים ערך אמיתי, המדינה מממנת את הבייביסיטר היקר ביותר והמבולבל ביותר אי פעם".

עוד הוא מוסיף כי "אנחנו בבת ים נעשה לזה סוף: אני לא מתכוון לפתוח את בתי הספר לכיתות הנוספות עד שיהיה מתווה מסודר ומאורגן שייתן מענה אמיתי גם להורים, גם לילדים, וגם למורים. אני קורא גם לשאר חבריי, ראשי הערים, להוביל מהלך דומה. אנחנו נדאג שגם ילדי ד׳-ו׳, ושאר הגילאים, יקבלו מענה טוב ומלא יותר".

"אם יש סכנה, צריך להישאר בבית. אבל כעת כשחוזרים לשגרה – אפשר לחזור בצורה מסודרת יותר, בשעות קבועות, ותוך הקפדה יתרה על הנחיות משרד הבריאות", כך סיכם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. צדק ראשוני

    אולי תתלה גם דגל גאווה על בניין העיריה כמו עיריית רמת גן. תפגין גם אתה אומץ! לומר עד כאן עם ההסתה והפשע נגד להטבים

  2. אמא ל 2 תלמידי ד-י

    כל הכבוד לברוט, איך אני מבסוטית שבחרתי בו!!! כל ההתנהלות שלו במצב של הקורונה הייתה למופת ותוך שיקולים אמיתיים לרווחת התושבים. תודה רבה.

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות