תיעוד הנערים משליכים נפצים
נערים משליכים נפצים

נערים צילמו את עצמם משליכים נפצים לעבר תושבי בת ים. צפו בתיעוד:

זמן שרבים בבת ים מתלוננים על קולות נפץ, מתעדים עצמם נערים בטיקטוק בפעילות מסוכנת של השלכת זיקוקים ונפצים. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 29.1.20 12:41

תופעת הנפצים בבת ים מטרידה לא מעט תושבים וגורמת לבהלה. זאת, מלבד המסוכנות של שימוש בחזיזים ובנפצים. בראשון לציון השכנה העירייה אף הכריזה מלחמה בספקי הנפצים ובאלה שמחזיקים בהם.

בבת ים תיעדו את עצמם נערים באמצעות אפליקציית הטיקטוק כשהם מדליקים נפצים ומשליכים לעבר תושבים שמבלים בגינות הציבוריות בעיר. כמו כן, תועדו הנערים משליכים זיקוקים ונפצים במקומות נוספים בעיר, גם בחוף הים.



בתיעוד נוסף שעלה לחשבון הטיקטוק המדובר, נראים הנערים כשהם משליכים נפצים וזיקוקים לגינות באין מפריע, למרות שמדובר בפעולות מסכנות חיים העלולות לגרום להצתות רבות, ולאבידות בנפש.

אפליקציית הטיקטוק סחפה אחריה אלפי ילדים ובני נוער בישראל ובעולם, ובה מועלים מידי יום סרטונים קצרים של ליפסינק וריקודים לשירים פופולריים. אולם במקביל נשמעות ביקורות על כך שהיא מתעדת גם תוכנים מיניים אלימים ומיניים ואף שיימינג ללא שום פיקוח.

צפו בתיעוד הילדים משליכים נפצים:

מהמשטרה נמסר: "ככל שמתקבלות פניות במשטרת ישראל, ניתן מענה נקודתי במטרה לאתר את מבצעי העבירות . בתוך כך, לקראת חג הפורים הקרב ובא, משטרת ישראל תגביר את פעילות האכיפה על מנת למנוע הפצה ומכירה של צעצועים מסוכנים. אנו קוראים לציבור ההורים לפעול להעלאת המודעות בקרב הילדים בדבר הסכנות הכרוכות בשימוש באותם נפצים וצעצועים מסוכנים".

 

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אידיוטיים גמוגים. זאת בת ימיות ערסית. טפו…

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ולמה מחכים??? שהוואחשים האלה יפצעו מישהו?

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות