ניצול השואה: "בזכות הארגז שקיבלתי מבית הספר הצלחתי לחגוג את הפסח"

שיעור חברה: המנהלת, המורים, התלמידים וההורים ביצחק שדה הצליחו לאסוף מזון בשווי של 25 אלף שקל

פורסם בתאריך: 24.4.19 14:48

לא מעט מבצעי איסוף ותרומות מזון נערכו בבת ים לפני חג הפסח, בהם המבצע הענק שהשתתפות העירייה וארגוני החסד בעיר, שבמהלכו נאספו 1,300 חבילות מזון, כפי שפורסם כאן ב"השקמה בת ים". מתברר שגם בתי ספר רבים נרתמו כדי לסייע לנזקקים, כאשר בית ספר אחד בלט במיוחד: בית ספר יצחק שדה, שבו הצליחו המנהלת, המורים והתלמידים לאסוף מוצרי מזון לחג הפסח בעלות של 25,000 שקל. כ-180 ארגזי מזון גדולים ועשירים נתרמו על ידי בית הספר, במסגרת איסוף חבילות המזון ביוזמת המנהלת ליאור קשפינצקי.



את מאות מוצרי המזון ארזו התלמידים, יחד חברי ועד ההורים והמורים. אחד מאלה שקיבלו חבילת מזון מהתלמידים הוא ניצול שואה ערירי, תושב העיר שמוכר לרווחה. הוא מתגורר בשכנות לאחד מתלמידי בית הספר, שלומד בכיתה ד'. "אמנם קיבלתי מארז מהרווחה, אבל האוכל שהיה בארגז הספיק רק לליל הסדר וליום שלמחרת. בזכות הארגז שקיבלתי מבית הספר הצלחתי לחגוג את כל החג בכבוד. אפילו נשארו לי מוצרים לחג השני", סיפר האיש והוסיף: "הגיע אליי בחור צעיר הביא לי את הארגז, אמר חג שמח והלך זה נמשך שלוש דקות. הוא שמר על כבודי ואני מודה על כך".

מנהלת בית הספר ליאור קשפיצקי, סיכמה: "אני גאה להיות מנהלת בבית הספר שבו ערך הנתינה מיושם הלכה למעשה. כל קהילת בית הספר נרתמה לאיסוף מוצרי מזון בסך של כ-25,000 שקל. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לצוות המורים, התורמים ולברק מרון, רוזי קנדיל, קרן אוסנת שמואלי, סוזי מימון ונועה ציוני מוועד ההורים שהגיעו לעבוד יחד איתנו ולארוז במשך שעות רבות. אני מאחלת לכולנו שתמיד נהיה בצד הנותן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלי

    איזה מאמא יפה ממש בא לי לבכות. אולי תספרו לנו הכיצד הוא ניצול שואה ואינו מקבל קצבה מועדת התביעות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות