צילום: Dmitri Ma / shutterstock.com/
צילום: Dmitri Ma / shutterstock.com/

עתירה לבית הדין לעבודה נגד הכוונה להשבית גן בגלל איחור של סייעת

רק לפני לפני פחות משבוע הודיעה הסתדרות המורים על השבתת גן בעקבות מקרה אלימות חריג מצד ילד בן 5. צביקה ברוט: "רואים בחומרה את הניסיון להפוך את ההורים והילדים לבני ערובה"

פורסם בתאריך: 6.10.19 19:48

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, הורה הערב (ראשון) לעתור לבית הדין לעבודה, נגד החלטת הסתדרות המורים להשבית גן ילדים משום שסייעת איחרה.



לפני פחות משבוע הודיעה הסתדרות המורים על השבתת גן ילדים למשך שעתיים בעקבות מקרה אלימות חריג, שבו ילד בן חמש היכה ופצע סייעת וגננת. ואולם, הלימודים בגן התקיימו כרגיל לאחר שמ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק חינוך, יצא נגד השבתת הגן בטענה שההורים וילדים לא צריכים לשלם את מחיר.

הגננת אומנם שבתה, אך הגן נפתח לאחר שהעיריה החליטה להפעיל אותו באופן עצמאי באמצעות צוות סייעות מתוגבר.

בתגובה אמר יו"ר הסתדרות המורים בבת ים, ענת דדון: "הגן הזה היה אמור להיות סגור היום, התייעצנו עם יועצים משפטיים על כך ששוברים שביתה של הסתדרות המורים ותצפו להפתעות".

כעת בהסתדרות המורים שוב הכריזו על השבתת גן למשך שעתיים לאחר שהבוקר אחת הסייעות בגן איחרה לעבודתה. בתגובה הודיע ברוט כי העירייה תעתור לבית הדין לעבודה.

"אנחנו רואים בחומרה רבה את הניסיון של הסתדרות המורים להפוך את ההורים והילדים לבני ערובה במאבקים הפוליטיים שלהם", מסר ברוט, "שביתה היא צעד קיצוני ששמור למקרים קיצוניים, ולא ניתן להפוך אותו לכלי עבודה יחיד".

בעקבות האיום הערב התקיים דין בין ברוט, ממלא מקומו אלי יריב ומנכ"לית העיריה יודפת אפק-ארזי, שבסיומו הוחלט כי הגן ייפתח בכל מקרה, וקרא להורים לשלוח את ילדיהם לגן כרגיל.

תגובת הסתדרות המורים טרם התקבלה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות