ילד בן 5 גרם להרס בגן הילדים. צפו בתמונות:

בעת ההתפרעות החריגה הוציאה את הסייעת לחצר את ילדי הגן המבוהלים

פורסם בתאריך: 4.4.19 14:32

ילד בן 5 גרם להרס בגן ילדים בבת ים. לטענת גורמים בגן הוא התפרע, הרביץ, זרק כיסאות ורהיטים והטיל את אימתו על הגן כולו.

בעקבות ההתפרעות החמורה שאירעה היום (חמישי) כ-30 ילדי הגן פונו לחצר על ידי הסייעת. לטענת הורים בגן מדובר בילד שמתפרע באופן קבוע, והיום כשהחל לבעוט בסייעת ובגננת, ולזרוק לעברן כסאות, נאלצו הגננת והסייעת להתפצל, הסייעת יצאה לחצר עם ילדי הגן המבוהלים והגננת נשארה בתוך הגן עם הילד בניסיון להשתלט עליו ולהרגיע אותו.

אחד ההורים שהגיע לגן לאסוף את בנו, לאחר האירוע החריג, סיפר: "נבהלתי מאוד. מי שלא ראה את הגן, לעולם לא יבין את כוחו של ילד בן חמש, שהרים רהיטים וזרק כיסאות לכל עבר. ליבי עם הגננות שידיהן כבולות. הגננת אמרה שהיא לא התלוננה, והעבודה בגן המשיכה כרגיל, אבל ראו לה את הכאב בעיניים. אף אחד לא צריך לחזור למשפחתו אחרי יום עבודה עם דמעות וסימנים כחולים".



כפי שפורסם כאן, ב"השקמה בת ים" אתמול הודיעו ראש העירייה צביקה ברוט, וסגנו ומ"מ, מחזיק תיק החינוך, אלי יריב, כי יוקם פורום השולחן העגול, בהשתתפות נציגי ההורים, המורים, הגננות והסייעות, במטרה לגבש דרכי התמודדות עם בעיות האלימות נגד צוותי החינוך בעיר, בעקבות שורה של אירועי אלימות קשים בהם הותקפו סייעות, גננות ומורות מצד הורים ותלמידים.

אמש בישיבת המועצה, התייחס יריב לנושא האלימות במערכת החינוך ואמר: "המסר שאנחנו רוצים להעביר הוא שלא נסכים יותר לשביתות. ברגע שהסתדרות המורים תכריז שביתה אנחנו נהיה בבית הדין לעבודה ונוציא צווים על מנת להמשיך את הלימודים כסדרם. מצד שני, אם יהיה הורה שיכה עובד עירייה אנחנו נבקש לתבוע תביעת נזיקין את אותו הורה שיפגע. דיברתי עם מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד והיא הסכימה ללכת איתי יד ביד בנושא הזה".

כך נראה הגן לאחר ההתפרעות:

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. פרופסור רולידר

    תפסיקו לבלבל את המוח הגננות והסייעות שנותנות לילד בן 5 לעשות דבר כזה הן האשמות במקום להוציא 30 ילדים החוצה תוציאו את המתפרע שישבור את המגלשה ואולי במזל גם את הראש שלו עצמו חוסר מקצועיות משווע.

  2. מורה בישראל

    אני מורה.היה לנו ילד כזה בכיתה א שאני נאלצתי חברוח לחדר מורים ולהשאיר את הכיתה עם מורה ואת הילד עם מורה נוספת. הילד הזה לאחר טיפול תרופתי שיפר להפליא את התנהגותו. הבעיה עם ילדים כאלה שבתור מורה או גננת אסור לך לעשות משהו כמו חהחזיק אותו חזק או לנעול אותו בחדר וכך מורות וגננות חוטפות מכות ולא מתחוננות. אני חטשבת שאני המורה היחידה שברחה על נפשה מילד אלים במיוחד והסיבה היא שהייתי בתחילת הריון לאחר טיפולים רבים. כשהורים לא משתפים פעולה עם הצוות והורים אחרים לא דורשים להוציא את הילד המופרע כולם סובלים. והורים דעו לכם שלכם הכוח להשפיע ולשנו ת ולמורה ולגננת אין שום כוח כי כל מה דיגידו תגיגו אפליה שנאה וכט"ואני מלמדת בעיר אחרת כך שילדים חולים באלימות שאינם מטופלים יש בכל עיר

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות